Voi vittu, 2h kerkesin nukkua. Aamuseittämältä sykkimään töihin ja asioille, kuudelta kotiin. Sit sammuin pariks tunniksi ja heräsin nyt. Argh. Eikä tarvii taas haaveillakaan unista ennen aamua.
Hermot kireellä vähien unien takia. Pojat rupes rähisemään luista ja nyt tuo pieni näyttää jyrän alle jääneeltä. Pistin tuon joka aloitti pihalle pari tuntia sitten, tuolla se istuu ulkona oven takana :lol2:
e: kävin päästämässä sen sisälle ja kävin terassilla vapottelemassa ni eikös sieltä tipu talon katolta lumet siihen terassin katolle kauheella rytinällä. Meni kalsarit vaihtoon.
Itsellä 3 päivän unirytmien korjailut takana. Se perus että nukahtaa johonkin sohvalle kun on yön valvonut ja meinaa mennä illalla nukkumaan. "ei hellvetissä oonko mä nukahtanu" ja taas aamuun asti hereillä.
Senverran selvennän, jotta 3 päivänä oon nukkunu just aamu kahdeksasta ilta ysiin. Tätä ennen 2 viikkoa 11-12 maissa herännyt päivällä vaikka kello ollut aamulla herättämässä. (työtön olen ja ei ole mitään menoja ollut aamuisin). Alkoi kanssa olla vitutus tapissa.