Vitamiinien/mineraalien vaikutukset

se 9 tabletin satsi on halvempi. eli siis tablettimuodossa eikä kapselissa. kapselit on pienempiä ja suunniteltu henkilöille, joille noi tabletit´tuottaa nielemisvaikeuksia. itsellä ainakin noi tabletit menee ihan hyvin alas ja niitä suurin osa varmaan käyttää, kun on halvin hinta. sitten tuota saa myös pulverimuodossa tuota mixiä. sitten on myös kuparilla ja ilman kuparia ja extra niasiinillä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo boldattu kohta on :anssi: Tähän ei varmaan saa mainostaa liikettä, josta niitä esimerkiksi saa, mutta Helsingissä ainakin sellasesta kioskista joka alkaa N:llä löytyy tota..

Tuota Life Extensionin Mix tuotetta ei kyllä taida saada edes tuolta kioskista...

se 9 tabletin satsi on halvempi. eli siis tablettimuodossa eikä kapselissa. kapselit on pienempiä ja suunniteltu henkilöille, joille noi tabletit´tuottaa nielemisvaikeuksia.

Juu, mutta näkyi olevan sold out :(

ja jos haluat halvemmat hinnat, niin sun pitää maksaa se reilu 100 dollaria vuoden jäsenyydestä tms. saat sit kotiin kannettuna tuon LFE-magazinen.

ja jos haluat halvemmat hinnat, niin sun pitää maksaa se reilu 100 dollaria vuoden jäsenyydestä tms. saat sit kotiin kannettuna tuon LFE-magazinen.

Juu niimpä näkyi.. alkoi kyllä kovasti kiinnostaa tuo tuote, mutta kumminkin taitaa jäädä tilaamatta, sen verran iso kynnys on maksaa jostai jäsenyydestä että saa tilattua vitamiinejä, ja vielä riskillä ameriikoista.. tulis ny suomeenkin noi myyntiin :)

tuota 2-per-day vitskua näkyy olevan, mutta se on laimeempi versio tuosta mix-tuotteesta..

Isommat ja kalliimmat tilaukset varmaan kiinnittää sitten enemmän huomiota tullissa. :mutu:

Voipihan se olla.. mutta ei nyt ehkä iha niin isoista määristä vielä oo kyse. ja onkohan tuo sitten jotenkin laiton tuoda maahan? tosin suomen lakien mukaan vitamiinejä ei saa kyllä olla yhdessä valmisteessa paljo paskaakaan.. on tää niin persläpi maa kyllä noiden säädösten osalta:curs:

Isommat ja kalliimmat tilaukset varmaan kiinnittää sitten enemmän huomiota tullissa. :mutu:
mulla oli 1200 euron tilaus, joka tuli juuri muutamassa päivässä ilman mitään ongelmia. muissakaan tilauksissa ei ole ollut mitään ongelmia.

eli vitamiinejahan tuossa mix-tuotteessakin on isot annokset RDA-suosituksiin verrattuna. ei taida siis olla vitamiineissa mitään tiukkoja rajoitteita.

mulla oli 1200 euron tilaus, joka tuli juuri muutamassa päivässä ilman mitään ongelmia. muissakaan tilauksissa ei ole ollut mitään ongelmia
Ei edes alvi ja tullimaksulipukkeet ole tulleet perässä? Mulle on aina jenkkitilauksista tullut, vaikka paketti ei tietenkään ole tulliin jäänyt.

Ei edes alvi ja tullimaksulipukkeet ole tulleet perässä? Mulle on aina jenkkitilauksista tullut, vaikka paketti ei tietenkään ole tulliin jäänyt.
alvi muistaakseni sisältyi noihin hintoihin. noi muut lipukkeet tuli joo perässä. (myös noi UPS-maksut)

tossa lfe-magazinessa on mielestäni tosi hyviä juttuja.

tilasin juuri kunnon satsin. :) purkkeja on aika läjä.

otas ilkka yhteyttä jos haluut tehä kauppaa muutamasta purkista :) nisco200 at hotmail piste com

mun käsittääkseni kyllä mitään elintarvikkeita ei saa tuoda maahan jos vitamiinipitoisuudet on liian korkeat, eli nehän nyt ylittyy jo jossain ABB:n valmisjuomissakin... voin kyllä olla väärässäkin.

Kai noita muuten myytäisi myös suomessa? kun täältä saa vaan sitä 2-per-day vitskua, mikä on miedompaa.

otas ilkka yhteyttä jos haluut tehä kauppaa muutamasta purkista :) yhteystiedot löytyy profiilista..
noita mix-purkkeja oli vaan muutama tuossa ja paljon muuta kamaa.

mahtaakohan tosiaan olla niin, että tuota ei saa myydä suomessa...

muutenkin typeriä rajoituksia. tuo DHEA:kin vaatii reseptin ja melatoniini.

tällaisten pillerihörhöjen pitäisi saada syödä kaikenlaista kamaa ihan vapaasti.

Kyllä saa. Laitan sulle maililla hinnat niistä. Löysin sitä täältä Lahdestakin, mutta en nyt ala mainostamaan sitä kioskia tässä :)

Ai jaa. Pistä mailiin mulle vaikka mestat mistä saa.. en kuuklella löytänyt suomesta yhtää paikkaa mistä tuota mix-valmistetta myytäisiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom