Virallinen Olympia 2009 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mutta arvoisat palstalaiset..

Sanokaas mikä siinä on, että Freeman ei ton paremmin sijoitu? Äijän pituusko hämää sen kokonaisuuden?
Meinaan että upea fysiikka, tiukka, symmetrinen, tasapainossa kroppa, pyöreät upeat lihakset.. Niin kertakaikkeaan upea! Ja voi että mitkä jalat. Huhhuh!
Tänä vuonna ehkä tiukkuus ei ollut huipputasoa, mutta mutta..

No Toney ei ainakaan prejudgingeissa tosiaankaan ollut parhaimmillaan, sen lisäksi miinusta revenneestä rinnasta joka näyttää pahalta parissa posessa. Ei sen enempää vaadita, niin kovia ukkoja rivissä.

No Toney ei ainakaan prejudgingeissa tosiaankaan ollut parhaimmillaan, sen lisäksi miinusta revenneestä rinnasta joka näyttää pahalta parissa posessa. Ei sen enempää vaadita, niin kovia ukkoja rivissä.

Kyllä se revenny tissiki vaan tekee paljo ku noin kova top 6 mukana...

sijat 2-4 olis voinu mennä mun puolesta iha mite päin vaa..

TODELLA harmi toi heathin sairastuminen, finaaleissa oli iha eri näkönen mies, järkky kunto

Hyvä katoin, että millon se tuo pappa oikein kaatuu :D Nojaili kokoajan, Cutleriin jollain tapaa. Liekköhän ensi vuonna vielä kehissä?

Joe Vieteri on sulatettu jo 10 vuotta varta vasten Olymppiaan syväjäästä. Tänä vuonna Californian Cryotecnicsin sulatusprosessi vaan hieman epäonnistui. (huomatkaa hihansuusta valuvat sulamisvedet :P )

Itse toivoin Cutlerin comebackkiä ja tämä voitto on minusta hieno osoitus siitä, että jokaisena vuonna kunto arvioidaan erikseen, eikä yksi hävitty olympia tarkoita sitä, että olisi aika laittaa pillit pussiin.

Itsekkin olen aika tyytyväinen tohon Jayn voittoon nimittäin oli yllättävän hyvässä kunnossa. Pettynyt oon kyllä tohon Kain neljänteen sijaan, kun ois kolmas tai melkeinpä toinen olla..ja tuo räntsin kakkos sija oli kyllä ihan perseestä, ei se mun mielestä missään poseerauksessa ollu kaita ja dexiä parempi.

Varsin perseestä tuo webcastin replay - pätkii ja temppuilee enemmän kuin itse lähetys suorana... No, toivottavasti se tulee ladattavaksi jossain vaiheessa.

Itse tuloksista vähän. Kylläpä oli mielenkiintoinen lopputulos. Ensinnäkin toki se, että Jay onnistui voittamaan pytyn takaisin. Ansaitusti tosin. Kakkostila Branchille oli jotenkin vähän liikaa. Ehkä 4. tila olisi ollut mielestäni lähempänä totuutta. Muuten ei tuloksissa juurikaan mitään omituista sinäänsä ollut. Hieno kisa.

Flexin raportti finaaleista.

Scorecardit:

2009olympia_mro_scorecard.gif

202:

2009olympia_202_scorecard.gif

Tiukkaa oli, kuten näette.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Täytyy sanoa et Cutler yllätti mut loistavalla kunnollaan. Täysin ansaittu voitto, muilla ei ollut sanan sijaa...En ole cutler fani johtuen ehkä hieman puutteellisen rakenteen takia, mutta hieno homma että vanha mestari palasi takaisin mahtavalla kondiksella!

Varsin perseestä tuo webcastin replay - pätkii ja temppuilee enemmän kuin itse lähetys suorana...

Meikällä ei suora lähetys temppuillu sitten yhtään, joten siitä täytyy kyllä antaa respectiä.

Markku sitten nappas viimesen sijoituksen..

Semmonen fiilis, että Rockelista tulee vielä jotain:rock: IMO ois voinu olla kuudes.

Täälläkin pätki tuo replay kyllä, mutta irvistellen se saatiin loppuun katsottua. Kerrassaan loistava Olympia! Jayn kunto yllätti (samoin kuin hiustyyli). Olin kyllä täysin samaa mieltä tuomariston kanssa sijoista 1-3, mutta en jotenkin ymmärrä tuota Kai Greenen hyvää sijoitusta..? Se greippi-temppuiluko nostanut suosiota?

Sääli ettei Rühl noussut paremmille sijoille :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom