Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

yks äijä vetäs polvet lukkoon joka toistolla jalkaprässissä.

Mielestäni tollasessa tilanteessa vois jo mennä neuvomaan, sillä tuo saattaa aiheuttaa ikäviä loukkaantumisia. Jos heppu ei ota neuvosta vaarin tai muuten ignooraa sun neuvon, niin sitten voi liittää salikomedia-keskusteluun :)

...tuossahan voisi olla enemmin vaikka onnellinen kun henkikulta säilyi kuitenkin.

Ajattelin ihan samaa :rolleyes:

Tämä ei nyt ole kenellekään erityisesti suunnattu, kunhan tuli mieleen... Mua nimittäin vituttaa kaikki kaksipyöräiset moottoriajoneuvot. Jengi ei tunnu tajuavan miten vaarallisia ne loppupeleissä ovat ja sit perseillään liikenteessä ihan mielensä mukaan, mopopojat ajaa kännissä, vanhemmat keulii yleisillä teillä jne. Mun pikkusisko on jo pidempään halunnut skootteria, mutta arvatkaa saako? NO EI TODELLAKAAN.
Mä selvisin niinkin vähällä kuin murtunut reisi, leikkaus, 9kk saikku ja ikuinen saikku monista urheilulajeista, mutta kaikki eivät ole näin onnekkaita.

Ainiin ja vituttaa mua eräs toinenkin asia. En jaksa mennä kouluun! Väsyttää enkä osaa mitään, tänään on just sen aineen seminaari mitä vihaan enemmän kuin mitään muuta. En edes osannut tehdä semmatehtäviä :( Olen luuseri.

Mua niiiiin väsyttäää, onneks on enää reippaat 18 tuntia jäljellä ja sittenkin ehtii nukkua semmoset 5 tunnin yöunet. Voisin ottaa lomaa elämästä, mut lukittais yhteen pehmeeseen huoneeseen ilman ruokaa tai juomista (tai niiden tarvetta) pariks viikoks, sais siellä möllöttää ilman että tarvis ajatella yhtään mitään.

Tämä ei nyt ole kenellekään erityisesti suunnattu, kunhan tuli mieleen... Mua nimittäin vituttaa kaikki kaksipyöräiset moottoriajoneuvot. Jengi ei tunnu tajuavan miten vaarallisia ne loppupeleissä ovat ja sit perseillään liikenteessä ihan mielensä mukaan, mopopojat ajaa kännissä, vanhemmat keulii yleisillä teillä jne. Mun pikkusisko on jo pidempään halunnut skootteria, mutta arvatkaa saako? NO EI TODELLAKAAN.
Mä selvisin niinkin vähällä kuin murtunut reisi, leikkaus, 9kk saikku ja ikuinen saikku monista urheilulajeista, mutta kaikki eivät ole näin onnekkaita.

Melkoista jeesustelua kyllä nyt. Mikäli muistan oikein, niin tossa sun onnettomuudessa oli syynä ihan oma tyhmyys ja vähäinen järjenkäyttö, ei vaarallinen ajoneuvo. Ja joo, olet oikeassa että moottoripyörät ovat vaarallisia, mutta monella muullakin tavalla saa itseltään hengen pois jos alkaa leikkimään. Hyvin useasti myös sivullisten.

Jep, antaa ihmisestä suht urpon kuvan, jos alkaa syyttämään välineitä. Aika usealla vehkeellä saa telottua itsensä pahastikin, jos ei ole järkeä päässä.

Melkoista jeesustelua kyllä nyt. Mikäli muistan oikein, niin tossa sun onnettomuudessa oli syynä ihan oma tyhmyys ja vähäinen järjenkäyttö, ei vaarallinen ajoneuvo. Ja joo, olet oikeassa että moottoripyörät ovat vaarallisia, mutta monella muullakin tavalla saa itseltään hengen pois jos alkaa leikkimään. Hyvin useasti myös sivullisten.

Samaa mieltä. Ja kuoleehan autoilijoitakin aika helvetisti joka vuosi, mutta eiks ne kuitenkaan oo vaarallisia? Mopoilijoidenkin onnettomuudet taitaa suurimmaksi osaksi johtua siitä, että ne ajaa ku idiootit eikä osaa käsitellä niitä vehkeitä. Mistä päästäänkin siihen, että vituttaa aina, kun näkee jonkun paahtavan mopolla esim. jalkakäytävällä helvetillistä kyytiä. Vaikka en pahemmin oo noita ajokorttitiukennuksia kannattanutkaan, niin on pikkuhiljaa alkanut tuntua, että ehkä siihen mopokorttiinkin olis hyvä jotain koulua vaatia, kun ei muuten ole liikennesäännöistä mitään käsitystä.

Mun pointti olikin lähinnä se, että jengi ei tajua just miten vaarallisia ne ovat. Seurauksena se, että niillä ajetaan miten sattuu... Autossa on sentään kori, airbag ja ties mitä suojana, kun taas moottoripyörän/mopon kyydissä olet täysin suojaton.

Mikäli muistan oikein, niin tossa sun onnettomuudessa oli syynä ihan oma tyhmyys ja vähäinen järjenkäyttö, ei vaarallinen ajoneuvo.

Tyhmyyttä oli mukana tietysti, mutta onnettomuus ja vahingon laajuus johtuivat loppupeleissä juurikin ajoneuvosta. Hyvä esimerkki siitä, miten "pikkupoikien lelulla" saa paljon vahinkoa aikaiseksi...

Edit.
Selvennykseksi vielä, että mun mielestä moottoripyörät ovat tosi hienoja ja tykkäsin ennen olla kyydissä (järkevässä kyydissä :jahas:). Nykyisin mua vaan alkaa oksettaa kun mainitaankin onnettomuudet.

Alkaa vituttaan kun nää työpäivät rupee venyyn joka saatanan päivä. Elämää olis muuallakin, kotona, nyrkkeilysalilla ja autotallissa puntilla. Aamulla herää 5 ja illalla oot 19.00 aikoihin himas. Tälläki hetkellä ylitöis VITTU

Alkaa vituttaan kun nää työpäivät rupee venyyn joka saatanan päivä. Elämää olis muuallakin, kotona, nyrkkeilysalilla ja autotallissa puntilla. Aamulla herää 5 ja illalla oot 19.00 aikoihin himas. Tälläki hetkellä ylitöis VITTU

Onko niitä ylitöitä pakko tehdä?

Itteä vähän ketuttaa se, että nyt alkanut opiskelun työharjoittelu sotkee meikän treenikuvioita ihan totaalisesti. No onneksi tää on vaan vajaa 4 viikon mittainen jakso...

Vitun pimeys saatana. Se on taas seuraavat puol vuotta ainaki kestovitutusta ja -väsymystä. Todennäkösesti vielä paljon pidempään ku inttiki on tammikuussa. Ja mun käsi ei parane koskaan. ei vittu saatana

Langaton sisä/ulkolämpömittari hajosi reilu vuoden jälkeen,"ulkoanturi" näyttää kyllä lämpötilan mutta ei välitä sitä
sisällä olevaan "vastaanottimeen" :(

Onko niitä ylitöitä pakko tehdä?

Itteä vähän ketuttaa se, että nyt alkanut opiskelun työharjoittelu sotkee meikän treenikuvioita ihan totaalisesti. No onneksi tää on vaan vajaa 4 viikon mittainen jakso...

Joo kyllä niitä tarvii tehä kun keikkaluontosta hommaa teen..

Pitäs lähtä jouluks Lappiin ja hommahan menee niin totaalisen hankalaks AINA, koska muitakin lähtee mukaan. Ko kerran vuodes yrittää johki lähtä, ni seki on monen mutkan takana. Näinä hetkinä kaipaan niin ajokorttia :wall: Vois vaa pakata koirat autoo ja lähtä ilman jahkaamisia...
En tajuu kuin joittenki tarvii niin aina miettiä ja suunnitella ja kikkailla. Eihä se oo, ko et lähekkö vai et, perkele.

Vituttaa siltiki, vaik kyse on mun Rakkaista sisaruksista ja Lapissa odottaa perhejoulu monen vuoden tauon jälkeen :haart:

Langaton sisä/ulkolämpömittari hajosi reilu vuoden jälkeen,"ulkoanturi" näyttää kyllä lämpötilan mutta ei välitä sitä
sisällä olevaan "vastaanottimeen" :(

Ehkä tyhmä kysymys, mutta oletko koittanut vaihtaa patterit lähettimestä? Oletan, että kyseessä on radiolähetin...

Toinen hyvä vinkki on se että sijoitat seuraavaan hiiri & näppis settiin +60e, ei tarvi vaihtaa kuin parin/kolmen kuukauden välein.. :o

Back
Ylös Bottom