Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tuli työkkäristä lappunen että niiden mielestä tämä ja tämä työpaikka sopii mulle ja jos en siihen hae niin tulee sanktiota.. no joo siis jostain syystä mua ei innosta kännisten teinien katteleminen viikonloppusin festareilla keltaset liivit päällä. Vittu.

Hyvälle alulle lähtenyt dieetti keskeytyi viikonloppuna pidemmän reissun aiheuttamaan biletykseen ja siitä alle vuorokauden päästä alkaneeseen yövuoroon töissä.. Saatana kun on pellit seis. Huomenna jos vaikka saisi itsensä aamuaerobista tekemään taas.. :curs:

:curs: Idiootit ja pellet jotka terrorisoivat olympiatulen matkaa.:jahas:

E: plus tietenkin nämä isommilla ja pienemmillä mopoilla teille ilmestyvät terroristit. Hankkikaa äänenvaimentimet, ajakaa ihmisiksi ja älkää leuhottako! Ehkä saatan oppia sietämään teitä ihan vähän.

Vituttaa tää kurkkukipu ja saatana ku ois jaksanu lähtee lenkille :curs:

Vituttaa. Kävin pelaamassa sählyä tänään ensimmäistä kertaa koko keväänä, 2 min ehti pelata ja joku kaveri juoksi sitten pää edellä päin -> silmälasit remonttiin. Nyt sitten vakuutusyhtiöltä kysymään että saisiko edes pari lanttia hyvitettyä.

Vituttaa. Kävin pelaamassa sählyä tänään ensimmäistä kertaa koko keväänä, 2 min ehti pelata ja joku kaveri juoksi sitten pää edellä päin -> silmälasit remonttiin. Nyt sitten vakuutusyhtiöltä kysymään että saisiko edes pari lanttia hyvitettyä.
Kuinka hyvin noita vääntyneitä ja murjoutuneita laseja pystyy korjaamaan jälkeenpäin? Ihan mielenkiinnosta kysyn, koska itselläkin nykyään lasit, joten olisi hyvä tietää jos vahinko sattuu.

Nyt on maanantai, nyt kaikkia kuuluu vituttaa. Revähtipä sitten epäkäskin. Kaikki hajoo käsiin, koulun käynti kusee ja sellasta kivaa.

Kävin eilen vaihtaan kesärenkaat pirssiin. Ne jotka tietää millanen sää Oulussa on tällä hetkellä, niin nyt saa nauraa...

Tyttöystävä varmisti äsken penkkiä, 92kg tangossa ja failure -> tää rupee vetämään sitä itseään päin ja siten estää mua nostamasta tankoa takaisin telineeseen. Peliliike on myös se, että se vetää sen mun kaulan yläpuolelle josta saan väännettyä sen pitkän väännön jälkeen takaisin rinnan päälle.

Lievästi sanottuna jänskätti hieman kun tangossa rautaa ihan riittävästi kaulan rusentamiseen ja tanko hipoo kaulaa.

Eipähän tarvi sen enää ikinä mua varmistaa.

Tyttöystävä varmisti äsken penkkiä, 92kg tangossa ja failure -> tää rupee vetämään sitä itseään päin ja siten estää mua nostamasta tankoa takaisin telineeseen. Peliliike on myös se, että se vetää sen mun kaulan yläpuolelle josta saan väännettyä sen pitkän väännön jälkeen takaisin rinnan päälle.

Lievästi sanottuna jänskätti hieman kun tangossa rautaa ihan riittävästi kaulan rusentamiseen ja tanko hipoo kaulaa.

Eipähän tarvi sen enää ikinä mua varmistaa.

Miten olis pieni opastaminen ennen kun pistät sen varmistamaan?

Joo, mut oot sää sitä opastanut? Oon mieki hurjilla painoilla reenaaville kundeille varmistanut, mutta tositilanteessa saattasin kyllä juosta kyykkypaikalle ja pyytää isot pojat apuun :D Pitäs varmaan kieltäytyy kunniasta kun kysellään varmistajaksi...

Ilmeisesti en ollut tarpeeksi opastanut. :(

Tai sitten se on kyllästynyt muhun ja meinaa hankkiutua eroon kätevästi siten, että se vaikuttaisi onnettomuudelta.

Tein pystypunnerrusta seisten tangolla. Sarjatauolla eräs salituttu tuli kysymään "Tarttetko näitä?" osoittaen 25 kg levypainoja. Repesin.

Harjotellaa futista pesis kentällä (lyhyt muovi"nurmi" ja helvetin hienoo hiekkaa) ja sit harkkojen jälkee kirotaa ku on joka paikka persvakoo myöte hiekassa :curs: Tuskin muute ois joka paikas hiekkaa mut oon prkl maalivahti viel
Sulais jo se tekonurmi

Opinnäytetyön aiheseminaari huomenaamuna. Jännittää. Töissä kaamee hässäkkä oottamassa. Jännittää. Jotenkin minusta tuntuu, etten saa rauhassa kököttää siellä seminaarissa, kun joku töistä soittaa, että on kamalankamala kriisi, mitä tehdään, apua. Huoh. Eikä ees nukuta yhtään.

Back
Ylös Bottom