VitaMax annostus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Chacal
  • Aloitettu Aloitettu
Meillä on pari viikkoa sitten Sf:n päämajasta ostettu purkki ja kyllä siinä on betakaroteenia 57 mikrogrammaa viidessä grammassa.

Samat arvot kuin toisessa topikissa PattiPeten ilmoittamat:

Originally posted by PattiPete
hmm..omassa purkissa on vähän erilaisia arvoja.

5 grammaa sisältää:
vit. B1 4mg
vit. B2 4mg
vit. B6 9mg
vit. B12 36ug
vit. C 750mg
vit. D 15ug
vit. E 150mg
Beetakaroteeni 57ug
Magnesium 501mg
Niasiini 45mg
Foolihappo 795ug
Pantoteenihappo 19mg
Kalium 253mg
Kalsium 251mg
Sinkki 20mg
Kromi 300ug
Seleeni 150ug
L-Glutamiini 0,1g

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: tappara:

Originally posted by Lexington
Eihän siinä olisikaan mitään vikaa, jos ne olisi karotenoideina, mutta kun se on A-vitamiinin muodossa. Se on se ongelma.:itku:

Mitäs hourailet? Nimenomaan se on betakaroteenia, myös vanhassa Vitamaxissa.

edit: niin, olisi pitänyt lukea loppuun ketju...

:offtopic: Onkos kellään tietoa SF:n nykytilanteesta. Kävin tänään paikallisesta luontaistuotekaupasta Vitamaxia ja myyjä sanoi, että ei ole eikä tule SF:n tuotteita enää. Proteiineista on kuulemma löytynyt jotain kiellettyä hormoonia ja liike laitoi sen kai pannaan.

Kai tätä vitamaxia saa jostain muualla sitten. Täytyy ruveta etsiskelemään.

CTi2 sanoi:
:offtopic: Onkos kellään tietoa SF:n nykytilanteesta. Kävin tänään paikallisesta luontaistuotekaupasta Vitamaxia ja myyjä sanoi, että ei ole eikä tule SF:n tuotteita enää. Proteiineista on kuulemma löytynyt jotain kiellettyä hormoonia ja liike laitoi sen kai pannaan.

Mulle taas sanottiin että ovat nostaneet hintojansa niin paljon ettei kauppa enää ota niitä tuotteita.Kuitenkin pari viikkoa tästä niin kyseisessä paikassa oli taas SF:n tuotteita...:david:

CTi2 sanoi:
Proteiineista on kuulemma löytynyt jotain kiellettyä hormoonia ja liike laitoi sen kai pannaan.

Oliko kenties siinä Forumin alakerran luontaistuotekaupassa? Kävin joku aika sitten kyselemässä sieltä SF:n tauriinia. Myyjän silmät laajeni lautasten kokoisiksi: "Ei me myydä niitä, kun niissä on hormoneja!"

Onneksi näitä hormoneja saa kuitenkin toisista firmoista, ettei tarvitse lähteä itse salakuljetushommiin..

CTi2 sanoi:

Voi hevon perse... :itku: ei paljoa taas oo päässä liikkunu.. :curs:

CTi2 sanoi:

Mulle sanoivat tänään että oli ollut jotain hormonin esiastetta...

Paljonkas tota vitamaxii kannattaa maximissaan ottaa päiväs?
Ite suunnittelin et josko ottais 5g aamulla ja 5g palkkaris, ja lepopäivinä pelkästää aamulla 5g.
Vai olisko parempi jakaa tuo vaikka 2,5g aamulla ja palkkaris ja sit 5g lepopäivinä?

hpt sanoi:
Paljonkas tota vitamaxii kannattaa maximissaan ottaa päiväs?
Ite suunnittelin et josko ottais 5g aamulla ja 5g palkkaris, ja lepopäivinä pelkästää aamulla 5g.
Vai olisko parempi jakaa tuo vaikka 2,5g aamulla ja palkkaris ja sit 5g lepopäivinä?

En nyt muista mikä oli mikro ja mikä milligramma. Ei mitään nus nusseja.

5g vitamaksia sisältää kromia 300mg ja D-vitamiinia 15mg. Aika isoja määriä. Ite en ainakaan vetäis ehdottomassa maksimissaan kun ton 10g päivässä noiden kahden takia. 10gstä tulee kromia jo hurjat 600mg! Muitten ainaosien puolesta vois musta ottaa enemmänkin.

itellä huomasin kun lopetin vitamaxin käytön niin naaman ihon rauhottu kummasti...oon funtsinu et vähän ihmehomma ku vitamiinien yms. sanotaan vahvistavan ihoa ja muuta positiivista mut itellä kävi kuitenkin just toisin päin...jossain akne-threadissa joku suositteli vahvojen vitamiinituotteiden poisjättämistä ja kokeilin ja kas kummaa...onko muilla samantapaisia kokemuksia vai onko tämä vaan jotain ihme sattumaa???????

CTi2 sanoi:

Mulle kävi eilen sama juttu. Kävin ikivireässä ja sieltä sanottiin, etteivät osta enää mitään SF:n tuotteita, koska yhdestä heidän tuotteestaan oli löytynyt androgeenin esiastetta. (Näin se taisi mennä) Harmitti, kun tarjolla oli sitten vain kalliimpia vaihtoehtoja, joten ajattelin napata apteekista sellasen halpisnestevitamiinivalmisteen, jota voin lusikoida nassuun aamuisin. Ei halua enää lisää pillereitä popsittavaksi.

Ja mitenhän nyt on, kun luulin olevani natu, mutta olen käyttänyt SF:n heraa. Jaiks. Pitänee tarkistaa se kl***an koko... :lol2:

esni sanoi:
Mulle kävi eilen sama juttu. Kävin ikivireässä ja sieltä sanottiin, etteivät osta enää mitään SF:n tuotteita, koska yhdestä heidän tuotteestaan oli löytynyt androgeenin esiastetta. (Näin se taisi mennä) Harmitti, kun tarjolla oli sitten vain kalliimpia vaihtoehtoja, joten ajattelin napata apteekista sellasen halpisnestevitamiinivalmisteen, jota voin lusikoida nassuun aamuisin. Ei halua enää lisää pillereitä popsittavaksi.

Ja mitenhän nyt on, kun luulin olevani natu, mutta olen käyttänyt SF:n heraa. Jaiks. Pitänee tarkistaa se kl***an koko... :lol2:

Helsingissä ainakin Kampin, Fredan, Itiksen ja Kolumbuksen Ikivireät myyvät Vitamaxia.

Myykö ne vaan varastot tyhjäksi, kun tämä myyjä sanoi, etteivät koko ketjussa myy enää mitään SF:n tuotteita? Siis sopimus meni poikki näistä rikkeistä... Pitänee käydä siellä Kampissa sitten, jos näin on. :) Meinaat varmaan sitä Hotellin (Simonkenttä) alakerran mestaa?

Sitä juuri.
Kyllä ne mulle ainakin sanoivat, että tilaavat sitä, jos haluan, ja tilasivat.

Suositut

Back
Ylös Bottom