Vitsejä!

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu
Vanha mummo tuli kävellen kahta isoa mustaa roskasäkkiä raahaten.
Yhdessä säkissä oli reikä ja sieltä luiskahti ulos yksi satanen.
Sen huomasi poliisi, pysäytti eukon ja kysyi mistä on kysymys.

-Kiltti konstaapeli, sanoi eukko. Koko säkki on täynnä satalappusia,mutta älä luule että minä olen varastanut ne.
Minä asun aivan jalkapallokentän vieressä ja miehet käyvät kusella minun puutarhassani, kun on jalkapallomatsi.
Silloin kyttään siellä puutarhasaksien kanssa ja sanon:
"Satanen tänne tai muuten leikkaan munat"

-Sehän ei ollut hullumpi idea, nauroi poliisi. Ovatko ne satasen seteleitä siinä toisessakin säkissä?

-Ei, sanoi eukko. Kaikki eivät halua maksaa.

----------------------

Ääretön määrä matemaatikkoja saapuu baariin.
Ensimmäinen tilaa oluen.
Toinen tilaa puolikkaan oluen.
Kolmas tilaa neljäsosa oluen.
Baarimikko sanoo: "Te olette kaikki idiootteja." ja kaataa heille kaksi olutta.

----------------------

Eräs arvokkaampi herra istui ratikassa iltapäivälehteä lukien. Viereen
istahti kaksikymppinen irokeesi-hemmo punavihreässä hiuslaitteessaan ja
kirjavissa vaatteissaan.
Mieshenkilö katsoi nuorta suht pitkään mietteliään näköisenä.
Värikäs nuoremme ärtyi siitä kysymään: 'Ek sää vitun gubbe oo ite tehny
nuorena mitään raflaavaa?'
Tähän herrasmiehemme edelleen miettivänä:' Kyllä. Panin kerran Panamassa
papukaijaa, joten mietin voisitko olla poikani...'
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muukalaislegioonan tulokkaita koulutettiin. Erämaassa odotti kolme vaaraa: rosvot, veden puute sekä ghiru-ghiru.
- Ghiru-ghiru on kelta-mustaraidallinen erittäin myrkyllinen käärme, kouluttava eversti selitti.
- Kun havaitsette sellaisen, laskekaa neljä keltaista juovaa ja neljä mustaa juovaa. Viidennen keltaisen juovan kohdalla tökkäätte sitä etusormella ja peukalolla, jolloin ne osuvat sen silmiin ja siitä tulee vaaraton.
Sitten tulokkaat lähetettiin erämaahan harjoittelemaan siellä liikkumista. Hiljalleen yksi toisensa jälkeen palasi kuka missäkin kunnossa, mutta viimeistä odotettiin päiväkausia. Lopulta hän saapui janosta puolikuolleena, vaatteet riekaleina ja verissäpäin.
- Mitä oikein on tapahtunut? eversti tivasi.
- Ensin törmäsin rosvojoukkoon ja pakenin sitä palmuun, josta pääsin pimeän tullen karkuun. Valitettavasti olin siinä touhussa hukannut vesileilini, mutta minun onnistui kuitenkin löytää vettä hiekan alta. Ja mitä silloin näinkään? Ghiru-ghirun. Laskin neljä keltaista raitaa ja neljä mustaa raitaa, ja viidennen raidan kohdalla tökkäsin sitä peukalolla ja etusormella.
- Ei tuo selitä, miksi olet tuossa kunnossa.
- Onko herra eversti koskaan työntänyt kahta sormea tiikerin perseeseen?
 
Saattaapi olla wanha, mutta laitetaan silti :)

Pappi kuoli ja odotti Taivaan portilla jonossa. Hänen edessään oli kaveri, jolla oli aurinkolasit, räikeä paita, nahkatakki ja farkut.

Pyhä Pietari puhutteli tätä kaveria, "Kuka sinä olet, jolloin saatan tietää, että päästänkö sinut sisään Taivaan valtakuntaan vaiko en."

Kaveri vastasi, "Olen Joe Cohen, taksikuski, New Yorkista."

Pyhä Pietari katsoi listastaan. Hän hymyili ja sanoi taksinkuljettajalle, "Ota tätä silkkinen viitta ja kultainen sauva ja astu Taivaan valtakuntaan.

Taksinkuljettaja meni taivaaseen viittansa ja sauvansa kanssa ja tuli ministerin vuoro. Hän seisoi suorana ja jyrisi, "Olen Joseph Snow, Saint Maryn pastorina viimeiset kolmekymmentä neljä vuotta."

Pyhä Pietari katsoi listastaan. Hän sanoi ministerille, "Ota tämä puuvilla viitta ja puinen sauva ja astu Taivaan valtakuntaan."

"Hetkiiiinen," sanoi pappi. "Tämä mies oli taksinkuljettaja ja hän sai silkkisen viitan ja kultaisen sauvan. Kuinka se voi olla mahdollista?"

"Täällä ylhäällä me työskentelemme tulosten mukaan," sanoi Pyhä Pietari. "Kun sinä saarnasit, ihmiset nukkuivat; kun hän ajoi, ihmiset rukoilivat."
 
Kahden päivän päästä, kun olet yksin kaupan kassajonossa...
 
Siis niinku tuolla ylempänä sanottiin niin happi kulki hanurin kautta ja istut perseelles niin silloin hapen tulo loppuu :D vrt. tunget naamasi tyynyyn.
 
Eräs arvokkaampi herra istui ratikassa iltapäivälehteä lukien. Viereen
istahti kaksikymppinen irokeesi-hemmo punavihreässä hiuslaitteessaan ja
kirjavissa vaatteissaan.
Mieshenkilö katsoi nuorta suht pitkään mietteliään näköisenä.
Värikäs nuoremme ärtyi siitä kysymään: 'Ek sää vitun gubbe oo ite tehny
nuorena mitään raflaavaa?'
Tähän herrasmiehemme edelleen miettivänä:' Kyllä. Panin kerran Panamassa
papukaijaa, joten mietin voisitko olla poikani...'

Repes jostain syystä tälle :D
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom