Virallinen Olympia 2008 thread

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kai1vk2.jpg
kai greene :rock:

Voisi melkein luulla Lenda Murrayksi, moninkertaiseksi Ms. Olympia voittajaksi. Aika homoeroottinen kuva kaikin puolin, taattua Kai Green laatua. :dance2::dance::dance2::dance:

Kyllä Wolfin Ville on uskomaton. Toivottavasti on kireänä ja vetää taas tyylikkään vaparin. Sen viime vuotinen esitys oli paitsi kunnon niin poseerauksen puolesta parasta mitä olen nähnyt vuosiin.

Prkl, Dexteri on kyllä yks mun isoimpia suosikkeja, kyllä mun mielestä Dexterillä pitäs olla ainakin yksi Olympia voitto.

joo siis täysin samaa mieltä! fanitan dexteriä niin kympillä että huhhuh! siinä on ukolla malli kohdillaa eikä oo keskikroppa levinny niinkuin esim cutlerilla joka näyttää ihan jääkaapilta

edit: wolffi sais myös pärjätä hyvin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
mun mielestä tuo wolf ansaitsis tittelin. juuri tollaselta pitää huipputason bodarin näyttää, en tiedä miehen pituttaa mutta nuo raajat on pitkän ja näyttävän näköiset, kapea vyötärö jne..... ei mikään töppö raaja toisin kuin esim cutler tai dexter.

Mielenkiintoista nähdä jos ja kun Cutler sysätään vallasta, että mihin suuntaan tämä politiikka menee. Jatketaanko järkyttävien massojen ihannointia mitä Jay ja Ronnie parhaimillaan ovat edustaneet vai aletaanko hakea estetiikkaa mitä Wolf ja Heath ovat taas parhaimillaan esittäneet.

Sen kummempaa tietämystä ei lajista ole. Mut jos suuntaus on toi mitä jatkuvuus veikkas.
Mites Bull istus tähän kuvioon? Ehkä vähän väärä tredi, kun täällä puhutaan Olympiasta. Mut kuitenkin.
Mitä mieltä asiantuntijat? Meninkö ihan metsään...:rolleyes:

Onkohan kehonrakennuksen historiassa yhtään, joka on kantanut vastaavat massat yhtä komeasti kuin Dennis?(viitaten kontrolloituun ja kapeaan keskikroppaan).
o2007menpre-0141191937445.jpg

Sen kummempaa tietämystä ei lajista ole. Mut jos suuntaus on toi mitä jatkuvuus veikkas.
Mites Bull istus tähän kuvioon? Ehkä vähän väärä tredi, kun täällä puhutaan Olympiasta. Mut kuitenkin.
Mitä mieltä asiantuntijat? Meninkö ihan metsään...:rolleyes:

Onhan Mentula ISO mutta vyötärö on vaan ikävä kyllä aivan liian leveä maailman isoihin karkeloihin. Toivottavasti olen väärässä ja nähtäisiin suomessa uusi PRO

bullin ongelma on pitkä keskivartalo(torso) joka eritoten korostuu takaapäin katsotuissa kuvissa. sitä ei millään valitettavasti voi muokata.

Voi jösses tuota Wolfia:wtf: järisyttävän kokoinen, potentiaalia kyllä olympiaksi :thumbs:

Wolffilla on vielä kohtalaisen karut, kaupalliset kasvot ja siihen suht valmiiksi rakennettu "iso paha susi" imago, joten tulevaisuus body-piireissä vaikuttaa erittäin lupaavalta. Menestyksekäs on ollut tämä alkukin, mitä mies on jenkeissä vaikuttanut. Tasaisen tappavaa jälkeä ja kehitystä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom