Siis ihan perus punnerrus asento, mutta kädet vaan leveelle toho olkapäitten taakke ja siitä punnerruksia :D
Oon ilmeisesti tyhmä, mutta en edelleen tajua miten? :D :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis ihan perus punnerrus asento, mutta kädet vaan leveelle toho olkapäitten taakke ja siitä punnerruksia :D
Granlund-hypetys se vasta vituttaaki. Joka helvetin tyttöki naamakirjassa hehkuttaa tuota Granlundia vaikka varmasti eivät oo ees noita pelejä kattonu.V*tun suomihypetys![]()
Tällainen koominen tapaus tuli mieleen. Samalla salilla käy about 50v entisiä voimanostajia. Ei se treeni, mutta ne jutut.
Tyyppi1 - "Tiedätkö miten saa naisen kirkaisemaan kahdesti ?"
Tyyppi2 - "Noh ?"
Tyyppi1 - "Ensin kuivana kakkoseen ja sitten pyyhitään mällit ikkunaverhoon.":D

Herättelin kroppaa RIVEllä ennen vetotreeniä, tangossa pari lätkää. Viskelin sitä siinä sitten puolihuolimattomasti ylös ja aivan yhtä-äkkiä onnistuin jotenkin kummallisesti menettämään grippini tangosta juuri sillä hetkellä kun se pitäisi räjäyttää ylöspäin. Komea näky kun 60kg lentää suoraan päin vastakkaisella seinällä olevaa painorackia joka luonnollisesti.
Kahen viikon leiri rovajärvellä alkaa huomenna :wall:
Mistä löytää kavereita keihi vois luottaa? :curs:
Viekkaisin et neki häviää ku rahat loppuu :DPaikallisesta, siellä mulla(ja sulla) on aina kavereita.
Granlund-hypetys se vasta vituttaaki. Joka helvetin tyttöki naamakirjassa hehkuttaa tuota Granlundia vaikka varmasti eivät oo ees noita pelejä kattonu.
Mulla on toisinpäin. En tunne kuin yhden naisen, joka seuraa jääkiekkoa ja sekin tuntuu musta oudolta. Ja vituttaa kyllä koko jääkiekkohypetys, kun naamakirja on tosiaan ihan täynnä kaikenmaailman lätkäjuttua. Ei kiinnosta.Millasia tyttöjä sä tunnet jos ne ei jäkistä seuraa. :O Aikalailla kaikki mun tuntemat tytöt kattoo joka suomipelin, yks ei mutta se onki sellanen neiti.