Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä se paras mies on voittanut lähes poikkeuksetta joka vuosi.
Meinaatko, että Mr. Olympiaa valittaessa muut kuin "kehonrakennukselliset" seikat eivät vaikuta lopputuloksiin? 1997 Olympia oli ihan selvä ryöstö, jos sitä ei tajua, niin on katsonut jotain muita kisoja. Tämän on todennut todella moni muukin ns. asiantuntija ja kilpailijakin. Nasserillahan oli omat mielipiteensä miksi hän ei saanut voittaa ja ne voi pitääkin paikkansa.
Mitä tarinoita Nasser on muuten esittänyt, kiinnostaisi tietää? Onko esittänyt -96 kakkossijan hylkäystä...?
ai minä apina kun omasta mielestäsi mr olympia näyttäisi olevan pelkkä mainosmiesSä luet kyllä mielenkiintosesti tota tekstiä, missä vitun kohdassa mä oon sanonut että se antaa bodarista tyhmän kuvan? Koita nyt vitun apina tajuta että Wolffi ei olis lähellekään yhtä hyvä mainosmies kehonrakennukselle kuin mitä Jay on tällä hetkellä. Ei oo kysymyys mistään tyhmältä näyttämisestä...
Karpaasi85 mitenkään vetämättä Victor laseja päähän, uskon että tulos olisi ollut 2007 erilainen jos Victorilla ei olisi tilillään lain (steroidit) kanssa ongelmia... Siinä kun Schlierkamp ja se toinen jätkä haastatteli Cutleria kisan jälkeen niin mies näytti ihan siltä ku olis viimisen sijan saanut, tiedä sitten mistä se kertoo...
No jos viitsit katsoa mitä muutkin tässä ovat kirjottaneet niin paras ei todellakaan aina ole voittanut. Minkä takia Jaysta puhuttaessa Mr. O:na kukaan ei sano hänen olleen paras lavalla vaan paras EDUSTAMAAN kehonrakennusta ja tehneen paljon töitä sen eteen että kehonrakennus saa enemmän näkyvyyttä mediassa? Ja täytyy nyt vielä tarkistaa että kai sä tajusit sentään sen että mä en sanonut huonon englannin antavan bodarista tyhmää kuvaa?
no onhan tossa pointtia kieltämättä...
Oma topkolmonen:
1. Jay Cutler
2. Dexter Jackson (varmasti tulee kovemmassa kunnossa ku koskaan)
3. Phil Heath
taisipahan tuo schwarzeneggerin arnoldikin vääntää melko huonoa enkkua noina alkuvuosinaan ja jätkä on silti edelleen suurelle osalle maailmasta yhtä kuin kehonrakennus ;)