Virallinen Olympia 2008 thread

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Silloin ku Philin näki kulttuuritalolla se vaikutti fiksulta äijältä. Ostin sen dvd myös sieltä. Toivon että olis neljän joukossa niinku itekki sanoi videon lopussa.

4uh2qg.jpg

:D

Wolf ja Heath ylivoimaisesti cooleimmat bodaajat, todella siistien fysikaalisten muotojen lisäksi!
Edes Cutler ei hyvässä kokonaisuudessaan pärjää näille minun arvomaailmassa (ja nyt ei puhuta pelkästä fysiikasta).

Wolffi ei voi voittaa vaikka kuinka isossa ja kovassa kunossa sinne lavalle astuu. Mitä olen itse ymmärtänyt niin siltä ei tuo englanti oikeen suju, ja 1 ei todellakaan valita ketään kuka ei pysty markkinoimaan kehonrakennusta uusille sponsoreille. Rahasta se kaikki kiinni on...

Wolffi ei voi voittaa vaikka kuinka isossa ja kovassa kunossa sinne lavalle astuu. Mitä olen itse ymmärtänyt niin siltä ei tuo englanti oikeen suju, ja 1 ei todellakaan valita ketään kuka ei pysty markkinoimaan kehonrakennusta uusille sponsoreille. Rahasta se kaikki kiinni on...

Noh noh. Eihän Ronnieltakaan englanti sujunut, mutta se voitti monta kertaa :wanha: :kuola:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Öö..Ronnie ei osaa englantia...?

No varmaan vähän puoliläppänä heitetty; eihän se sössötys nyt ihan aina mee perille ku luulee et se olis tukehtumassa tjsp

Wolf ja Heath :eek: Siinä seuraava taistelupari. Wolf on pitkä, massiivinen ja leveä. Heath lyhyempi, mutta täyteen pakattu ja mallikas. Tosin, mielestäni Wolf on mallikkaampi kun Cutler, vaikkakin Kutletin 01 kunto(jos oikein muistan) oli ihan :wtf: Uskon, että seuraavat 8 vuotta menevät heidän taistellessa saamaan tapaan kun Kotletti ja Coleman.

Wolf poseeraa ja edustaa mielestäni tätä klassista kehonrakennusta ja pidänkin häntä kovempana kun Heathia, mutta aika näyttää kumpi menee toisen edelle. Todella kova pari. Aika ajaa Dexin ja Kutletin ohi, mutta ovathan he olleet huipulla jo piiiiitkääään...

tuokin ehkä typerää sanoa että ei voi voittaa jos ei osaa puhua koska aina sitä voi opetella ja luulen että eiköhän wolf myös itse käsitä sen että pitää osata puhua hyvin

Ainakin tuon No Bull Radion ohjelman perusteella uskaltaa sanoa, että Dennis Wolf puhuu aivan riittävän hyvää englantia. Muutenkin antoi itsestään hyvätuulisen vaikutelman. Mies osaa myös nauraa omille heikkouksilleen (pohkeet) :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom