Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulle tuli harjoittelija opetettavaks....
Sehän on iloinen ja piristävä tapahtuma!

Ulkona on kylmä ja kalsarit uupuu............
Miten kylmä siellä oikein on?

Tärisen kylmästä kun en löydä mistään sopivaa talvitakkia, kaikki on niin rumia tai ei vain sovi. Perkele. Sitten iskee flunssa ja masentaa. Koulu hajottaa ja eilisestä lähtien kamala ahdistava olo. Tiedä mistä johtuu, ihan hirveää kun alkaa yhtäkkiä tulla olo että pitäisi juosta vaan pois. :o
Itse ostin tyhmyyttäni L-kokoisen talvitakin, koska kaveri sanoi että istuu hyvin ja näyttää hyvältä. Käytössä oon huomannut, että se kiristää hartioista eikä käsiä saa nostettua ylös kovin helposti. Muutenkin näytän tosi kapeaharteiselta kyseinen takki päällä, se painaa väkisinkin hartiat lysyyn. Ei yhtään lihotusvaraa...

Koulu hajottaa myös täällä, onneksi se on itsellä kohta ohi.

Ei nyt sinänsä komediaa vaan pikemminkin "silloin vitutti" -osion matskua, mutta en käsitä ihmisiä jotka räjähtävästi paukuttaa niitä rautoja. Meillä jalkaprässin vieressä on mesta missä tehdään vapailla painoilla mavet sun muut, ja kun itse tein prässiä niin vieressä kaveri teki sitä liikettä missä painot vedetään maven tyylillä ylös, heilautetaan kurkulle ja palataan takas maahan. Ja joka helvetin maahan paluu oli kuin olis vapaana päästäny putoamaan rinnalta maahan.

Jo ensimmäinen kolahdus veti mun paikan puoleisen korvan lukkoon. Vi*un ärsyttävää. Eikö liike ole tehokkaampi jos sen saattaa myös käänteisesti lihaksien avulla takaisin alkuasentoon...

Ei nyt sinänsä komediaa vaan pikemminkin "silloin vitutti" -osion matskua, mutta en käsitä ihmisiä jotka räjähtävästi paukuttaa niitä rautoja. Meillä jalkaprässin vieressä on mesta missä tehdään vapailla painoilla mavet sun muut, ja kun itse tein prässiä niin vieressä kaveri teki sitä liikettä missä painot vedetään maven tyylillä ylös, heilautetaan kurkulle ja palataan takas maahan. Ja joka helvetin maahan paluu oli kuin olis vapaana päästäny putoamaan rinnalta maahan.

Jo ensimmäinen kolahdus veti mun paikan puoleisen korvan lukkoon. Vi*un ärsyttävää. Eikö liike ole tehokkaampi jos sen saattaa myös käänteisesti lihaksien avulla takaisin alkuasentoon...

Ei todellakaan tarkoitus aloittaa vääntöä aiheesta, mutta sivuhuomautuksena voisin sanoa, että jos tuollainen kolistelu kummastuttaa, niin kannattaa joskus itse kokeilla vetää vaikka juuri rinnallevedossa tai sitten mavessa muutamat toistot raivolla ja niin isoilla kuin menee, niin alkaa kyllä ymmärtämään miksi alaslaskiessa saattaa vähän kolistakin. Tarkoituksellinen paiskominen erikseen, se on selvää :david:-touhua, mutta enpä ainakaan itse ole sellaista todistanut kuin pari satunnaista kertaa.

Painonnostoliikkeissä on pakko kolistella jos meinaa kunnolla tehä. Kun painot alkaa olla yli sata kiloa, niin ei sitä mielellään lähe sieltä suorilta käsin hilaamaan hitaasti alas.

Vituttaa lukio ja autokoulu yhtäaikaa...Joka vitun päivä menee ensin koulussa 16 asti ja sitten vielä päälle autokoulun teoriatunnit (ajotunneilla ei mene niin paljon aikaa), niin joutuu kylillä olemaan johonki 19 asti...Sitten kun pääsee kotia, syömään ja sitten salille, noh kello onkin sen jälkeen jo 20:30 - 21:00, sitten pitäis vielä venytellä, tehdä koulujuttuja (helvetin kiireinen jakso) jnejne....Perkele.
Kappas kohtalotoveria! Mulla kans eilen 8-16 koulua ja 19-21.30 veny toi teoriatuntiki. Tänää sama homma, paitsi että koulua on 8-17.

Painonnostoliikkeissä on pakko kolistella jos meinaa kunnolla tehä. Kun painot alkaa olla yli sata kiloa, niin ei sitä mielellään lähe sieltä suorilta käsin hilaamaan hitaasti alas.

Ja se kolistelu ja paukuttelu kannattaa aloittaa mahdollisimman varhaisessa vaiheessa. Kun ei sitä tiedä vaikka joku päivä satanen nouseekin. On sitten valmiiksi rytmi veressä. Mavessakin kannattaa heti 40kg ylöspäin kylmästi vain tiputtaa tanko suorilta jaloilta alas. Helpompi tehdä sama sitten kun koittaa sitä 140kg ykköstä.

Ei helvetti huvittava tapahtuma kävi eilen salilla olllessani,

Katselin kun yksi keskiikäinen mies teki jalka-prässiä niin että toisella puolella oli huomattavasti vähemmän painoa kuin toisella. Menin sitten kysymään häneltä että tarkoituksellako sulla on vähemmän toisella puolella kuin toisella niin tähän mies sanoin
" joo joo . tänään en tee kunnon treeniä kun eilen vedin pitkän lenkin "

jotenki vaan pisti naurattamaan :DD

Ei helvetti huvittava tapahtuma kävi eilen salilla olllessani,

Katselin kun yksi keskiikäinen mies teki jalka-prässiä niin että toisella puolella oli huomattavasti vähemmän painoa kuin toisella. Menin sitten kysymään häneltä että tarkoituksellako sulla on vähemmän toisella puolella kuin toisella niin tähän mies sanoin
" joo joo . tänään en tee kunnon treeniä kun eilen vedin pitkän lenkin "

jotenki vaan pisti naurattamaan :DD

On minullakin joskus jalkaprässissa toisella puolella enemmän painoa esim.10-20kg. Ei se tarkoita sitä että toiselle jalalle kohdistuu tuo 10-20kg enemmän painoa (olettaen siis että prässi on sellainen että se kelkka on "yhtä puuta" molemmille jaloille). Tuo olisikin mielenkiintoinen asia mitata.

Juu eihän tuo haittaa jos painoero on pieni, mutta jos sitä alkaa olla useita kymmeniä tai jopa yli sata kiloa, niin silloin painot kyllä vetää sen kelkan aika linkkuun, kuvittelisin. Ei varmaan tee hyvää sille laitteellekaan tuollainen.

- Nukkunu parisen tuntia yhteensä parina viime yönä
- Tietokone kohta kolmatta viikkoa korjauksessa, eli yhteydet ulkomaailmaan hyvin huonoissa kantimissa
- Kämpillä seinät tuntuu kaatuvan päälle

Mut muuten menee varsin ok

mikaT2 ja hepinkeittäjä. kiitos päivän repeämisestä:lol2:

T2 hahhahaha ei morjes, kaveri ei ilmeisesti huomannu kevennystä shortseissaan?

Eihän se ja sehän siinä eniten naurattikin :D

Eräällä uimahallilla tuli samaan aikaan treenaamaan joku maratoonari tai siltä se näytti. Hoikka, erittäin vähärasvainen kaveri, jolla oli erikoisen isot hauikset ja ojentajat. Veikkailin siinä sitten mielessäni, että mikäköhän on kaverin päälaji mutta ehkä sitä ei sitten ollutkaan, kun koko se tunti minkä olin salilla niin tämä kaveri teki hauiskääntöä ja ojentajapunnerrusta. Selvisi ainakin se syy käsivarsien lihaksikkuuteen mutta miten se jaksaa tehdä vaan 2 liikettä. :wtf:

Noh... Kickboxing harjoituksissa oli välillä porukkaa jotka harjoittelivat miltei aina vain saksipotkua etc.
Perus liikkuminen, kunto ja tilannetaju sitten ei ollutkaan niin kummoisia saati lyönnit.

Tietokone kohta kolmatta viikkoa korjauksessa, eli yhteydet ulkomaailmaan hyvin huonoissa kantimissa

Voi jeesus tätä nykyaikaa jos yhteyttä ulkomaailmaan pidetään pelkästään netin kautta. Mene ulos ja tapaa oikeita ihmisiä :rolleyes:

Kappas kohtalotoveria! Mulla kans eilen 8-16 koulua ja 19-21.30 veny toi teoriatuntiki. Tänää sama homma, paitsi että koulua on 8-17.
Oli mullakin vuos sitten sama homma. Nyt tosin abi-vuonna on mukava, kun joka päivä saa nukkua 10 asti. Sitten koulua yks tunti klo 11-12:15, jonka jälkeen kouluruokailu. Sitten kotia päikkärille, jonka jälkeen sitten salille. Tosin noihin kirjotuksiinkin pitäis jossain välissä jaksaa lukea.

Mutta aiheeseen. Flunssa iski just, kun piti aloittaa treenikierron raskain viikko. Viikon päästä ois ollu just passeli aika tulla kipeeks, kun oisin muutenkin kevennellyt, mutta miks just nyt?:wall:

-02 opel astra kone nakuttaa menee, ajettu 106tkm, VITTU MIKÄ PASKA PERKELE :curs::curs::curs:

mun entinen 84-vuoden datsuni toimi vittu ku unelma koneeltaan, paljo paremmin ku tää.

vittu että kismittää jo valmiiks:curs:

Back
Ylös Bottom