Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei varmaan kaadukaan. Lähes yhtä epätodennäköistä kuin, että Ronnie kaatuisi. Toivon sitä silti (siis että joku muukin kuin Ronnie voittaisi Jayn) :D.

Jees.. Melvin Anthonysta kuvia seittemän viikon takaa.. Melvinin yks vapari teki muhun niin lähtemättömän vaikutuksen, että ei voi muuta kuin diggailla...

http://www.melvinanthony.com/2006278.html

Melvin on ehdottomasti minun suosikki, vyötärön kapeus ja fysiikka muutenki on aivan käsittämätön. :worship:

2005 olympia
05omens_irvgleb782.jpg

Hoh. Taas spekulaatiot, miten Jay on paremmassa kunnossa ku koskaan.. Ja sit ois jo Jayn "vuoro". IMO niitä vuorolappuja turha on jaella, pari viime vuotta ainakin Ronnie on kyydittäny Cutlerin melko selkeesti. Mun mielestä suurin ero on kivisyydessä, mikä Cutlerilta jotenki puuttuu. Malli myös Ronniella paljon kovempi. Jos Ronnien ja Jayn mallit olis tiimalaseja, Jayn hiekat valuis puolet nopeammin.

Henkilökohtasesti en juurikaan Cutlerin fysiikasta pidä, mutta vertailuissa kyllä pärjää hyvin. Ihme, miten toiset tyypit näyttää vertailuissa paremmalta ja toiset taas huonommalta, kuin yksinään. Ehkä se massa puhuu.

Joka tapauksessa tulee aika mielenkiintonen kisa olemaan. Nyt tuntuu, että tuonne huipulle ois tunkua vähän enemmän ku parina viime vuonna. Badell, Warren massamiehinä ja Dexter huippuna noista pienemmistä kavereista.

Badell vois hyvin haastaa Cutleria, kunhan ei käy niinku Arnold Classicissa. Kuntohan parani valovuoden San Fransiscoon. Toisaalta taas jos Warren ois saanu lisää tavaraa yläkroppaan.. Kunto tullee kuitenkin olemaan perkuleen kova.

Sit taas jos painotus on linjakkaampien kaverien puolella, ni Dexter on kova sana. En kuitenkaan usko, et Dexter on saanu ihmeellisiä muutoksia aikaan koska sen malli tulisi luultavasti kärsimään jos se pakkais paljoa lihaa päälle.

Itse en kyllä Martinezista hirveesti tykkää, mut kovaa huutoa sekin tuntuu olevan. Finaaliin kuitenki veikkaisin. Hännille tullee kuitenkin finaalissa jäämään.

Mielenkiintosta sit nähdä, miten Melvin Anthony tulee pärjäämään "isojen poikien" kisassa. Olympiassa kuitenki tuntuu massa puhuvan enemmän ku muissa kisoissa.

Tää vuosi ei tuu olemaan Saksan poikien vuosi - valitettavasti. Gyntsä ja Markku on kuitenki loistavia persoonia, joille toivois menestystä. Jos G ois tänä vuonna kunnossa, siitä ois ollu jo hirvee hypetys päällä vrt. viime vuosi. Markus saanee tänä vuonna valmistautua rauhassa, mut tänä vuonna pelkkä massa ei tuu määräämän.

Veikkaus:
1. Coleman, ansaitusti
2. Cutler, ikuista kakkosta ei enää pudoteta
3. Badell
4. Warren
5. Martinez

Yllätyksetön lista. Joka tapauksessa sijat 2-4 tulee olemaan mielenkiintosinta

Toivottavasti DJ tänä vuonna saa tuotua tuon pyöreyden ja tiukan kunnon olympiaan niin menestyisi taas vaihteeksi vähän paremmin.

Branch Warren on uskomattomassa kunnossa 10 päivää ennen kisoja. Paksua lihasta ja kehitystä on tullut lisää. Toivottavasti viimeiset päivät menee kohdalleen.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
^^^^^^ Ei olisi kuvia? ^^^^^^

GO BRANCH!!!

On kuvia mutta pitää kysyä ensin kuvien omistajalta saako niitä postata tänne!

En jaksanu koko threadia selata läpi, et en tiedä onko tullu aikaisemmin esille miten UFC on mukana tapahtumassa?

Ainakin Olympian virallisilta kotisivuilta löytyy jotain tietoa UFC:kin osalta.

Pro-Pain, ollaanko me niin tarkkoja ;) On sentään OLYMPIA hei ..:D

Mä olen välillä aikamoinen pilkunviilaaja ;) .

Cutlerilla eilen painoa 130,7kg (288lbs.).

Ni mieki oon, mut tää on sentään Olympia :D Pistetään aina linkki vaan, mistä kuva on otettu, niin eiköhän homma ole bueno. Noin yleismaailmalisestihan porukka käyttää eri foorumeilla kuvia ku omiaan. Mutta laitetaan me edes ne linkit. Ja jos voi niin image taggina, ja jos ei voi niin sit vasta liitteenä. Kai ...

Mie oon kyllä Olympiasta niin pihalla ettei tosikaan. Näin kuumehöyryissään vois tämän päivän käyttää olympia hässäköihin.:hyper:

Branch näyttää kyllä tosi kovalta! Sairaan kivinen!

Nyt piti jo rekisteröityä tonnekin niin näkee loputkin kuvat.

Brutaalia massaa. Ei kaunista, mutta kovaa..

Kovaa lihaa miehellä,mutta pienenä miinuksena kädet aika heikot suhteessa muuhun kroppaan.Oliko Warrenilta tulossa/tullut joku treeni leffa?

Kovaa lihaa miehellä,mutta pienenä miinuksena kädet aika heikot suhteessa muuhun kroppaan.Oliko Warrenilta tulossa/tullut joku treeni leffa?
Samaa meinasin kysyä että näkeekö Warrenin reeniä muualla kuin BFO:ssa tai niissä jonkun kännykällä nauhoittamissa videoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom