Vital Remains - Icons Of Evil

Näinpä juuri. Grindahtavaa death metallia. Kiitos ja hyvää yötä.

:love:

ps. Maailman paskin vänkäyksen aihe.

Itse asiassa itse kallistuin brutaalin death metallin kannalle kuten tuosta loppukaneetista olisi voinut lukea. Mutta toisaalta, eihän Brutaalissa Death Metallissa tai Death-grindissä melodioita saa olla :whip: . Joten tää on jotain melodista hippimusaa vaikka...

Ens kerralla kun kommentoin bändiä niin koitan muistaa olla mainitsematta mitään genreen liittyvää. Heti on näsäviisaat skenepoliisit niskassa. Saatana.

:lol2:

tää nyt oli aika helppo kohde, sitteku ne rupee vääntää sun kanssa jostain aventgarde death metalli vivahteista ni ei ****** :D

tää nyt oli aika helppo kohde, sitteku ne rupee vääntää sun kanssa jostain aventgarde death metalli vivahteista ni ei ****** :D

Aevan! :D Sillon kun meikä oli nuori ni oli vaan muutama päägenre jonka välillä arpoa; death metal, grindcore & black metal. Noin suunnilleen. Nyt saatana on keksitty toinen toistaan vammasempia haista vittu pelleily genrenimityksiä ja sit niistä kiistellään suu vaahdoten joka puolella.

"Levystä jää sellainen yleisvaikutelma, että siitä voisi napata 20 minuuttia pois ja se silti tuntuisi vielä liian pitkältä”.

Tuon voi kyllä allekirjoittaa. Kaiken paahtamisen, kylläkin laadukkaan sellaisen, jäljiltä ei jää oikeen mitään käteen. Pidemmän päälle aika puuduttavaa menoa, kaipais lisää koukkuja ja groovea mun makuun. Tykkään enemmän Aborted:in tyylistä rakentaa biisejä.

Back
Ylös Bottom