Virpomaan!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Herra 47
  • Aloitettu Aloitettu
Jokos on virpojia käynyt pakkislaisten ovien takana, vai oletteko kenties itse käyneet virpomassa? :) Tämä taitaa nyt olla vähän offtopic mutta onkos porukalla mielessä/muistissa jotain hauskoja ja koomisia virpomisloruja (myös kaksimielisiäkin saa laittaa)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä nyt ei ole mikään varsinainen loru, mutta mielestäni aika hyvä repliikki meikatuilta pummeilta: "Annatko rahaa vai pelkkää mielipahaa?"

Virvon varvon varpusia sammakoita kastematoja pajunkissoja.....

:D

Ei ole käynyt kuin kaksi kertaa kaksi tylleröistä virpomassa. Pitää varmaan seuraavalle antaa loput Kinderit..jos seuraavaa edes tulee.

Ei oo täällä käyny vielä ketään :( No saa ainakin ite vetää kaiken mässyn, niin lähtee massakausikin mukavasti liikkeelle näin kesän kynnyksellä :hyper:

armand sanoi:
Helvetti! Meiltä loppui karkit, joten ei ole mitään annettavaa lapsille. Ei tekisi mieli kuulua niihin mulkkuihin, jotka eivät avaa oviaan lapsille.
Minulta loppuivat rahat, ja karkit syötiin jo eilen :( Yhdelle avasin ja euron annoin, loput ovat jääneet nuolemaan näppejään. En todellakaan haluaisi kuulua näihin idiootteihin jotka eivät avaa oviaan, mutta parempi niin kuin sanoa: "Ei mulla ole mitään antaa, tai jos haluat niin rahkaa ja tonnikalaa kyllä löytyisi"

Virvon varvon varpaat survon!

Meilläkään ei ole käynyt ketään. Täytyy varmaan sitten uhrautua ja mässätä itse kaikki karkit ja pääsiäismunat, jos ei virpojia ilmesty.

Meillä kävi tänä vuonna poikkeuksellisen vähän virpojia. Viime vuonna oli kauhea härdelli ja ainakin 15 kertaa ovikello soi - parin tunnin aikana.

Tänä vuonna saldo jäi johonkin viiteen käyntiin joskin poikkeuksellisesti tytöt kulkivat nyt isommissa 3-5 hlön ryhmissä. Liekkö ujostuttanut.

Virpojat ovat alkaneet selkeästi säästeliäiksi, sillä kunnon vitsoja on enää harvalla - pelkät höyhenetkin kelpaavat nykyisin virpomisvälineiksi!

Ei sen puoleen, eilen näin yhdellä ostarilla kukkakaupan myyvän valmiita vitsoja - siinä ratkaisu uusavuttomille lapsille! Äiti ostaa 5 euron vitsan ja lapsi saa sitä vastaan eurolla karkkia... huh huh!

Meilläkin ensimmäiset yrittäjät juuri koputtelivat ovelle. Tosiaan noloa, kun ei mitään annettavaa ole. Hernekeittopurkki on. Niin ja viinipullo on kaapissa, mutta katsomatta veikkaisin, ettei sitä noille parane antaa...
Mieluummin jätettiin avaamatta.

Toissavuonna ei muistettu koko hommaa. Virpojia kävi lähelle 20. Ei ollu mitään annettavaa...
Viime vuonna sitten valmistauduttiin kunnolla, karkkia oli niin perkeleesti. Irtokarkkeja pakattiin pusseihin, aika hyvät määrät kaikkiin vielä, joku 25 pussia varmaan oli. Ja lisäks vielä jotain hätävarana. Ei koko päivänä mitään. Sitten ihan illansuussa pari lasta kävi pyörähtämässä. Niillä kauheat selkäreput pullisteli kaikkea ja höyheniäkään ei enää ollut jäljellä.

Piru, kun pienet lapset vuodesta toiseen onnistuvat kusettamaan aikuisia ihmisiä :D

Ironbutt sanoi:
Virpojat ovat alkaneet selkeästi säästeliäiksi, sillä kunnon vitsoja on enää harvalla - pelkät höyhenetkin kelpaavat nykyisin virpomisvälineiksi!

TOTTA!
Meillekin tuli jotain epämääräisiä risuja, joissa oli tyyliin yksi liimattu höyhen. Itse muistan pienenä panostaneeni siihen risuun oikein kunnolla. Pitäisi varmaan tehdä näin kun tulee huonosti tehtyjä vitsoja:
Juzz sanoi:
Anna pakasteherneitä tai näkkileipää... :david:
:D

Täällä kävi aamulla kaksi nuorisohuligaanin oloista poikalasta. Menin unenpöpperössä avaamaan bokserit jalassa ja löin pojille 5 euroa kouraan. Menee varmaan tupakkiin tai sitten isä oli pakottanut pojat virpomisreissulle, että saa kaljaa Valintatalosta.

Tahvo Tohveli sanoi:
Täällä kävi aamulla kaksi nuorisohuligaanin oloista poikalasta. Menin unenpöpperössä avaamaan bokserit jalassa ja löin pojille 5 euroa kouraan.

Repesin. :hyper: :hyper:

Meillä on käynyt tänään virpojia vain kolme kertaa, vaimo osti eilen namia oikein kunnolla kun viimevuonna varmaan kaikki pihan muksut kävi meidän ovella.

Olikohan niissä viimevuotisissa nameissa jotain vikaa :evil:

jos kaupasta joutuu valmiit vitsat ostamaan niin ei hyvin mene! Mellä kävi pari pikkutyttöä virpomassa ja aamulla kävi kaksvuotias poika naapurista äitinsä kanssa virpomas just ku olin heränny. Kävelin unenpöpperössä vessaan päin ja se äiti kysy et virvotaaks suaki. Sopersin vaan jotai et "ei ainakaa vielä" tosi väsyneenä! :D

Kusipäät koolla

Hullu inkkari sanoi:
ai se virvontapäivä on tänään...

Jees, sain tuosta yhden miinuspisteen, ja messua "hyvin oivallettu. Pakko ruveta floodailemaan". En mielestäni floodinut, mutta minulle kuitenkin päin naamaa moisesta vittuiltiin. Selitys "ei tätä noin tosissaan voi ottaa" ei tässä tapauksessa toimi ongelmia ennaltaehkäisevästi, mistä todisteena saamani miinuspiste. Jos ei kerran haluta diplomatiaa/demokratiaa, niin sitten ovat vuorossa fasistiset otteet.

Mike, katsohan kuka siinä vittuilee ja kerro privana, niin lähden hoitelemaan vähän floodia, punaista floodia. Tai selvitän itse. Itse tässä ongelmiin loppujen lopuksi kuitenkin joudun (mikä on minulle jo tuttua).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom