Vitali Klitschko vs Odlanier Solis 19.3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Force
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Miten vitussa ne jenkit on koskaan hallinneet raskasta sarjaa, ei vissiin ole ennen ollut kunnon nyrkkeilijöitä, vaikea uskoa että Klitskon veljekset saisivat vastusta yhdestäkään menneisyyden mestarista.

Luulin että Soliksella olis oikeasti ollut mahikset kun Olympiavoittaja ja 17-0 ammattilaisrecordi. Ei mitään matsia.

Ite en nähny aluks sitä lyöntiä, mutta Vitali ite tuossa sano "it was pretty hard punch". Vaikka Solis joutu perääntymään kokoajan niin sai jonkun lyönnin perillekkin tuossa erässä. Prkl, luulin että tulisi hyvä matsi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten vitussa ne jenkit on koskaan hallinneet raskasta sarjaa, ei vissiin ole ennen ollut kunnon nyrkkeilijöitä, vaikea uskoa että Klitskon veljekset saisivat vastusta yhdestäkään menneisyyden mestarista.

no jos miettii, että ikivanha Holyfield taisi pari vuotta sitten ottaa täydet erät Chagaevia vastaan, joka oli jonkun liiton mestari, ja silloin kun Holyfield oli parhaassa terässä niin lihava ja vanha Foreman otteli täydet erät sitä vastaan, ja sitten kun taas Foreman oli parhaassa kunnossaan, niin jo ehkä huippunsa ohittanut Ali tyrmäsi sen ...

niin mitä siitä voitaisiin päätellä?

Ei kannata alkaa vertailla eri aikakausia, niihin vertailuihin vastauksia kun ei ikinä saada. Se totuus kuitenkin, että kooltaan 60-70luvun raskaansarjan mestareita voi verrata nykyajan cruiserin miehiin. Foreman oli tosin iso fyysisesti, mutta ei hänkään Klitschkojen kokoluokkaa.

Holyfield ei muuten ole otellut koskaan Chagaevia vastaan...

Mitä tuossa nyt oikein kävi. Kun olen uudestaan katsonut niin oikean jalan nilkka vääntyy ja meneekö sitten kaatuessa vasemmasta jalasta jotain..ihme homma.

Mitä tuossa nyt oikein kävi. Kun olen uudestaan katsonut niin oikean jalan nilkka vääntyy ja meneekö sitten kaatuessa vasemmasta jalasta jotain..ihme homma.

Olin kattovinani, et siinä kun se kaatuu niin sen vasen polvi näyttäisi nyrjähtävän vähäsen väärään suuntaan. Luulen, että se astu jotenkin huonosti samalla kun väisti Vitalin lyönnit.

Paskat sekaisinhan se oli, jalat twistas, kun ei nuppi ollut enää mukana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom