Niinhän se on et monipuolinen ruokavalio jos olis niin ei tarviis käyttää noita mut ite oon tosi huono syömään jotain kasviksia ainut kurkku ja tomaatti jota tulee vedettyä joka päivä mut siihen ne sit jääkin ja hedelmiä sillon tällöin..
No joo onhan se silloin tottakai parempi vetää jotain valmistei jos ei muuten uppoa.
Suosittelen kokeilemaan rohkeasti et jätät pillerit väliin ja kokeilet ilman. Voihan niitä sitten ruvetaa taas popsimaan jos rupeaa hampaat tippumaan suusta. Saatat yllättyä, olin itsekkin alkuun epäileväinen mut tulokset on puhunu puolestaan.Kyllä mä yritän ruoasta saada monipuolisesti vitskut ja muut, mutta käytän siltikin vitamiinivalmisteita varmuudenvuoksi. Tärkeimpänä pidän D-vitskua näin talvella varsinki. Dieetillä sit käytän normaalia enemmän vitamiini-valmisteita..
Toi "varmuuden vuoksi" on kyllä mielenkiintoinen ilmiö, sillä vitamiinit on myös myrkyllisiä liikaa nautittuna. Vitskuthan jaetaan vesi- ja rasvaliukoisiin. Ja ymmärtääkseni vesiliukoiset (esim B ja C) poistuu kusen mukana yliannostuksessa ja aiheuttaa jotain lievempiä oireita. Rasvaliukoiset (A,D,E,K) sen sijaan jää kaikki elimistöön.