Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Toispuoleisuutta on kyllä myös Cutlerin hauiksissa. Onkohan toinen pala joskus revennyt etc.

Liitteet

• aabj0348.webp
    aabj0348.webp
    23,7 KB · Katsottu: 725
Toispuoleisuutta on kyllä myös Cutlerin hauiksissa. Onkohan toinen pala joskus revennyt etc.

Kyllä se on hyvin harva kenellä on täysin symmetriset molemmat puolet. Eniten pistää silmään miten nuo Dexterin tumput on nyt noin helvetin eri kokoiset, täysin eri paria.

Kyllä se nyt tuntuu siltä, että hakemalla haetaan jotain toispuoleisuutta ja muita ihmeellisiä syitä miksi Ronnie (taas kerran) kaatuisi tänä vuonna. Ronsteri vie. Huomennahan se kuitenkin nähdään lopullisesti miten käy, ei nämä kuvat kaikkea kerro. Jännäksi silti vetää, ihan kokonaisuudessaan.

Se on aivan sama onko Jay hitusen paremmassa kunnossa kuin Ronnie vai ei, kun ei kuitenkaan osaa poseerata ja häviää vapaaohjelmassa ja posedownissa.

Olen Ronnie-fani, mutta rehellisesti täytyy myöntää että toivon ettei tämä jatka enää seuraavassa olympiassa, jos esim. selkä jatkaa tuota pienenemistään..

Kyllä se nyt tuntuu siltä, että hakemalla haetaan jotain toispuoleisuutta ja muita ihmeellisiä syitä miksi Ronnie (taas kerran) kaatuisi tänä vuonna. Ronsteri vie. Huomennahan se kuitenkin nähdään lopullisesti miten käy, ei nämä kuvat kaikkea kerro. Jännäksi silti vetää, ihan kokonaisuudessaan.

Vittu ei ole todellista, Ronnienarkkarit ottakaa se silmä käteen:

aabj0436.jpg

Vasen latsi pienempi.

aabj0431.jpg

Vasen käsi ja latsi selvästi pienempi. Hanskat täysin eri paria.

aabj0432.jpg

Etkö vieläkään näe?

Ei se nyt vittu ennen ole ollut tuollainen, uskomaton oikeusmurha jos voittaa.
Vannoutuneet voittajapeesaajat vetää taas: " Kukaan ei siihen koske kun se on voittanut jo neljätoista kertaa". Tämä on kehonrakennusta, eikä mikään valitse suosikkisi- kilpailu. Parhaan pitää voittaa ja symmetria on mun mielestä aika merkittävä kriteeri. Sun Nigster se ainakin pitäisi tietää kun olet itse niin saatanan kovassa kunnossa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ei se nyt vittu ennen ole ollut tuollainen, uskomaton oikeusmurha jos voittaa.
Vannoutuneet voittajapeesaajat vetää taas: " Kukaan ei siihen koske kun se on voittanut jo neljätoista kertaa". Tämä on kehonrakennusta, eikä mikään valitse suosikkisi- kilpailu. Parhaan pitää voittaa ja symmetria on mun mielestä aika merkittävä kriteeri.
Niin pitäis, mutta kun maailma ei ole täydellinen. 8 kertaa putkeen voittanut nyt vain sattuu omaamaan tietyn rispektin ja statuksen. Sorry, aina ei voi olla oikeassa ja nyt olet väärässä.

Jaa-a kyllähän vasen puoli on pienempi, mutta mun silmään toi ei ole valtavan häiritsevää... ehkä jotain miinusta tosta pitää laittaa, mutta onko paketti muuten vielä sen verran kovempi kuin muilla? Jalat on ronniella kyllä tiukat ja isot ehkä se antaa jotain takaisin.

Odotellaan nyt vain ihan rauhassa sitä finaalia. Alkaa tossa 3,5h päästä. Ukot kuivuu kovaa vauhtia ja kun tuo vetisyys lähtee, niin kortit jaetaan uudestaan. Gustavo voi tehdä nousut ja nää kaksi rumaa mörköä(Ronnie/Jay) voi vielä parantaa juoksuaan.

Odotellaan nyt vain ihan rauhassa sitä finaalia. Alkaa tossa 3,5h päästä. Ukot kuivuu kovaa vauhtia ja kun tuo vetisyys lähtee, niin kortit jaetaan uudestaan. Gustavo voi tehdä nousut ja nää kaksi rumaa mörköä(Ronnie/Jay) voi vielä parantaa juoksuaan.
Veit jalat suustani Mike. Eri kuosissa tulevat loppukahinaan. Kattelin tuolta jenkeistä kommenteja ja ei sielläkään kukaan ole varma mistään. Tulee jännää mut Ronnie näytti mun silmään jälleen kuitenkin hyvältä.

Niin pitäis, mutta kun maailma ei ole täydellinen. 8 kertaa putkeen voittanut nyt vain sattuu omaamaan tietyn rispektin ja statuksen. Sorry, aina ei voi olla oikeassa ja nyt olet väärässä.

Missä olen väärässä? Pitäisikö sen sitten tuolla paketilla voittaa?

Tiedän tasan tarkkaan että maailma ei ole täydellinen, sittenkään en pidä turpaani kiinni. Se nyt vaan on vitun perseestä että se sitten voittaa tuon yhdeksännen jonkun statuksen ansiosta. Jos sunkin mielestä parhaan pitäisi voittaa, kuten äsken sanoit, niin missä olen väärässä? Kyllä mä sen tiedän, että se jotenkin voittajaksi leivotaan, kai sillä taas on vaparissa jenkkikalsarit jalassa.

Yleisesti mun mielestä ei palvele kenenkään etuja, että pidetään väkisin jonkun putkea yllä, se vain antaa ulkopuolisille kuvan huonosta tasosta. Toisekseen, juuri Cutlerin pitäisi ainakin yksi Olympia voittaa, jotta se muistettaisiin vuosikymmenien päästä. Kuka muistaa esim. kakkosen vuodelta 78? Ei kovin moni. Jos pitäisi politikoida, voitaisiin niitä voittoja suoda muillekin kuin yhdelle kaverille.

Yleisesti mun mielestä ei palvele kenenkään etuja, että pidetään väkisin jonkun putkea yllä, se vain antaa ulkopuolisille kuvan huonosta tasosta. Toisekseen, juuri Cutlerin pitäisi ainakin yksi Olympia voittaa, jotta se muistettaisiin vuosikymmenien päästä. Kuka muistaa esim. kakkosen vuodelta 78? Ei kovin moni. Jos pitäisi politikoida, voitaisiin niitä voittoja suoda muillekin kuin yhdelle kaverille.

Ai siis Cutlerille pitäisi antaa kultaa sen takia, että se on ollut aina kakkosena? Ei tämä homma nyt ihan näin toimi. Cutler on kyllä kovassa kunnossa ja kehittynyt koko ajan mutta ei se nyt sentään kultaa ansaitse pelkästään säälistä.

Kyllä ainakin Flexin Prejudging-kuvien perusteella on pakko todeta, että tuskin Ronnieta kukaan tänäkään vuonna uhkaa. Mies on kuitenkin vielä kerran jaksanut tsempata pakettinsa ihan kohtuulliseen kuntoon. Eiköhän kokemus ja pärstäkerroin hoida loput.
Cutlerin tosi kisa käytäneen vasta ensi vuonna jos ja kun monsteri eläköityy. Silloin kaikki sijat ovat oikeesti jaossa.
:rolleyes:

Ai siis Cutlerille pitäisi antaa kultaa sen takia, että se on ollut aina kakkosena? Ei tämä homma nyt ihan näin toimi. Cutler on kyllä kovassa kunnossa ja kehittynyt koko ajan mutta ei se nyt sentään kultaa ansaitse pelkästään säälistä.

Saivartele vielä vähän lisää, aiemmassahan viestissä sanoin, että parhaan pitää voittaa.

Tuossa totesin, että jos on pakko politikoida, olisi fiksumpaa jakaa voittoaja vähän muillekin, esim. Cutlerille ja Levronelle.

Ihan samalla periaatteella se Cutleri on siellä paskan fysiikkansa kanssa joka kerta kakkosena kuin Ronnie on ykkösenä. Enemmän tässä säälipisteitä Cotletille jaellaan, mielestäni sen ei kuuluis olla kuin säkällä top5. Hirveen näköinen fysiikka ollut ja tulee aina vain pahenemaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom