Virallinen Olympia 2004 thread. Ronnie Coleman taas voittoon!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Crusader sanoi:
Coleman voitti aivan älyttömiä poseja, noilla vatsalihaksilla ei olisi pitänyt olla mitään mahdollisuuksia abs 'n thighs -poseerauksessa. Coleman oli ilman muuta yksi parhaista, mutta ei sen takia olisi pitänyt jakaa hänelle pisteitä jotka eivät hänelle kuuluneet. Coleman vs. Jackson? Koko kisojen huonoimmat vatsat kisojen parhaille vatsoille?

Aivan samaa mieltä! Turha tulla selittämään, että se Ronnie on vaan niin paljon isompi, blaa, blaa, blaa...
Olishan se jo aika hassua jos Dexter ja Ronnie olisivat saman paksuisia, kun toinen on melkein päätä pienempi. Pitäisiköhän ukkojen Pro-kisoihin ottaa pituusluokat käyttöön? :jahas:

Tarvitseeko mainita että olen Dexter-fani ?:D

lasikuitujeesus sanoi:
Onko tuo kaikki kiinni siitä vatsasta? Missään muissa lihaksissa Colemanilla ei mielestäni ole epäesteettisyyttä.

Koko äijä näyttää lähinnä läjältä lihaksia, olisin melkein mieluummin täysin naru kuin tuollainen broileri.

Yleisö buuaa lavalta, äijä voittaa seitsemännen putkeen? Jotain pielessä ehkä koko touhussa jos voittosuoritus on niin selkeästi yleisen mielipiteen vastainen. Mutta, kuten sanoin: Coleman on arvosteluperustein parhaita, eli kireyttä tuossa muuten muodottamassa kabanossissa tuntuu piisaavan.

En pidä Dexter Jacksonista henkilönä, mutta mieluummin silti senkin soisi tuon kisan voittavan kuin Colemanin. Dexter ja muut kääpiöt eivät tule noilla arvosteluilla voittamaan, koskaan. Sanottakoon että Frank Zane on mielestäni toistaiseksi parhaita valintoja Mr. Olympiaksi.

Crusader sanoi:
Dexter ja muut kääpiöt eivät tule noilla arvosteluilla voittamaan, koskaan.

Olen sitä mieltä että semmonen raskas hobittisarja pitäs lisätä tuonne mr .olympiaan ja antaa isojenpoikien(<-coleman,cutler,sitsunsua gunther,ruhl jne.) kamppailla toisia vastaan.

Crusader sanoi:
Koko äijä näyttää lähinnä läjältä lihaksia, olisin melkein mieluummin täysin naru kuin tuollainen broileri.

Melkein?

Crusader sanoi:
Yleisö buuaa lavalta, äijä voittaa seitsemännen putkeen? Jotain pielessä ehkä koko touhussa jos voittosuoritus on niin selkeästi yleisen mielipiteen vastainen.

Vatsa-reisiposeeraus Jacksonin kanssa ei ollut Colemanin voittosuoritus. Hän esitti kisassa myös muita poseerauksia. Minullakin on suhteellisen esteettiset vatsalihakset, vaikka itse sanonkin, mutta luultavasti häviäisin silti tuossa kyseissä poseerauksessa Ronnielle.

On mukavasti kasvanu noi olympiavoittajien rahapalkinnot, ku vertaa vaikka arskan aikoihin. :D

Minkäs auton se Coleman sai tällä kertaa rahojen lisäksi?

rahkanaama sanoi:
On mukavasti kasvanu noi olympiavoittajien rahapalkinnot, ku vertaa vaikka arskan aikoihin. :D

Minkäs auton se Coleman sai tällä kertaa rahojen lisäksi?

Tänä vuonna ei annettu autoa voittajalle, mutta Ronster sai kuitenkin 120000$ shekin.

Tahvo Tohveli sanoi:

Tarkoittaa että hiinä ja hiinä kumpaa, tässä tapauksessa.

Tahvo Tohveli sanoi:
Vatsa-reisiposeeraus Jacksonin kanssa ei ollut Colemanin voittosuoritus. Hän esitti kisassa myös muita poseerauksia. Minullakin on suhteellisen esteettiset vatsalihakset, vaikka itse sanonkin, mutta luultavasti häviäisin silti tuossa kyseissä poseerauksessa Ronnielle.

Yhdellä kilpailijoista on selkeä heikkous, jonka takia koko tyypin fysiikka näyttää lähinnä vastenmieliseltä. Silti Coleman voittaa 50% tämän osa-alueen vertailussa tyypin joka on kuusikossa vatsalihasten takia. Ja totta kai häviäisit, koska tämänhetkinen järjestelmä toimii niin että Coleman voittaa, oli sitten kuinka järkyttävän näköinen tahansa. Ja tavallaan se oli Colemanin voittosuoritus, koska hän voitti mielestäni monta haastetta jossa oli itse asiassa heikompi.

Crusader sanoi:
Yleisö buuaa lavalta, äijä voittaa seitsemännen putkeen? Jotain pielessä ehkä koko touhussa jos voittosuoritus on niin selkeästi yleisen mielipiteen vastainen.

Mikä heitto toi nyt oli? En oikein usko, että Ronnie olisi buuattu pois lavalta. Jäikö multa tajuamatta tän jutun pointista jotain?

Ai. Ilmeisesti sille sitten buuattiin. On kyllä vähän outoa, että jengi buuaa maailman parhaalle kehonrakentajalle, vaikka sen vatsat ei näytäkään yhtä hyvältä kuin jollakin toisella, joka näyttää Ronnien vieressä kääpiöltä...

Timba79 sanoi:
Deeceellä löytyi haulla mr olympia 2004. Ei ollut kuin kahdella tässä vaiheessa, mutta eiköhän tuo ensiyön aikana tule jos ei käyttäjät lähde linjoilta. N. 700 megan avipätkä oli tuo. Ja ihan näiltä suuremmilta suomihubeilta löytyi.

Onko tuo pätkä parempilaatuinen ja synkassa verrattuna torrentista saatuun pätkään? Anyone? Liekö muulissa jo?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mulla on terrentista saatu pätkä eikä siinä mikään mättää, ihan ok kuva ja hyvin synkassa. Ja se on se sama mikä on Dc:llä....

Mulla on ikuinen ongelma synkan kanssa aina jossain filuissa.
Jos joku 700 megainen pätkä on liikkeellä niin se ei ole varmaan se sama, koska Supernovasta lataamani video oli 1400 megaa?

pexxi sanoi:
Mulla on ikuinen ongelma synkan kanssa aina jossain filuissa.
Jos joku 700 megainen pätkä on liikkeellä niin se ei ole varmaan se sama, koska Supernovasta lataamani video oli 1400 megaa?
Joku Physical TV pay per view juttu on ainakin tää mikä mulla on, koko 698Mt. Mulla oli samoja ongelmia jotka poistui kun asensin ACE Mega CoDecS Packin.....

Tylerd sanoi:
Joku Physical TV pay per view juttu on ainakin tää mikä mulla on, koko 698Mt. Mulla oli samoja ongelmia jotka poistui kun asensin ACE Mega CoDecS Packin.....

Mä en enää uskalla asennella Codec packeja...ffdshow toimii miltei aina täydellisesti;) Paljonko kestoa tuolla mainitsemallasi versiolla Olympiasta ja onko mielestäsi hyvälaatuinen?

pexxi sanoi:
Paljonko kestoa tuolla mainitsemallasi versiolla Olympiasta ja onko mielestäsi hyvälaatuinen?
2:14:38 on tarkka kesto ja mielestäni on ihan hyvä laatuinen, ei valittamista :thumbs:

Jees! Täytyy toivoa, että tuo versio löytyy muulista?

Frank Zane

En pidä Dexter Jacksonista henkilönä, mutta mieluummin silti senkin soisi tuon kisan voittavan kuin Colemanin. Dexter ja muut kääpiöt eivät tule noilla arvosteluilla voittamaan, koskaan. Sanottakoon että Frank Zane on mielestäni toistaiseksi parhaita valintoja Mr. Olympiaksi.[/QUOTE]
.......................................................................................................

Tuli tuosta Zanesta mieleen Jorma Rädyn kommentti Mr Olympia kisoista 1977,
jota oli paikanpäällä seuraamassa.
Suora lainaus www.jraty.com, (sivulta 1977):

Seuraavana päivänä oli Mr. Olympia-kilpailu samassa paikassa.

Seurasin sitä ensin lämmittelyhuoneen puolella hieman hämärässä valaistuksessa.
Siellä näytti siltä, että Robby Robinson on iso ja tulee viemään kilpailun.
Zane näytti hämärässä valaistuksessa pieneltä.

Menin katsomon puolelle seuraamaan kilpailua, kun kilpailijat tulivat lavalle
ja oli hieman etäisyyttä ja kirkkaat valot niin Zanen ”cutsit” ja ”striation” tuli
esille ja hän näyttikin voittajalta. Robinson oli hieman liian nesteinen ja näytti
pehmeältä. Lopulta Zane voittikin kilpailun.
http://www.musclememory.com/cgi-bin/showpic?recent/ZaneFrank_72.jpg

Zane oli erittäin sopusuhtainen ja kireä kilpailuissa, moni oli siihen aikaan
isompi, mutta kuten Jorma kommentoi 1977 kilpailuja, Zane voitti muulla kuin massalla. Ja voitti peräti kolme kertaa Mr. Olympian.
(Lisäksi 7 kertaa 4:än parhaan joukossa).
Ei ole voinut olla kovin huono siihen aikaan, kuten joskus häntä vähätellään
Mr. Olympia voittajista.
http://www.musclememory.com/cgi-bin/search?name=frank+zane&gender=M

Millä helvetin avuilla tuo Cutler pärjää nuissa kisoissa, en ole vielä tätä olympia 2004 katsonut, mutta esim arnold classic 2004 Cormier ja Dexter oli paljon paremmassa kunnossa kuin Cutler, siis aivan joka osa alueella ja silti nämä miehet jäi Cutlerin taakse. Arnold classicissa Cutlerin kuntoa pystyi sanomaan kyllä huonoksi verrattuna Cormierin ja Dexterin kuntoon .Cutler:down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom