Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Se on oikea päivän pelastaja, kun menet autolle ja huomaat jonkun nirhanneen omaa autoaan sitä vasten. Ei voi aamu paremmin startata. Miten helvetissä se voi olla niin vaikeaa olla osumatta pysäköityyn autoon? Ja sitten tietysti on vaan katseltu ympärille näkikö ketään ja karkuun. Jospa sitä oman auton maalia vielä jostakin lähialueen autosta löytyis. Tulee sitten naarmuja siihenkin. Isoja ja paljon.

Tuli mieleen kaverin stoori, muutama vuosi sitten hän oli kesäloma reissulla Porvoossa oli ollut parkissa torilla tutkimassa karttaa kun viereen oli ajanut nainen.. Nainen avaa oven voimalla kaverin auton kylkeen, frendi sanoi että auto heilahti ihan selvästi. Hän istui autossa seuraamassa tilanteen kehitystä, no mitä tekee nainen? Katsoo ympärilleen ja hinkkaa oman autonsa ovesta kaverin auton maalia pois ja alkaa jolkottaa pois..

Kaveri sitten nousi autosta ylös ja sanoi että kolhit sitten mun autoa, nainen oli alkanut väittää ihan saatanasti vastaan.. en varmasti ymym.. Siinäkin vaiheessa oli vielä väittänyt vastaan kun katselivat jälkiä, loppupeleissä kaveri otti siltä ämmältä 300€ rahaa, sanoi vielä kaupanpäälle että jos olisit toiminut eri tavalla olisit päässyt 50€

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt kun kelit on lämmennyt ja kuljen T-paita päällä ni vituttaa, ku ihmiset tuijottaa ihan mis tahansa kuljen! Ei naisten tuijottelu haittaa tietenkään, mut ku jotkut ukotkin tuijottaa ku olisin joku freak show... juttelin kavereiden kanssa asiasta, ni niiden mielestä ihmiset vaa kattoo ku oon isokokoinen, mut mä ite epäilen et tatuoinnit on varmaan syy?!

Nyt kun kelit on lämmennyt ja kuljen T-paita päällä ni vituttaa, ku ihmiset tuijottaa ihan mis tahansa kuljen! Ei naisten tuijottelu haittaa tietenkään, mut ku jotkut ukotkin tuijottaa ku olisin joku freak show... juttelin kavereiden kanssa asiasta, ni niiden mielestä ihmiset vaa kattoo ku oon isokokoinen, mut mä ite epäilen et tatuoinnit on varmaan syy?!

Mä kuulin tästä radiossa tänään. Sosiaalisia medioita käytetään narsismin välikappaleina, kuulemma ihmiset jää koukkuun kehuihin ja sen seurauksena on sitten tämmöistä toimintaa.

Voitin huuto.net -sivustolla huudon kolme viikkoa sitten. Siirsin myyjälle samana päivänä rahaa, paketin piti lähteä tulemaan postissa. Ei ole vieläkään näkynyt.

Myyjä ei vastannut kaksi päivää sitten lähettämääni sähköpostiin, eikä aamulla lähettämääni tekstariin. Tämä ei nyt näytä kovinkaan hyvältä.

Ostoksen hinta: 190€ :face:

Se on oikea päivän pelastaja, kun menet autolle ja huomaat jonkun nirhanneen omaa autoaan sitä vasten. Ei voi aamu paremmin startata. Miten helvetissä se voi olla niin vaikeaa olla osumatta pysäköityyn autoon? Ja sitten tietysti on vaan katseltu ympärille näkikö ketään ja karkuun. Jospa sitä oman auton maalia vielä jostakin lähialueen autosta löytyis. Tulee sitten naarmuja siihenkin. Isoja ja paljon.

Kurjia tilanteita mutta noin mutuna voisi sanoa että yhdeksän ihmistä kymmenestä tekisi noin ollessaan yksin siinä törmäävässä autossa. Se kymmenes sanoisi sinun auton liikahtaneen ja osuneen omaan autoonsa :rolleyes:

Kurjia tilanteita mutta noin mutuna voisi sanoa että yhdeksän ihmistä kymmenestä tekisi noin ollessaan yksin siinä törmäävässä autossa. Se kymmenes sanoisi sinun auton liikahtaneen ja osuneen omaan autoonsa :rolleyes:
Mun autoa on kolhittu kahdesti, toisella kerralla oli jätetty lappu, toisella kerralla oli rekkarin perusteella etsitty numero ja soitettiin myöhemmin. Kumpikin paikassa, jossa en ois mitenkään saanut tietää kuka kolhija on. Tämän johdosta on vähän enemmän uskoa ihmisiin. :)

Mun autoa on kolhittu kahdesti, toisella kerralla oli jätetty lappu, toisella kerralla oli rekkarin perusteella etsitty numero ja soitettiin myöhemmin. Kumpikin paikassa, jossa en ois mitenkään saanut tietää kuka kolhija on. Tämän johdosta on vähän enemmän uskoa ihmisiin. :)

Itse olen kerran kolhassut hauskan "pullojekun" takia (epähuomiossa tuosta johtuen), ei muuta kun rekkarista nimi ja soitteleen. Mitään ei onneksi tullut toiseen autoon kuin pari naarmua. :) Vittu että vitutti ja vituttaa vieläkin.

Mutta kerran iskän autossa oli koko toinen kylki aivan lommolla, ovet yms., aivan koko kylki paskana, naapuri oli aamulla lähtenyt peruuttamaan ruudusta ja kääntänyt rattia vähän liian aikaisin. Eikä kaveri ilmoittanut mitään, myöhemmin sitten iskä sai mennä oventaakse kyselemään että mitä on tullut tehtyä.

Vitutan itse itseani. Viimeiset tentit alkavat 2 viikon paasta ja taalla mina vaan teen kaikkea muuta kuin opiskelen. Tuntuu etta stressaa niin paljon etten pysty keskittymaan lukemiseen, joten valttelen sita kaikenlaisilla tekosyilla, mika ei tietenkaan auta stressiin yhtaan. Niina paivina kun saan opiskeltua muutaman tunnin, tuntuu ettei mitaan jaa paahan. Olen yrittanyt vahentaa tyontekoa molemmissa tyopaikoissani ja valtella tilanteita missa tulee houkutus esim. menna ulos juhlimaan kavereiden kanssa, mutta kalenteri nayttaa silti ihan liian taydelta, mika puolestaan lisaa stressia. Esimerkkina vaikka maanantai, jolloin lahdin klo 8.00 kotoa, matkustin tunnin junalla oikeudenkayntiin edustamaan firmaa, palasin toimistolle klo 14.30, lahdin tuntia myohemmin kirjastolle ja sielta suoraan toihin missa olin klo 1.00 asti. Tuntuu etten pysty hengittamaan tai rentoutumaan vaan koko ajan pitaa tehda jotain, mika taas johtaa siihen etta aika ajoin (liian usein) lopetan kaiken tekemisen ja saatan tuijottaa muistiinpanojani puoli tuntia lukematta riviakaan. Nyt pitaisi jostain saada iso kasa motivaatiota ja kuria loppukirille...

Vitutan itse itseani. Viimeiset tentit alkavat 2 viikon paasta ja taalla mina vaan teen kaikkea muuta kuin opiskelen. Tuntuu etta stressaa niin paljon etten pysty keskittymaan lukemiseen, joten valttelen sita kaikenlaisilla tekosyilla, mika ei tietenkaan auta stressiin yhtaan. Niina paivina kun saan opiskeltua muutaman tunnin, tuntuu ettei mitaan jaa paahan. Olen yrittanyt vahentaa tyontekoa molemmissa tyopaikoissani ja valtella tilanteita missa tulee houkutus esim. menna ulos juhlimaan kavereiden kanssa, mutta kalenteri nayttaa silti ihan liian taydelta, mika puolestaan lisaa stressia. Esimerkkina vaikka maanantai, jolloin lahdin klo 8.00 kotoa, matkustin tunnin junalla oikeudenkayntiin edustamaan firmaa, palasin toimistolle klo 14.30, lahdin tuntia myohemmin kirjastolle ja sielta suoraan toihin missa olin klo 1.00 asti. Tuntuu etten pysty hengittamaan tai rentoutumaan vaan koko ajan pitaa tehda jotain, mika taas johtaa siihen etta aika ajoin (liian usein) lopetan kaiken tekemisen ja saatan tuijottaa muistiinpanojani puoli tuntia lukematta riviakaan. Nyt pitaisi jostain saada iso kasa motivaatiota ja kuria loppukirille...
...huonon muistini mukaan opiskelet lakihommia, vai olenko aivan väärässä. Eikö tuolla alalla juurikin paiskita hommia aamusta iltaan, oma vapaa-aika uhraten asiakkaiden eteen. Ainakin uran alussa. Eli ammatinvalintakysymys. Tosin minulla nyt saattaa olla tosin aivan väärä kuvakin koko hommasta ja jos näin on niin tsemppiä loppuopiskeluun. Kyllä se sitten valmistuttuasi helpottaa.

...huonon muistini mukaan opiskelet lakihommia, vai olenko aivan väärässä. Eikö tuolla alalla juurikin paiskita hommia aamusta iltaan, oma vapaa-aika uhraten asiakkaiden eteen. Ainakin uran alussa. Eli ammatinvalintakysymys. Tosin minulla nyt saattaa olla tosin aivan väärä kuvakin koko hommasta ja jos näin on niin tsemppiä loppuopiskeluun. Kyllä se sitten valmistuttuasi helpottaa.

Jep. Tiedan mihin olen ryhtymassa ja rakastan alaani, mutta opiskelujen jalkeinen elama on siina mielessa eri asia etta silloin saa keskittya vain ja ainoastaan toihin ja siihen mika kiinnostaa (olettaen etta saa kiinnostavan tyopaikan). Talla hetkella jaan aikani tyo nro 1:n (lakifirma), tyo nro 2:n (yokerhon esimies), opiskelujen ja muun kraasan (harrastustoiminta, tyohaastattelut, tyonhaku) valilla. Ne onnekkaat joiden ei tarvitse kayda toissa opiskelujen ohella eivat voi ymmartaa sita stressia mika iskee kun ennen toita stressaat siita etta pitaa keskeyttaa opiskelu ja menna toihin, sitten olet toissa ja mietit vaan koko ajan etta pitaisi opiskella, toiden jalkeen mietit etta pitaisi opiskella mutta pitaisi myos nukkua jne. jne. Tyontekoa ei voi oikein lopettaakaan koska elaminen on kallista ja valmistumisen jalkeen pitaisi olla rahaa muuttaa ja aloittaa oikea elama. Argh. Mutta eikohan tama tasta, 4.6 on viimeinen tentti minka jalkeen saa keskittya tyonhakuun.

Edit.
Ainiin, olihan minulla viela yksi vitutuksen aihe. Olin viime torstaina haastattelussa ja olen siita lahtien paivitellyt sahkopostia 20min valein odottaen hylkays- tai tarjoussahkopostia. En ole kuullut viela mitaan enka tieda onko se hyva vai huono asia... Vihaan odottamista!

Latasin koneelle pari Game of Thronesia ja aloin katsomaan kolmosjaksoa uusimmalta tuotantokaudelta. Muistin, että olin jo kaksi ekaa katsonut, mutta olinkin katsonut vain ekan. Huomasin tämän liian myöhään ja spoilaannuin kunnolla heti jakson alussa:face:

Ei ole komediaa nähnytkään, mutta en keksinyt sopivampaakaan lankaa saliperseilylle.

Sain kuukausien maanittelun jälkeen hyvän kaverini houkuteltua salille. Hänellä on koulukiusaustaustaa jne ja tämän vuoksi häntä oli vaikea saada salille, kun isot miehet syö.

Huomasin että pari viikkoa sitten kaverini ei enää kommentoinut salijuttujaan, kun aikaisemmin hän laittoi innoissaan viestiä kaikesta. Lopulta nousuhumalassa kertoi, että yksi teinityttö oli tullut hänelle sanomaan, että 'turhaan treenaat kun et sä tolla naamalla kuitenkaan saa' jonka jälkeen muut teinilauman jäsenet olivat alkaneet säestämään naurullaan.

Mitä vittua, miten tuollaista voi tapahtua.
Huh. No henkisesti vammainen teinityttö ja kaverillasi huono itsetunto. Tässä näkee miten sairaita ihmisiä on.

Sää. Oliko pakko mennä vapun sää näin päin vittua?

Vappupäivänä myös maan eteläosassa tulee vesi- tai räntäsateita, ja sää on myös keskimääräistä viileämpi.

kipeä finni just rillien nenätyyny kohdalla

Mä oon sanonut tän useasti aiemminkin, mutta pitäiskö sitä perkele alkaa homoksi? Mitenköhän se onnistuisi? Onkohan sitä mystistä homokaasua jossain? Olis kommeeta kun ei tarvitsisi kommunikoida arjen haasteista tunteella ajattelevan olennon kanssa.

Mä oon sanonut tän useasti aiemminkin, mutta pitäiskö sitä perkele alkaa homoksi? Mitenköhän se onnistuisi? Onkohan sitä mystistä homokaasua jossain? Olis kommeeta kun ei tarvitsisi kommunikoida arjen haasteista tunteella ajattelevan olennon kanssa.
Joku ladyboy Thaimaasta. Se vois aina illanistujaisissa viihdykkeeksi ampua pingispalloja persereiästään ennen alkupaloja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom