Virvoitusjuomat ja terveys

Musta on hölmöä että jotkut ihmettelevät kuin joku bodari voi imeä röökiä/limua/pirtelöä (ihan sama mulle) ja muuten elää niin terveellistä elämää kaikin puolin, täh? Jos on yks pahe niin tarkoittaako se heti sitä että pitää olla tusina paheita tai ei paheita ollenkaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kun asioihin perehtyy, niin pikkuhiljaahan se homma alkaa muutumaan terveelliseen suuntaa. Jos siis on asioista aidosti kiinnostunut. Toisaalta on ihan turha itseään mihinkään pakottaa, jos se ei tule luonnostaan (poislukien riippuvaisuuksista irtirepäisy). Ja loputon tiehän se terveellisempään suuntaan matkaaminen on. Kuka mistäkin aloittaa ja mitä pitää ensiarvoisen tärkeänä. Minun ei ole tarkoitus moralisoida yhtään ketään. Ei tuo kiksejä eikä auta ketään. Minulle riittää aika pitkälle omasta ja lapsieni terveydestä huolehtiminen.

Musta kuulostaa siltä, että Aschenisto on hieman perehtynyt terveysasioihin ja monet muut eivät. Tai sitten eivät perehtymisestä huolimatta juurikaan niistä välitä. Valintoja nääs.

Mun mielestä on sekaisin jos vetää janojuomaksi teetä tai maustamatonta jogurttia. Kuvittelee olevansa joku Shaolin munkki tms.

Mun mielestä on sekaisin jos vetää janojuomaksi teetä tai maustamatonta jogurttia. Kuvittelee olevansa joku Shaolin munkki tms.

Mun mielestä taas ei. Jos siis oikeasti haluaa niin tehdä. Eikä siis vaan ollakseen Shaolin munkki. Kaikki tekeminen ollakseen jotain on aikas hanurista. Esimerkiksi potaaminen.

Tee on varsin hyvä janojuoma. Ostaa vain rooibos-teetä. Ostaa vedenkeittimen ja teehaihduttimen. Tekee kerralla puolitoistalitraa teetä, niin on puoli litraa teetä päivässä juotavaksi. Tosin se menee aika Shaolin munkkeiluksi syödä parsakaalia raakana...

Ei tee mun mielestä oo kauheen paljon terveellisempää kun vesi?

Virvoitusjuomat on perseestä. Kuka itsestään hyvää huolta pitävä jaksaa juoda jotain sokerilimsaa? Itse vedän janojuomaksi pelkkää teetä ja joskus maustamatonta jugurttia.

Ootko sä yksi sellaisista hipstereistä? :D

Kiitos OP, muistin juuri, että jääkaapissa on 1,5litraa kevytkolaa ♥

Aschenisto nyt on vaan tommonen todellinen hc-äijä. Pakko kyllä nostaa hattua, vaikka kyllä mua ainaki tommonen foliohattuilu alkais pikkuhiljaa ottaan pattiin. Ei sais ees hyvällä omallatunnolla vetää kaikkia paskaruokia naamaan :(

Ois muuten aika siistiä kuolla virvoitusjuomien yliannostukseen :D

Suositut

Back
Ylös Bottom