Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

olin käyttämässä koiraa aamukusella/paskalla kun lähinaapurustossa asuva mummo talutti jack russeliaan. Yleensä se vaa pomppii hihnaa vasten, mutta nyt flexi antoi näköjään periksi ja koira karkasi. Se tuli sit meidän luo räyhäämään, yritettiin jatkaa matkaa. Sit se tarttui oman koiran takareiteen kiinni, siitäkös se juhla syttyi. Pitbull vs jackrussell ei oo kauhean tasaväkinen taistelupari. Nytt se mummo lähettelee mulle tekstareita et mun pitää maksaa se ja se koiran lääkärikäynti. Vitun taloyhtiön mummot kun antaneet mun numeron eteenpäin.

Onkohan noilla mielenosoituksilla ikinä todistetusti ollut mitään vaikutusta mihinkään muutakuin, että noilla vähä-osaisilla on hetken aikaa jotain tekemistä?

Niin... yhtälöön vielä se, että mielenosoittajien agendat ovat joutuneet entistä huonompaan valoon.

olin käyttämässä koiraa aamukusella/paskalla kun lähinaapurustossa asuva mummo talutti jack russeliaan. Yleensä se vaa pomppii hihnaa vasten, mutta nyt flexi antoi näköjään periksi ja koira karkasi. Se tuli sit meidän luo räyhäämään, yritettiin jatkaa matkaa. Sit se tarttui oman koiran takareiteen kiinni, siitäkös se juhla syttyi. Pitbull vs jackrussell ei oo kauhean tasaväkinen taistelupari. Nytt se mummo lähettelee mulle tekstareita et mun pitää maksaa se ja se koiran lääkärikäynti. Vitun taloyhtiön mummot kun antaneet mun numeron eteenpäin.

Yllättävän usein on pieniä koiria vapaana pihassa tulemassa rähisemään tai muuten haukkumaan. Vaik ei toi huskykään iso ole tai agressiivinen niin nopeasti se vahinko käy vaik minähän periaatteessa olen vastuussa kuka mun koiraani saa lähestyä.

Sä et oo todellakaan velvollinen maksaa mitään! Idiootti mummo! Sun koira ei vissiin sais puolustautua?! Mua vituttaa pikku koirien omistajat ku ne ei osaa kouluttaa koiriaan... poikkeuksia kyl on niissäkin. Aina tulee vastaan pikku piskejä ku käyn oman koiran kanssa ulkona ja aina se vitun räksytys käy ku näkee mun koiran... tosin mun koira ei välitä pikku piskeist ollenkaan vaan vilkasee, niit et mitäs uhoot siin. Isot koiratkaan jos rupee uhoo ni ei välitä mitään... pari kertaa on näyttänyt hampaita rotikalle ja Saksanpaimen koiralle ku ovat ruvenneet uhoo!

UUaaaah hävettää! Uusi ohjelma, vieras sali -> saa säätää painojen ja vehkeiden kanssa ensin moneen kertaan. Ei tämä vielä mitään. Olin tekemässä ylätaljassa ojentajia, ja puntilla oli huonot valikoimat vehkeitä niin joutu laittaan sellasen vähän painavamman mutkatangon (,jossa itse asiassa meni mutkatkin ihan väärään suuntaan). Tiedostin, että tanko on niin painava, että tulee niskaan, kun tapin irrottaa, joten pidin ylimmästä lätystä kiinni. Niin paitsi, että itse asiassa pidin toiseksi ylimmästä lätystä kiinni ja kilin kolin ding dong tanko tulee hyvällä vauhdilla alas. Meni varmaan 10 sentin päästä omasta nupista, olis voinu itku päästä, jos alle olisin sattunut. En tiedä, naurattiko ketään vai ennemmin säälitti, mutta minua hävetti. Kaiken lisäksi onnistuin vielä hävittämään tapin. Se vaan hävis. Etsin ympäriltä, etsin pakkojen alta, ei löytyny. Seuraava kiittää.

Sä et oo todellakaan velvollinen maksaa mitään! Idiootti mummo! Sun koira ei vissiin sais puolustautua?! Mua vituttaa pikku koirien omistajat ku ne ei osaa kouluttaa koiriaan... poikkeuksia kyl on niissäkin. Aina tulee vastaan pikku piskejä ku käyn oman koiran kanssa ulkona ja aina se vitun räksytys käy ku näkee mun koiran... tosin mun koira ei välitä pikku piskeist ollenkaan vaan vilkasee, niit et mitäs uhoot siin. Isot koiratkaan jos rupee uhoo ni ei välitä mitään... pari kertaa on näyttänyt hampaita rotikalle ja Saksanpaimen koiralle ku ovat ruvenneet uhoo!

Sinullapas on hieno koira :)

Vaatteidenpesuko vituttaa, tai se ja kämpän pesuhuone. Pesuhuoneen lattia on VP-koneen kohdalla niin hiton kalteva, että koneen korotustassuja pitäs säädellä niin perkeleesti. No, tuossa äsken pyöritin yhtä ulos ja ulos päin, niin mutteriosa irtoaa jotenkin varren jengoista. Nyt se mutteri pyörii vaan tyhjänä. Perkele. Vittu.

Vaatteidenpesuko vituttaa, tai se ja kämpän pesuhuone. Pesuhuoneen lattia on VP-koneen kohdalla niin hiton kalteva, että koneen korotustassuja pitäs säädellä niin perkeleesti. No, tuossa äsken pyöritin yhtä ulos ja ulos päin, niin mutteriosa irtoaa jotenkin varren jengoista. Nyt se mutteri pyörii vaan tyhjänä. Perkele. Vittu.

Kuulemma helpottaa, jos asioista puhuu, niin linkitetään vielä havainnollistava kuva aiheesta.

SAATANA - Aijaa.com

Kuulemma helpottaa, jos asioista puhuu, niin linkitetään vielä havainnollistava kuva aiheesta.

SAATANA - Aijaa.com

Ja kuka kehtaa väittää että miehet ei osaa puhua? Pura vaan sitä pahaa oloa, ihan varmasti osaat jonain päivänä ajatella että tämä on vain yksi vaihe elämästäsi ja osa sinua. Toki alkuun juhlapyhät ja tietyt päivämäärät tuntuvat vaikeilta mutta kyllä niistäkin yli pääsee. Voimia brother.

Sinullapas on hieno koira :)

joo älykäs ja kiltti koira :) mul on kaveri piiris monta jota on saksanpaimen koira joskus purrut ja sen takia pelkää isoja koiria niin kun ovat tavanneet mun koiran ni tykkäävät tosi paljon siitä. Mun koira näyttää puhtaalta Dobermannilta, mut siin on myös rotikkaa ja saksanpaimen koiraa. Säkä on 72cm. Se on mun paras ystävä ja on joka paikas mun mukana...

Ja kuka kehtaa väittää että miehet ei osaa puhua? Pura vaan sitä pahaa oloa, ihan varmasti osaat jonain päivänä ajatella että tämä on vain yksi vaihe elämästäsi ja osa sinua. Toki alkuun juhlapyhät ja tietyt päivämäärät tuntuvat vaikeilta mutta kyllä niistäkin yli pääsee. Voimia brother.

Kiitos, kyllä tämä tästä vielä joku päivä helpottaa :(

Bulkviikinki: Eipä oo, mutta tarvinee hommata sellaset, että saa jalkaa säätää tarvittaessa. Ostelen tonne nyt jotain kumipatjaa alle, että saan koneen vaakatasoon.

Mikäs toi mellakoiden syy oli? Katselin jotain videoita ja siellä mellakoitsijat huusivat jotain luokkasotaa tms. Nuo taisivat olla noita perinteisiä viher-vasemmisto-anarkisteja jotka haluavat mahdottomia. Ensi vuonna voisi olla oikeistolainen vastamellakka johon voisivat liittyä ne jotka haluavat vetää noita vasuripellejä pataan. Valtaosa ihmisistä ei suvaitse tuota viime yön mellakointia ja olisi mahtavaa jos ensi kerralla siellä olisi porukkaa niputtamassa noita paikkojen rikkojia jne.

edit.

Tällaisia mellakoitsijoita sitten itsenäisyyspäivänä.
Karu näky aamulla: Poltettu Suomen lippu Tampere-talolla - Kotimaan uutiset - Ilta-Sanomat

Yllättäen taustalta löytyy Dan Koivulaaksoa ja noita vasureita.
Kiakkovierasjuhlien organisaattorina vasemmistojärjestö - Uutissivusto - Perussuomalaiset

Olen tässä jo useamman päivän miettinyt että jotain tärkeää piti tehdä. Tänään sitten muistui mieleen että piti ilmoittautua yhteen tenttiin.. Kuinkas ollakaan eilen oli viimeinen mahdollinen päivä ilmoittautua, ja meillä on nykyään nollatoleranssi näiden myöhästymisten suhteen :wall: Vittu kun pitää olla näin tyhmä!

Päivällä oli vielä kauhea energia päällä - äsken sitten iski kauhea väsymys ja torkahin hetkeksi. Nyt ei millään nappaisi lähteä salille...

Back
Ylös Bottom