Virallinen Olympia 2008 thread

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jep, kyllä mä tässä asiassa uskallan olla aika varma. Eikä tuo kuvakaan mitään todista, esim. pelkät isot kädet eivät kovin pitkälle kanna. Jääköön nähtäväksi... :thumbs:

Lyhyet solisluut/hartioiden leveys on Priest:illä aika paha miinus...
Vaikka olkapäät tykit ovatkin...

Minä veikkaan, että Kai Greene tulee hallitsemaan lajia seuraavat vuodet, jos vain maha ei ala pahasti pullistumaan (pieniä merkkejä siitä on ollut edellisissä kisoissa.) Kunnon friikin ainekset ja asennekin tuntuu olevan kohdallaan.

_W5Q4673_OFMFFCFJOW.jpg

Greene on kyllä meikäläisen ehkä lempparipro, tyylikäs jätkä ja loistava poseeraaja. Toivon jätkälle kyllä menestystä ja voittoja, että voisi niistä työn hedelmistä vähän nauttia, käsittääkseni tuo Kain rahatilanne ei aina kovin hyvä ole.

Dexter ja muut kääpiöt eivät tule noilla arvosteluilla voittamaan, koskaan.

Niin se maailma (ja arvosteluperusteet) muuttuu, Crusaderiseni.

Yksi asia mikä meikäläistä henk. koht. ihmetyttää on tämä vallalla oleva valkoisten jätkien jatkuva dissaaminen. Entisenä pro-Cutler -miehenä täytyy sanoa, että varsinkin prejudgingissa mustaa taustaa vasten Jay näytti kyllä aika kauhealta, mutta ei se yleinen kauheus tuntunut paljon painavan vaikkapa Colemanin aikakaudella, vaan rasvaton massa takasi jatkuvan ylistyksen nettipalstoilla. Vaikka Cutler näyttää nykyisin aika huonolta, 5 vuoden takaisten arvosteluperusteiden mukaan hän ansaitsi sijoituksen vähintään 3 parhaan joukkoon, ehkä jopa Sandowin.

Dexterin voitossa oli kyllä imo myös sitä kuuluisaa politiikkaa, jotenkin tuntuu että hänelle annettiin palkinto pitkälti vuosien uurastuksesta. Jos Cutler ehkä ansaitsikin jäädä kakkoseksi, siellä oli muutama muu henkilö jotka olisivat ansainneet voiton ehkä enemmän kuin Jackson.

Itse ajattelin että Toney Freeman olisi kahden sakissa ja olin ihmeissäni kun ei ollut paremmin sioittunut. Kireä ja hyvä anatomia. Kai sitä ei sitten meikä taida ymmärtää mitään koko hommasta. Voittaja oli hyvä mutta minun mielestä Toney olisi voinut haastaa hänent ihan kunnolla ja vaikka voittaa. Mutta siellä on ammatti tuomarit ja kaikki oli kovia. :dance2:

Olen kyllä viimeisen päälle Nigsterin kanssa samaa mieltä. Lee ei ole ikinä urallaan ollut sellaisessa kunnossa että top 5 olisi tässä kisassa ollut tosi asia. Hauska ja humoristinen jannu, mutta heikkouksia liikaa. Selkä näyttää tuplissa takaa todella huonolta, rinta on pieni, hartialinja todella kapea ja lyhyys saa keskivartalon näyttämään pökkelöltä. Kaiken lisäksi mies on äärimmäisen harvoin änkyräkireänä.

IMG_3768.jpg

IMG_3789.jpg

:offtopic: "Maskeerataaks" noita tatuointeja jotenki erikseen pois kisoihin vai peittääks toi normimaali noin hyvin?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Noita vertailukuvia kun kattoo niin omaan silmään kun vertailin Cutleria ja Wolfia niin miten vaan katon
niin mun mielestä toi Wolf oli parempi.

Dexterin voitossa oli kyllä imo myös sitä kuuluisaa politiikkaa, jotenkin tuntuu että hänelle annettiin palkinto pitkälti vuosien uurastuksesta. Jos Cutler ehkä ansaitsikin jäädä kakkoseksi, siellä oli muutama muu henkilö jotka olisivat ansainneet voiton ehkä enemmän kuin Jackson.

Lisää mietittävää skeptikoille:

Niin, rahapolitiikka. Yhteinen nimittäjä Muscletech.....Meni ainakin mestaruus samaan leiriin :dance:
Tottakai paras mielestäni voitti kisan, mutta tiekin oli nyt tehty valmiiksi mestarin vaihtamiseen. Nyt Mr. Olympia pysyi samassa puljussa, ja mainosarvo säilyy vaikka ukot vaihtuu :)

Onneksi näin, sillä samalla kehonrakennus voitti. Täydellinen urheilun voitto olisi mielestäni tullut seuraavalla järjestyksellä:
Dex Jackson,Phil Heath, Jay Cutler, Toney Freeman,Dennis Wolf

Olisi Priestin pitänyt vaikka kerran voittaa Olympia, sillä on äijällä pituuteen suhteutettuna aivan ylivoimaisesti eniten lihaksia. Onhan Priesti ollut Olympiassa ihan top 5ssäkin, jos muistan oikein? Ja lihasta äijällä on ihan joka puolella, pohkeista trapseihin asti!
Priest on luonnonoikku!
251328414_26b626b955.jpg

Olisi Priestin pitänyt vaikka kerran voittaa Olympia, sillä on äijällä pituuteen suhteutettuna aivan ylivoimaisesti eniten lihaksia. Onhan Priesti ollut Olympiassa ihan top 5ssäkin, jos muistan oikein? Ja lihasta äijällä on ihan joka puolella, pohkeista trapseihin asti!
Priest on luonnonoikku!
251328414_26b626b955.jpg

Kehonrakennuksen puolella, on jo tovin ollut näitä "luonnonoikkuja"

Lee Priest menee "lihasmassan määrän" -puolesta, ihan omissa ulottuvuuksissaan!

:piis:

Minä veikkaan, että Kai Greene tulee hallitsemaan lajia seuraavat vuodet, jos vain maha ei ala pahasti pullistumaan (pieniä merkkejä siitä on ollut edellisissä kisoissa.) Kunnon friikin ainekset ja asennekin tuntuu olevan kohdallaan.
Vähän tuo maha tosiaan pelottaa, mutta toivotaan että mies pääsee näyttämään kovaa kuntoa seuraavassa olympiassa. Poseeraamisensa ansiosta hän on kerännyt jo nimeä ja sitä kautta ainakin netissä tuntuu olevan paljon kannattajia. Greene, Martinez ja Heath vertailussa ensi vuonna? :) Toivottavasti myös Martinez saa koipensa kuntoon. Greeneä kuitenkin kannatetaan!

_W5Q4673_OFMFFCFJOW.jpg

Greene on kyllä meikäläisen ehkä lempparipro, tyylikäs jätkä ja loistava poseeraaja. Toivon jätkälle kyllä menestystä ja voittoja, että voisi niistä työn hedelmistä vähän nauttia:D, käsittääkseni tuo Kain rahatilanne ei aina kovin hyvä ole.

Aika osuva sanamuoto viitaten miehen ilmeisestä kiinnostuksesta hedelmiin. Greene olisi toki fysiikkansa puolesta kova kisaaja, mutta lajissa on kuitenkin paljolti kyse rahasta, eikä eroottiset kuvat tai greippien n**siminen taida lisätä pulverin myyntiä? Ihme että on saanut voittaa edes jotakin. Ymmärrän toki että prokehonrakentajienkin on elettävä, eikä greene ole ensimmäinen tai viimeinen näihin hommiin sortuva.

Empä tuota ajatellut kun tuota tekstiä kirjoitin :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom