Virallinen Olympia 2006 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Eikös noi finaalit ala huomenna ja sunnuntaina aamuviideltä Suomen aikaa?

Yaxeni vie varmaan naisten kehonrakennuksen voiton. Colette myös tikissä. Aamu starttaa miesten pre-judgingilla klo 05.00 (toivottavasti) Suomen aikaa...
Tästä on hyvä jatkaa. Kuvanlaatu webcastissa auttamattoman huono, mutta live on aina live;)

P9292177.JPG

:)

Noni, war time baby! Pysykää hereillä - Karpsu kertoo, mitä tapahtuu.

Pahoja ongelmia tuon lähetyksen kanssa. Koko ajan kuva pätkii. Äsken Gunther kävi lavalla ja näytti noin nopeasti katsottuna surkealta... katsotaan

Edit: saatana kun pätkii.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
pätkii joo..yllättäen mielestäni kovin moni ukko hurjan hyvässä kunnossa. Victor oli tiukka ja nyt vuorossa Rockel joka näyttää hyvältä also. Katsotaan miltä Jay näyttää.. Ja Ronnie tietenkin..

Hehe, me taas pexxin kanssa jaksetaan vuodesta toiseen :D

Katotkos tolla 100-laadulla?

Phah, sovitaan Karpsu suosiolla että mä oon voittaja eilisellä kisiskuvalla ;) Ei vaan, tässä vaiheessa joutuu ite käymään unten maille, väijykääs huolella.

Hei Jyrmy, pistäs Saab käyntiin ja tule katsomaan kisaa. :haart:

Dennis näytti heikolta.

Noni, Jay kävi lavalla ja ensi vaikutelma oli... kuin Dorian 1997

Iso kuin talo, Jay ei ole ikinä ollut isompi, mutta selkä oli vetinen ja kunto ei ainakaan tässä vaiheessa säväyttänyt.

Haluatteko kuulla vitsin? Ronnie kävi lavalla..

mutta vakavasti sanottuna.. Ronnie on täysin ylivoimainen edestä katsottuna, mutta esim. takatuplat eivät ole läheskään entisaikojen tasolla.

Eka callout:

Vic-Dex-Jay-Ron

toinen:

Melvin, Gustavo, Toney ja Branch

pettymys on melkoinen.. Molemmat päämiehet ovat hieman löysiä keski vartalosta..

Kolmas:

Markus-Gunther-Vince-Dennis

ja Markus oli täysin ylivoimainen tossa vertailussa.

joo vanhankin täytyy jaksaa.. Kuule ei mulla toi satanen näy juurikaan.. Kuva tarkempi mutta ei pyöri.. Netti on mulla yli 15 megaa reilusti joten siitä ei pitäisi olla kiinni?
Hehe, me taas pexxin kanssa jaksetaan vuodesta toiseen :D

Katotkos tolla 100-laadulla?

Suositut

Back
Ylös Bottom