Virallinen onko pannu jumissa thread !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Prof
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä pahemmin juodun määrään suhteutettuna. :D

Täällä on ainakin pannu niin jumissa ettei mitään rajaa. Heräsin just äsken melkein viiden tunnin unilta. Sitä edellisenä yönä nukuin neljä tuntia. Krapulaa ei ole. Johtuu varmaan siitä että olen vieläkin ihan kännissä. :D

Jep, heräsin sängystä ja "nousin" ylös, niin kohtahan sitä kaaduttiin jo pää edellä kaappiin. Ilmeisesti olen kännissä. Saanu täällä naureskella omille eilisille pöljäilyille. Vissiin tuli oltua tyttökaverille kunnon marttyyri, "sä et tykkää munsta yhtään, kun et soita kun vuosi vaihtuu" jepjep, onhan sitä hyvä ukko, kertakaikkiaan.

Kännissähän tässä. Kohta pitää alkaa loiventamaan.

Tai no, vittuuks tässä valehtelemaan. Lähiöpubin kautta kaupungille kulkematta lähtöruudun kautta :kippis1:

Eipä ole krapulaa, kun ei tullut juotua edes saunakaljaa. Kotona meni uusi vuosi telkkaria katsellessa ja syödessä siskon laittamia herkkuja. Niin ja pitihän sitä käydä salillakin eilen :)

-- Wikke

Muutama tuli otettua eilen, mutta niin rentoon tahtiin, ettei rapulaa kuitenkaan. Vähän väsyttää kyllä, kun tuli hieman valvottua, mutta sain kuitenkin tyhjällä vatsalla polkaistua hieman kuntopyörää aamun ratoksi ja kevyet vatsatreenit tehtyä vielä perään.

Kerrankin näin :)

Olen jumissa, mutta se johtuu eilisillan selkätreenistä.
Kun aamulla heräsin 10h unien jälkeen olo oli/on "täysi".

Ei mulle vaan ole vuodenvaihtumisessa, eikä syntymäpäivässä,
mitään syytä juhlaan. Jos olisikin, en pilaisi sitä alkoholilla.

(jonka käyttöön tässä threadissa varmaan viitataan)

Kjäh, kjäh... Eipä ole krapulaa kun paiskin töitä tuplapalkalla aamuviiteen. Moooninkertainen säästö! :wanha:

Taidan ryypätä vasta loppiaisena näidenkin kemujen edestä... :kippis1:

Eipä ole kovinkaan jumissa. Tuli hörpittyä rauhalliseen tahtiin miltei kymmenen tuntia. Monenlaista viiniä meni kurkusta alas ja ihan positiivinen kokonaiskuva illasta, mutta osa viineistä oli pohjanoteerauksia :D Etenkin italialainen Canti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom