Virallinen Olympia 2009 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
..kerran käsite hartialinja nousi esiin niin..

17241.png

...lalallaa, Toney ... is ... my ... boy ...

17234.png
17245.png

Meet_The_Olympians_%2898%29.JPG

taitaa toi phil heathin parjattu kapee hartialinja olla tänäpäivänä historiaa... noi hartiat on hemmetisti kasvaneet parina viimevuotena

taitaa toi phil heathin parjattu kapee hartialinja olla tänäpäivänä historiaa... noi hartiat on hemmetisti kasvaneet parina viimevuotena
Juu. Eihän sitä enää sillä tavalla huomaa kun kaveri poseeraa itsekseen mutta kun laitetaan oikeasti luonnostaan leveä kaveri samoilla pihveillä viereen niin eroa taatusti on. Saa nähdä miten tuo vaikuttaa jos ja kun Phil on kunnossa samoin kuin joku leveämpi kaveri. Jännä seurata kyllä kuinka tässä kisassa tulee käymään.

no mutta eipä tuolla yhtä pallomaista pihviä kovin monella ole
No eipä ole ei. Mun mielestä se ero näkyy silti leveä selkä edestä ja takaa poseissa kun sitä oikeasti leveisiin kavereihin verrataan. Uskon että Phil on edelleen ja tulee aina olemaan kapeampi kuin vaikka Susi tai Jaska mutta muut asiat voivat toki ratkaista hänen paremmuutensa näihin esimerkiksi kavereihin verrattuna. Helvetin siisti pakettihan Philillä on, nyt nähdään mihin se riittää jos muut tulevat yhtä kovassa kunnossa lavoille.

Hiukan tyhmä kysymys mutta pitäneekö sitä herää siis lauantai aamuna klo 6 vai sunnuntai aamuna klo 6 -.-'' ??

No eipä ole ei. Mun mielestä se ero näkyy silti leveä selkä edestä ja takaa poseissa kun sitä oikeasti leveisiin kavereihin verrataan. Uskon että Phil on edelleen ja tulee aina olemaan kapeampi kuin vaikka Susi tai Jaska mutta muut asiat voivat toki ratkaista hänen paremmuutensa näihin esimerkiksi kavereihin verrattuna. Helvetin siisti pakettihan Philillä on, nyt nähdään mihin se riittää jos muut tulevat yhtä kovassa kunnossa lavoille.

joo tuo on kyllä totta :)

Uskon että Phil on edelleen ja tulee aina olemaan kapeampi kuin vaikka Susi tai Jaska
Toki tulee olemaan, Susi ja Jaska kun edustaa sitä ääripäätä. Jätkät on leveitä kun ladon ovet.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Veikkauksia peliin:

1. Jaska. Tulee lavalle kovissa massoissa änkyräkireänä ja vie pystin kotiin vuoden tauon jälkeen.
2. Kaitsu. Ensimmäinen Olympia-kisa, ei vielä ykköseksi, osin poliittisista syistä. Kovaa kehitystä.
3. Dexter. Tuo normaalin pakettinsa, mutta tänä vuonna se ei riitä kuin kolmoseksi. Voi olla että jätetään Victorin taakse neloseksi.
4. Victor. Huolimatta vastoinkäymisistä neljän sakkiin.
5. Heath. Ei vielä uransa huipulla, mutta vuosia jäljellä vielä.
6. Susi. Ei aivan viime vuosien tasolla kunnossa tai sijoituksessa.

Bubbling under: Toney, Räntsi

Mulla on vähän tällainen toivepohjainen järjestys... en tiedä sitten, miten hyvin kohtaa realismin kanssa...

1. Dex
2. Kai
3. Toney
4. Heath
5. Wolf
6. Jay

202

1. Dave Henry
2. English
3. Correa
4. Devis
5. Dugdale
6. Lewis

Ms O

1. Kyle
2. Armbrust
3. Lisa A
4. Dayana Cadeau
5. Debi Laszewski
6. Yaxeni

Fitness

1. Adela
2. Tracey
3. Julie Palmer
4. Da Silva
5. Tanji
6. Tina Durkin

Figure (mahdoton. Tämä järjestys, mitä luulen että voi käydä, mutta toivetta sen verran mukaan, ettei tarvi hypätä sillalta, jos on tämä järjestys. Tärkeintä, ettei Jenny "pregnant belly" Lynn ole mukana kärjessä.. vaikka onhan se kuitenkin..)

1. Monica
2. Gina Aliotti
3. Pax
4. Nicole Wilkins
5. Kristal
6. HMF

^
^
Miks Anne ei Vihtorista tykkää kun ei listalta löydy lainkaan? Ei se jää kyllä mitenkään kuuden sakista jos on lähelläkään hyvää iskua. Mä niin toivoisin että se kaveri voittaa.

onko kellään tietoo monelta alkaa suomen aikaan??
04:30 alkaa lähetys sekä lauantaina, että sunnuntaina.

Ja tossa ohjelma:

Friday, September 25:

- Fitness Olympia Finals
- Ms. Olympia Finals
- Mr. Olympia Judging

Saturday, September 26:

- Figure Olympia Finals
- 202 Showdown
- Mr. Olympia Finals

En ota vastuuta tuosta ajasta, sillä olen saattanut joko näpytellä tai ajatella jotain väärin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom