Virallinen Mr.Olympia 2005 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Mike sanoi:
Saahan sitä spekuloida, se kuuluu lajiin. Dino, voit olla varma, että niitä "tuomareita" on joka paikassa, kaikki alan ihmiset puhuu Olympiasta ja kertoo omat mielipiteensä, ei homma rajoitu vain Pakkotoistoon.

Olihan naistenkin Olympiassa tuomarit, joten eikö tässä sais kommentoida laisinkaan vaikka Maajun sijoitusta? Pitääkö Dino tässä käydä tuomarikoulutus ja sitten yksin ultimaalisena faktana julistaa asioita. Vittu kun joillain on mennyt edelleen näiden vuosien jälkeen ohitse keskustelupalstojen luonne, ne ovat KESKUSTELUPALSTOJA.
nimenomaan. keskustelupalstoja ja jokainen saa sanoa mielipiteensä ja arvostella kilpailijoita omalta näkökantiltaan

Mike sanoi:
Saahan sitä spekuloida, se kuuluu lajiin. Dino, voit olla varma, että niitä "tuomareita" on joka paikassa, kaikki alan ihmiset puhuu Olympiasta ja kertoo omat mielipiteensä, ei homma rajoitu vain Pakkotoistoon.

Olihan naistenkin Olympiassa tuomarit, joten eikö tässä sais kommentoida laisinkaan vaikka Maajun sijoitusta? Pitääkö Dino tässä käydä tuomarikoulutus ja sitten yksin ultimaalisena faktana julistaa asioita. Vittu kun joillain on mennyt edelleen näiden vuosien jälkeen ohitse keskustelupalstojen luonne, ne ovat KESKUSTELUPALSTOJA.

No joo joo. Enhän mä sitä tarkoittanut etteikö tuloksia saisi spekuloida. Päinvastoin, mielipiteistä on mukava "kinastella".
Tarkoitin lähinnä sitä, että ne tuomarit siellä paikan päällä näkee enemmän kuin me täällä kuvista ja lisäksi heillä on koulutus tuomarointiin. Tätä kautta löytyy varmaan ihan oikea järjestys tuloslistaan.

nigster sanoi:
Aivan, ärsyttävää kun joku ilmoittaa mielipiteensä niin tullaan huutamaan "oletko itse joku tuomari" tai "pistä omia kuvias vaan". Ei tässä kenenkään tarvitse official tuomari olla jotta voi omia näkemyksiään lopputuloksesta kertoa.
Niin, en tiedä, olenko hiukan erikoinen, mutta minä kyllä ymmärsin Dinon sanoman. Vaikka täällä kuinka KESKUSTELTAISIIN asiasta, ei se muutu miksikään, että Olympiaa tuomitsevat ammattituomarit, hyviltä paikoilta. Joten heidän linjansa lienee se ainoa oikea sillä hetkellä.

rövare sanoi:
Niin, en tiedä, olenko hiukan erikoinen, mutta minä kyllä ymmärsin Dinon sanoman. Vaikka täällä kuinka KESKUSTELTAISIIN asiasta, ei se muutu miksikään, että Olympiaa tuomitsevat ammattituomarit, hyviltä paikoilta. Joten heidän linjansa lienee se ainoa oikea sillä hetkellä.
Kyllä kyllä, vaan kun tuo ei ollut pointti. Kyllä minäkin sen ymmärsin. Tässä oli siis pointtina nämä "jälkipelit" joita täällä käydään joista jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, eikö totta? Toki se tulos ei miksikään muutu, mutta on mukava keskustella, että miten jokainen olisi asiat nähnyt ja mihin järjestykseen ukot mielestään laittanut.

A-83 sanoi:
Toi macarena-pätkä on Real deal-Cormierin. :)
Ah, selvä. En onnistunu löytää netistä mainintaa kenellä tommosta hassuttelua oli vaparissa, ja kun laatu oli noin paska ettei ukkoa edes erottanut niin... :) Mutta se oli hauska vapari!

nigster sanoi:
Kyllä kyllä, vaan kun tuo ei ollut pointti. Kyllä minäkin sen ymmärsin. Tässä oli siis pointtina nämä "jälkipelit" joita täällä käydään joista jokainen saa olla mitä mieltä tahansa, eikö totta? Toki se tulos ei miksikään muutu, mutta on mukava keskustella, että miten jokainen olisi asiat nähnyt ja mihin järjestykseen ukot mielestään laittanut.
Niin. Toki netissä on mukava spekuloida tuloksia, mutta jotkut vetävät jutun pahasti ylitse. Jotkut täällä oikeasti kuvittelevat, että tuomarit ovat tuominneet väärin. Tällä tarkoitan etenkin puheita miesten kehonrakennuksesta.

konax sanoi:
nimenomaan. keskustelupalstoja ja jokainen saa sanoa mielipiteensä ja arvostella kilpailijoita omalta näkökantiltaan

"itse olen seurannut kehonrakennust 5 vuotiaasta saakka, isäni ansiosta, mutta silti ihmetyttää että 16-18 vuotiaat kaverit ovat tietävinään lajista kaiken. koittakaa rauhoittua. arvostelkaa/haukkukaa sitten kun olette itse parempia. ja sen lupaan että bull tulee takaisin vielä, nyt meni viimeistelyt vituiks. ottaa päähän tommoset jätkät jotka on kovimpia arvosteleen mutta ovat itse alle 50 kg kyniksiä."

kohtis sanoi:
"itse olen seurannut kehonrakennust 5 vuotiaasta saakka, isäni ansiosta, mutta silti ihmetyttää että 16-18 vuotiaat kaverit ovat tietävinään lajista kaiken. koittakaa rauhoittua. arvostelkaa/haukkukaa sitten kun olette itse parempia. ja sen lupaan että bull tulee takaisin vielä, nyt meni viimeistelyt vituiks. ottaa päähän tommoset jätkät jotka on kovimpia arvosteleen mutta ovat itse alle 50 kg kyniksiä."
yhdyn kaikkeen mitä sanoit. oikee asenne. vaikka olen lajia seurannut, niin en silti ole oikea asiantuntija

kohtis sanoi:

No voi jeesus :wall:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
rövare sanoi:
Niin. Toki netissä on mukava spekuloida tuloksia, mutta jotkut vetävät jutun pahasti ylitse. Jotkut täällä oikeasti kuvittelevat, että tuomarit ovat tuominneet väärin. Tällä tarkoitan etenkin puheita miesten kehonrakennuksesta.
Aivan, siitä tietysti on turha marista, että tuomarit olisivat olleet väärässä!

rövare sanoi:
Tuohan oli sinun vanha teksti?

Katoin kanssa et jamppa on ittensä kanssa samaa mieltä...

kohtis sanoi:
"ja sen lupaan että bull tulee takaisin vielä, nyt meni viimeistelyt vituiks. ottaa päähän tommoset jätkät jotka on kovimpia arvosteleen mutta ovat itse alle 50 kg kyniksiä."
Mitä itse kuvien perusteella näin, niin vaikka Bullilla viimeistelyt onnistuisikin niin ei tuolla kropalla vielä mitalisijoja hätyytellä.

sori offtopic....

On muuten totta mitä esim. Muscletimessa hehkutetaan, eli Ronny Rockelilla oli yksi kisojen aliarvostetuimmista fysiikoista. Sijoitus 17. ja fysiikka silti mielestäni kovempi kuin monella eteen kiilanneella:

aabn0291.jpg

bild02.jpg

Hulkki sanoi:
On muuten totta mitä esim. Muscletimessa hehkutetaan, eli Ronny Rockelilla oli yksi kisojen aliarvostetuimmista fysiikoista. Sijoitus 17. ja fysiikka silti mielestäni kovempi kuin monella eteen kiilanneella:

Aivan vitun siisti fysiikka! johtuu toi sijoitus varmaan siitä että ukko aika tuntematon vielä... luulis silti että tuomareilla on silmät päässä. mutta taitavat kuitenkin pitäytyä tutussa ja turvallisessa järjestyksessä...

Fysiikka kieltämättä hyvännäköinen. Ei se nyt ihan niinkään mene, että pelkällä nimellä noustaan top10:iin, kyllä siellä kunnossa pitää olla. Tiedä sitten, että oliko kyseinen kaveri aivan onneton lavalla tjsp.

PRIEST sanoi:
Aivan vitun siisti fysiikka! johtuu toi sijoitus varmaan siitä että ukko aika tuntematon vielä... luulis silti että tuomareilla on silmät päässä. mutta taitavat kuitenkin pitäytyä tutussa ja turvallisessa järjestyksessä...

Ja politiikkahan ei ole kyseessä :rolleyes:, eihän se ikinä ole :rolleyes:

:::EDIT::: Onko kellään Gustavon poseerausrutiinivideoa? Ja virallista kiitos.

Kuulemma teki tribuutin jokaiselle mr.olympialle ketä on ollut omalla tyylillään, ja sai muutenkin propsit omasta rutiinista.

Kiitos jo etukäteen :worship: , bodybuildingdeungeonissakaan ei ole

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom