Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jos Cutleri voittaa niin maailmassa on jotain TODELLA pahasti vialla. Onhan se joissain poseissa ihan jeessin näkönen mutta edestä NIIN KAMALAN NÄKÖNEN että mä en ottais jätkää ees olympiaan kisaan. Ihan ylipitkä torso, kamalannäkönen vatsa ja ei rintalihaksia. Hyi vittu miten ruma äijä. Colemannin kuuluis voittaa tää ylivoimasesti ja Martinezin pitäs tulla tokaks. Cutleri kuuluu sinne jonon perälle. :curs:
Noniin kaveri otas kuppi kahvia ja juo hengitä syvään ja rauhallisesti ja hyväksy tosiasiat...Cutler on paremmassa kuosissa

Jos Cutleri voittaa niin maailmassa on jotain TODELLA pahasti vialla. Onhan se joissain poseissa ihan jeessin näkönen mutta edestä NIIN KAMALAN NÄKÖNEN että mä en ottais jätkää ees olympiaan kisaan. Ihan ylipitkä torso, kamalannäkönen vatsa ja ei rintalihaksia. Hyi vittu miten ruma äijä. Colemannin kuuluis voittaa tää ylivoimasesti ja Martinezin pitäs tulla tokaks. Cutleri kuuluu sinne jonon perälle. :curs:

Ööö....en tiedä mitä kisoja olet seurannut, mutta noin yleisesti ottaen Cutlerin rintaosastoa pidetään yhtenä hänen vahvuuksistaan. Hyvinkin laattamaiset rintalihakset, joita voidaan kehonrakennuskriteerein pitää tavoiteltavina.

Koitin ettiä jotain kuvia, onko nää viime vuoden skaboista ? Poistakaa linkki heti jos vanhoja ettei tule sekaannuksia :D

http://mr-olympia-2006.ronnie.cz/c-2914-mr.-olympia-2006-porovnavani.html

Hieman isompia kuvia pre-judgingista:
http://www.bbszene.de/show.php4?/text.php4?id=1022

Näiden kuvien perusteella Jackson on kärkinimi, mutta kyllä Cutlerkin on aivan huippukunnossa. Tästä kuvasta päätellen ronnie ei tule kyllä viemään tänä vuonna pottia, vaikka niin toivoin... toivottavasti olen väärässä;
http://www.bbszene.de/html/2006/mr_olympia_2006/men_prejudging/P9302734.JPG

Jos coleman voittaa niin voittaa kyllä nimellä ja maineella,vanhoilla meriiteillä...Massaa on mutta kireys on kaukana.Tuntemattomampi äijä ei tolla löysyydellä taida olla edes viiden joukossa.Kädet,olkapäät tosi löysät tuplat takaa posessa.Turvonneen näkönen koko äijä,siis negatiivisesti...Tämä siis kuvien perusteella.Lahjavoitto on jos sen saa:)

Täytyy sanoa näin puolimaallikon silmin ,että minusta toi Dexterin fysiikka on kaikista komein ja sopusuhtaisin. Tuohon pitäisi pyrkiä.. Prkl rumia ja epäsopusuhtasen näkösiä oo yli-isot massahirviöt.

Ohhoh. Järkyn heikko toi Colen selkä, ainakin tossa reenailijan pasteemassa kuvassa. Taitaa olla Colemannin parhaat vuodet ja takana päin. Tekeeköhän Dorianit ja vie pystin...

Liekö Colemannin viimenen Mr Olympia??

Mun mielestä Cutler ei ole edes lähellä Colemania.. Tuo muuten hämää aika paljon esim leveä selkä posessa kun Cutler nojaa kohti kameraa ja kohti yleisöä niin Coleman vaan seisoo suorassa, jolloin Cutlerin selkä näyttää isommalta mitä se todellisuudessa on..

Tulokset tulevat luultavasti menemään:

1. Coleman
2. Cutler
3. Martinez
4. Jackson

Itse laittaisin:

1.Martinez
2. JAckson
3. Coleman
4. Cutler

Cutlerin keskivartalo on kyllä saavuttanut jo kauheuden huipun!! :eek:

Ja Ronskan jalat ovat kasvaneet reilusti! Ennen Ronnie vei Cutleria selvästi vain taka poseissa, nyt Ronnie vie selvästi myös edestä..

Ei tuo Jayn selkä henk. koht. ainakaan vakuuta yhtään vaikka koon puolesta se onkin kasvanut, mutta se alkaa olemaan vaan yhtä pelkkää möykkyä.. Ei paljon yksityiskohtia ole toisin kuin esim Victorin selässä..

Liitteet

• IMG_0185.webp
    IMG_0185.webp
    72,3 KB · Katsottu: 853
Kyllä toi Ronsterinki pakki on karsean näköinen, eli ei pelkästään Cutlerin maha. Dexin fysiikka on kyllä todella siisti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mun mielestä Cutler ei ole edes lähellä Colemania.. Tuo muuten hämää aika paljon esim leveä selkä posessa kun Cutler nojaa kohti kameraa ja kohti yleisöä niin Coleman vaan seisoo suorassa, jolloin Cutlerin selkä näyttää isommalta mitä se todellisuudessa on..

Ei tuo Jayn selkä henk. koht. ainakaan vakuuta yhtään vaikka koon puolesta se onkin kasvanut, mutta se alkaa olemaan vaan yhtä pelkkää möykkyä.. Ei paljon yksityiskohtia ole toisin kuin esim Victorin selässä..

Itse olen täysin erimieltä ,mutta kaikilla meillä on omat mielipiteet ja minun ei ole lähelläkään sinun mielipidettäsi;)
Pitää olla aika sokea ,jos ei huomaa Cutlerin kehitystä.Cutler vie Colemania selkäposeissa ,sitä on turha millään kuvakulma jutuilla selitellä.Colemanin selkä ei ole niinkuin ennen ja Cutlerin taas kovempi kuin ennen.Toinen kovasti kehittynyt on Victor joka mielestäni ansaitsee 3.sijan muttei enempää.

Mielestäni näin homma menee tähän asti:
1.Jay
2.Coleman
3.Victor
4.Dexter
Odottelemme finaalikierroksia..

Pikkuisen haikea fiilis huomata, ettei mestari ole enään loistopäiviensä kunnossa. Ronniella oli ongelmia selkänsä kanssa jo vuosi sitten, mutta tänä vuonna se on heikentynyt entisestään.

Tai sitten kuva Ronniesta on napattu ennen kuin se on saanut levitettyä vasemman latsin ja Cutlerista on kuva otettu kun asento on valmiina.

Noi kuvakulma keskustelut mun mielestä kannattaa jättää suoraan pois. Cutlerin selkä on aika helvetin julma, ja mestarin (entisen) selkä on selvästi huonontunut. Mun mielestä Colemanin lihakset muutenki näyttäis tosi "väsyneiltä". Saa nähä miten käy.

Taitaa käydä niin että Jay voittaa tänä vuonna. Colemanin selkä on paljon pienempi kuin ennen ja nesteinen. Jay näyttäisi paljon tiukemmalta ja isommalta.

Suositut

Back
Ylös Bottom