Vituttaa kun joillain ihmisillä on pätemisen tarve muiden kustannuksella. Itse olen töissä kulunvalvonnassa eräässä valtion talossa ja aina töihin tullessa saa mielenkiinnolla lukea että mitä on työkaveri kirjoittanut raportteihin. Tänään varsinkin alkoi vituttamaan kun huomasin että kaverilla on tapana suurennella asioita jotta itse näyttäisi paremmalta. Kaveri kutsuu itseään kohde-esimieheksi vaikka tod. ei näin taida olla. Onhan hän toki ollut kauan talossa mutta ei siitä automaattisesti nimitystä saa. Esim. kun eräs tiukkapipo virkamies ei ollut eka nykäisyllä saanut ovea auki niin päätti valittaa asiasta ja työkaveri oli tehnyt raporttiin maininnan että koko talosta on tullut valituksia jo useammalta päivältä. Tämä on vain yksi asia mitä kaveri oli kirjoitellut. Ja koska hän on ollut talossa vuosia niin tottakai *piip* on hyvä jätkä ja kaikkien kaveri. Kai sitä vituttaa että nuorempia ja paremmin koulutettuja tulee töihin ja vie häneltä töitä. Muutenki niin paska duuni että tällasen jälkeen tekis jo mieli ottaa loparit saman tien.
En oo 8 vuoteen töissä kohdannu samanlaista idioottia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?
En oo 8 vuoteen töissä kohdannu samanlaista idioottia. Onko muilla samanlaisia kokemuksia?