Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tällainen koominen tapaus tuli mieleen. Samalla salilla käy about 50v entisiä voimanostajia. Ei se treeni, mutta ne jutut.

Tyyppi1 - "Tiedätkö miten saa naisen kirkaisemaan kahdesti ?"
Tyyppi2 - "Noh ?"
Tyyppi1 - "Ensin kuivana kakkoseen ja sitten pyyhitään mällit ikkunaverhoon.":D

Käytkö aamusin Pirkkolassa? :D

juu, suomi-grandlund hypetys on kyllä omaa luokkaansa just nyt.. ja eikä ole kyllä mikään nätti poika IMO :rolleyes:
jätän silti finaalin katsomatta, parempaakin tekemistä kuin kuunnella mertarantaa selostamassa suomi-lasit päässä (kyllä, tiedän että telkkarin saa "mute:lle") :rolleyes:

polvi ketuttaa vieläkin, pikku hiljaa paranee, no onneksi jätän vähän vähemmälle nyt salilla käyntiä niin toivottavasti ei rasitu mistää muusta liikehdinnästä.

joutunut odottamaan jo viikon verran skrillex levyäni ja mortal kombat peliäni... prkl kohta meen ostamaan vielä jonkun pelin siksi aikaa kun odottelen :rolleyes:

raha... noh, kaikki tarvii sitä aina enemmän tai vähemmän (siitä sen enempää)

joukkueessani pari henkilöä itkee sitä että eivät halua kolmatta kenttää ensi kaudeksi koska menee jo nyt niin "hyvin"... kaipa sitä taas saa kattoo ketä yllättäen väsähtää eikä tule puolustamaan. eli haetaan koko kausi taas sitä kunnon nostoa koska tietyt perssssslävet eivät halua treenata edes vähääkään :rolleyes:

karkit... goddamn weakness :rolleyes:

haluttaisi tehdä elektronista musiikkia (tekno dubstep... ja.. jotain muuta rätinää).. rahan puitteissa.. heh

SE siitä valituksesta :rolleyes:
'nough with the rolling eyes? 'nough with the rolling eyes :rolleyes:

Vitun vittu. Pää täynnä räkää, kurkkua aristaa ja apteekkin mennessä unohdin että kauppa aukeaa vasta 12, joten jouduin norkoileen siinä ovella parikytminsaa... Lähtee kyllä l-glutamiinit tilauksees, jos sais vähän immuniteettia takas. Ennen suurinpiirtein kerran vuojessa kipeenä, mutta treenien koventuessa oon tänä keväänä jo kolmatta kertaa kipeenä (kerran kuumeessa).

Herättelin kroppaa RIVEllä ennen vetotreeniä, tangossa pari lätkää. Viskelin sitä siinä sitten puolihuolimattomasti ylös ja aivan yhtä-äkkiä onnistuin jotenkin kummallisesti menettämään grippini tangosta juuri sillä hetkellä kun se pitäisi räjäyttää ylöspäin. Komea näky kun 60kg lentää suoraan päin vastakkaisella seinällä olevaa painorackia joka luonnollisesti.

Syytä parantaa sitä tekniikkaa, kun ei tangon pitäisi missään vaiheessa kiihtyä merkittävästi muualle kuin ylöspäin.

Vittu kun vituttaa! Kehtaisipa vielä valittaa jollekin, mutta kun oon jo valittanut niin paljon, ettei enää pysty tai kohta karkoitan loputkin ihmiset ympäriltäni!

Joka päivä on aina vähän edellistä huonompi mutta kitumista on nyt vaan jatkettava.

Pitäisi olla rohkeutta tehdä jotain, joka antaisi lopullisen rauhan mutta sitä ei vaan ole.

Näillä mennään vaikka ei tässä mitään järkeä enää ole ollut pitkään aikaan.

Paikallisesta, siellä mulla(ja sulla) on aina kavereita.
Viekkaisin et neki häviää ku rahat loppuu :D

Mut lisää vitutuksen aihetta: muijalla on parin viikon päästä synttärit ja ei keksi mitää mitä ostas sille. Ja lisää stressiä lisää se ku oon intis ja seuraavat kaks viikkoo menee metässä ni ei oikee iltavapaillakaa kerkee käydä ostelemas mitää :curs: Mut ite ei onneks tarvii rovalle lähtee :D

Granlund-hypetys se vasta vituttaaki. Joka helvetin tyttöki naamakirjassa hehkuttaa tuota Granlundia vaikka varmasti eivät oo ees noita pelejä kattonu.

Millasia tyttöjä sä tunnet jos ne ei jäkistä seuraa. :O Aikalailla kaikki mun tuntemat tytöt kattoo joka suomipelin, yks ei mutta se onki sellanen neiti.

Millasia tyttöjä sä tunnet jos ne ei jäkistä seuraa. :O Aikalailla kaikki mun tuntemat tytöt kattoo joka suomipelin, yks ei mutta se onki sellanen neiti.
Mulla on toisinpäin. En tunne kuin yhden naisen, joka seuraa jääkiekkoa ja sekin tuntuu musta oudolta. Ja vituttaa kyllä koko jääkiekkohypetys, kun naamakirja on tosiaan ihan täynnä kaikenmaailman lätkäjuttua. Ei kiinnosta.

FLUNSSA ! :wall:

Back
Ylös Bottom