Vitali Ponomarenko 370kg penkistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mortal
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Saatiinhan tääkin threadi "välinesodaksi". Itse nostan solttua ja kikkailen paidan kans, ehkä jonain päivänä menen myös raw-kisoihin. Arvostan näitä kaikkia nostomuotoja sarallaan, enkä myöskään vertaa niitä millään tapaa keskenään. Kaikissa näissä on omat sääntönsä ja varusterajoitukset, joista jokainen saa valita mieluisensa. Mutta onhan kaikissa muodoissa yhdistävänä se, että pärjätäkseen noissa tarvitsee voimaa ylävartaloon. Joissain vaan tekniikka, varusteet ja säännöt merkitsevät enemmän.
Joka tapauksessa helvetin kova rauta vaikkei kisa nosto sit ollukkaan. Ja en epäile yhtään etteikö olis 300kg ilman paitaa ottanu.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Rikollisen rumaa! Helsingin urheilutalolla marraskuussa pidetyissä kisoissa "ihastelin" paikanpäällä Ponomarenkon tyyliä nostaa. Kyllä sillä varmaan on yhtälailla voimaa kun muillakin saman raudan punnertajilla, mutta itse arvostan esimerkiksi Mikko Hämäläisen 370 kilon nostoa enemmän ihan pelkän näyttävyyden vuoksi.

mortal sanoi:
Arvostan näitä kaikkia nostomuotoja sarallaan, enkä myöskään vertaa niitä millään tapaa keskenään. Kaikissa näissä on omat sääntönsä ja varusterajoitukset, joista jokainen saa valita mieluisensa. Mutta onhan kaikissa muodoissa yhdistävänä se, että pärjätäkseen noissa tarvitsee voimaa ylävartaloon. Joissain vaan tekniikka, varusteet ja säännöt merkitsevät enemmän.
Itsekin arvostan tuloksia toisiinsa verraten, omalla sarallaan, mutta epäreilua siitä tekee se, että näissä kaikissa eri lajeissa puhutaan penkistä.
Eli epäreilua niille jotka nostaa tiukemmilla säännöillä saman nimistä lajia, koska itse ainakin olen huomannut ettei kovatkaan raw- tai ipf-tulokset enää kaikkien mielestä kuulosta kovalta kun verrataan "ammattilaisten" hurjiin rautoihin.
Esimerkkinä muutaman kertaan kuulemani: "kumiliiton (ipf) onnettomat tulokset verrattuna todellisiin voimatuloksiin ammattilaiskisoissa... ai mitenniin... katso vähän kiloeroja!"

Siinä oli suoritustekniikka sieltä ja niin syvältä että huhhuh!!! Eihän noin rumia nostoja kukaan halua katella, joka vähänkin penkkipunneruksesta tietää! Niin rumaa että meinasin:urjo: HYI!!

Persepenkki ja osan matkasta nosti varmistaja. Ei mitään tekemistä penkin kanssa. Paitakikkailut on ihan anaalista. Pelle hommaa. Ainoastaan RAW nostajia arvostan, heillä on aitoa voimaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinä kyllä menee taas hyvää voimaa hukkaan ja paljon!!! :) Outoa että tuollaisia nostoja laitetaan näytöskisaan... Eikö sen näytösnoston pitäis olla NÄYTÖS, jossa esitellään alansa parhaiden ja huippujen suorituksia, eikä tuollaisia luokattomia rykäisyjä, jossa kaikki menee pieleen. Ei kovinkaan paljon lajin ja liiton mainetta paranna tuollaiset nostot.

Kaverilla on voimaa! Sitä en kyseenalaista ollenkaan, mutta säälittävää touhua on, vaikken mistään mitään tiedäkkään :)

[mod]Palstalle tulee yli tuhat viestiä päivittäin ja on tässä muutankin tekemistä kuin vain viestejä siirrellä, että voit jättää itkusi näppiksen sille puolelle tai laita sähköpostia, kuten säännöissä sanotaan. -JohnnyB[/mod]

Mitä tuosta nyt sitten täällä uskaltaa sanoa?
Täysin epämääräinen nykerrys, ei pysähdy rinnalle, ei tule kädet suoraksi.
Yhtä paljon olisi vakuuttanut jos toi ukko olis työnnellyt sitä tankoa pitkin lavaa.

En jaksa sanoa itse videolla näkyvään suoritukseen mitään mutta voin kertoa pari faktaa tästä Ponomarenkosta. Ponomarenkon toinen käsi ei mene tuon suoremmaksi. Joku vanha vamma. Helsingissä WPO penkkikisassa vuonna 2004 Ponomarenko otti sen 300 raw nostona lämmittelyssä ja vieläpä ihan siistinä nostona. Mulle ihmetteli eräs Ponomarenkon kilpakumppani Arnold Classicin jälkeen raakavoimia mitä Ponomarenkolla on. Lämmittelyssä pumppaili 250 kilolla sarjaa kuin tyhjää.

En jaksa sanoa itse videolla näkyvään suoritukseen mitään mutta voin kertoa pari faktaa tästä Ponomarenkosta. Ponomarenkon toinen käsi ei mene tuon suoremmaksi. Joku vanha vamma. Helsingissä WPO penkkikisassa vuonna 2004 Ponomarenko otti sen 300 raw nostona lämmittelyssä ja vieläpä ihan siistinä nostona. Mulle ihmetteli eräs Ponomarenkon kilpakumppani Arnold Classicin jälkeen raakavoimia mitä Ponomarenkolla on. Lämmittelyssä pumppaili 250 kilolla sarjaa kuin tyhjää.

Olisiko noista suorituksista mitään varmennetta?
Käsi ei mene tuon suoremmaksi... :david:

Zone-sarja -42%

Suositut

Back
Ylös Bottom