Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Colemani on ihan täysin toispuoleinen. Ei tommosta voi politikoinnillakaan ohittaa. Kyllä se nyt viimein Cutlerin vuoro on!
Toispuoleisuutta on kyllä myös Cutlerin hauiksissa. Onkohan toinen pala joskus revennyt etc.
On ollut aina. Mun mielestä toi väri vie ainakin kuvissa osan erottuvuudesta. Kovan paketin tuonu tänävuonna, kun vielä Colemannillakin alkaa ikä näkymään kropassa ja loukkaantumiset.Kevyesti huonoin Jayn poseeraus on juuri tuo tuplat edestä. IMO
Kyllä se nyt tuntuu siltä, että hakemalla haetaan jotain toispuoleisuutta ja muita ihmeellisiä syitä miksi Ronnie (taas kerran) kaatuisi tänä vuonna. Ronsteri vie. Huomennahan se kuitenkin nähdään lopullisesti miten käy, ei nämä kuvat kaikkea kerro. Jännäksi silti vetää, ihan kokonaisuudessaan.
Niin pitäis, mutta kun maailma ei ole täydellinen. 8 kertaa putkeen voittanut nyt vain sattuu omaamaan tietyn rispektin ja statuksen. Sorry, aina ei voi olla oikeassa ja nyt olet väärässä.Ei se nyt vittu ennen ole ollut tuollainen, uskomaton oikeusmurha jos voittaa.
Vannoutuneet voittajapeesaajat vetää taas: " Kukaan ei siihen koske kun se on voittanut jo neljätoista kertaa". Tämä on kehonrakennusta, eikä mikään valitse suosikkisi- kilpailu. Parhaan pitää voittaa ja symmetria on mun mielestä aika merkittävä kriteeri.
Veit jalat suustani Mike. Eri kuosissa tulevat loppukahinaan. Kattelin tuolta jenkeistä kommenteja ja ei sielläkään kukaan ole varma mistään. Tulee jännää mut Ronnie näytti mun silmään jälleen kuitenkin hyvältä.Odotellaan nyt vain ihan rauhassa sitä finaalia. Alkaa tossa 3,5h päästä. Ukot kuivuu kovaa vauhtia ja kun tuo vetisyys lähtee, niin kortit jaetaan uudestaan. Gustavo voi tehdä nousut ja nää kaksi rumaa mörköä(Ronnie/Jay) voi vielä parantaa juoksuaan.
Niin pitäis, mutta kun maailma ei ole täydellinen. 8 kertaa putkeen voittanut nyt vain sattuu omaamaan tietyn rispektin ja statuksen. Sorry, aina ei voi olla oikeassa ja nyt olet väärässä.
Yleisesti mun mielestä ei palvele kenenkään etuja, että pidetään väkisin jonkun putkea yllä, se vain antaa ulkopuolisille kuvan huonosta tasosta. Toisekseen, juuri Cutlerin pitäisi ainakin yksi Olympia voittaa, jotta se muistettaisiin vuosikymmenien päästä. Kuka muistaa esim. kakkosen vuodelta 78? Ei kovin moni. Jos pitäisi politikoida, voitaisiin niitä voittoja suoda muillekin kuin yhdelle kaverille.
Ai siis Cutlerille pitäisi antaa kultaa sen takia, että se on ollut aina kakkosena? Ei tämä homma nyt ihan näin toimi. Cutler on kyllä kovassa kunnossa ja kehittynyt koko ajan mutta ei se nyt sentään kultaa ansaitse pelkästään säälistä.