Virallinen Mr.Olympia 2005 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Kynther on kyllä todella komea ja kuvauksellinen kaveri + tulee väkisinkin mieleen McBain Simpsoneista :)

IMG_9242.jpg

mcbain01.gif

EmJay sanoi:

Nätin näköistä kun leveässä takaa ei tehdä mitään eläimellistä takakenoposea, kuten joskus näkee tehtävän esim. meillä kansallisella tasolla.

Kyllä tuossa kuvassa Colemin selässä aika lailla on enemmän paksuutta ja etenkin eläselkä on vaikuttava verrattuna Cutleriin. Colemanista en oikeastaan lainkaan pidä muuten, ei vaan miellytä silmää, mutta kyllä lihaa tuntuu olevan sen verta eläimellisesti sellaisessa perusrungossa, ettei ole muilla vaan asiaa vieläkään.

Tomi sanoi:
Uskomatonta, aivan järjettömän upea fysiikka! :worship:

Siis tuo on kyllä mahtavan näköinen :worship: Ei kyllä löydy mitään valittamista tai moitteita symmertiasta. Voishan tuommosen kropan itellekkin ottaa :D

Meikä liittyy heti fanclubiin :hyper:

Jimbe sanoi:
Kynther on kyllä todella komea ja kuvauksellinen kaveri

Kyllähän gyntteri on loistava edustaja lajillemme.

Jos vain saisi rakennettua järkyttävät sweepit ulkoreisiin niin paranisi noi etu ja takaposeeraukset hurjasti. Yhtä asiaa ihmettelen Gyntterin poseeraus rutiineissa: Miksi helvetissä se poseeraa vatsan ja reiden tönkkösuorin jaloin?
Kun jamppa muuten on erinomainen poseeraaja niin miksi näyttää itsestään heikot puolet noin selvästi? Korostaa tikkujalkoja ja leveätä vyötäröään.

IMG_8074.jpg

KMS sanoi:
Nätin näköistä kun leveässä takaa ei tehdä mitään eläimellistä takakenoposea, kuten joskus näkee tehtävän esim. meillä kansallisella tasolla.
Kuva on otettu alhaalta päin, joten kyllä siinä pieni takakeno on molemmilla herroilla.

Tomi sanoi:
Kuva on otettu alhaalta päin, joten kyllä siinä pieni takakeno on molemmilla herroilla.

On toki tietysti, tarkoitinkin ylikorostettua takakenoa, joka näyttää siltä vielä alhaaltakin päin. Sellaisiakin näkee, amatööritasolla sangen useinkin vielä.

KMS sanoi:
On toki tietysti, tarkoitinkin ylikorostettua takakenoa, joka näyttää siltä vielä alhaaltakin päin. Sellaisiakin näkee, amatööritasolla sangen useinkin vielä.
Niin, no tuomareille päinhän sitä selkää on tarkoitus näyttää, ja esim Turussa se tuomaripöytä oli melkein lavassa kiinni.

Damn, että toi Warren näyttää kuivilta noissa kuvissa eikä muutenkaan ollenkaan hassumpi paketti. Ehkä hieman korkeammalle oisin itse laittanut. :whip:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo-o, en kysy mitä helevettiä Gustavo Badell tekee 3. sijalla... mutta mutta.

Kysyn nyt sitten vaikka että millä seikoilla se on nostettu 3. sijalle (huom. kysymysten perustavanlaatuinen ero...)?

En rupea tässä kisatuomarin paikalle ja erittelemään kummasteluani mutta mun silmään se näyttää pökkelöltä eikä ollenkaan 3. sijan arvoiselta?

tokkopaisto sanoi:

Kysyn nyt sitten vaikka että millä seikoilla se on nostettu 3. sijalle (huom. kysymysten perustavanlaatuinen ero...)?

En rupea tässä kisatuomarin paikalle ja erittelemään kummasteluani mutta mun silmään se näyttää pökkelöltä eikä ollenkaan 3. sijan arvoiselta?
mikäs gustavon fysiikassa mättää? mun mieleen ainakin on

Toi on muuten ihan totta Colemanni mitä sanoit! Sais Gynther itsestään paremmat linjat esille jalka-asentoo hiukan levittämällä. Vyötärökin vois vähän näyttää asiallisemmalta kun jalat lähtis tekeen x:n alaosaa.

battleaxe sanoi:
mikäs gustavon fysiikassa mättää? mun mieleen ainakin on

No sillähän just kysyinkin että jos se onkin mun silmässä se kaihi :lol2: . Meinaan mikä seikka siitä nyt nimenomaan tekee 3. arvosen?
Onhan se suht paksu patukka mut esim. erottuvuus on mielestäni kokolailla heikko. Noissa vertailukuvissakin missä se seisoo Cutlerin ja Kyntterin välissä - mun mielestä se ei "näytä" oikein miltään.

tokkopaisto sanoi:

Kyllä Badell ansaitsi 3. sijan. Lihakset erittäin paksut, symmetria ja erottuvuus hyvät. Schlierkampilla liian leveä vyötärö, eikä tarpeeksi sviippejä reisissä. Martinez taas liian pieni vertailussa Badellia vastaan. Martinezin pitäisi myös saada varsinkin lisää lihaa jalkaosastoon, jos meinaa sijoituksiaan nostaa.
Huippu ammattilaisia kaikki, mutta eroja löytyy riittävästi sijoitusten jakamiseksi.

Badell on aivan oikealla sijalla, jos ei sitten olisi jopa pitänyt nostaa toiseksi. Gunterillä ei ole yhtään osa-aluetta parempaa kuin Custavolla.

Näitä "tuomareita" näyttää täällä palstalla olevan ihan pilvin pimein, mutta onneksi paikanpäällä on oikeat tuomarit, jotka ihan varmasti on laittanut kilpailijat oikeaan järjestykseen.

Miten ihmeessä Badell voitti Schlierkampin vain neljällä pisteellä?! Ja Martinez puolestaan hävisi Schlierkampille peräti 23 pistettä!

IMG_8223.jpg

IMG_8057.jpg

IMG_7996.jpg

Kyllähän toi Kustaa on parempi kun kattoo vaikka nuo ylläolevan sivuston kuvasarjat läpi. Se ei näytä yhdessäkään poseerauksessa heikolta toisin kuin gyntter.

En ole mikään Badell fani , jotenkin se vaan on liian kulmikas, isoista lihaksista kasattu.
Badell on kokonaispakettina todella kova massaheppu ja kun pääsee kireämmäksi voi hätyytellä jopa Cutleria tulevaisuudessa. Tällä hetkellä on melkolailla Dexterin kanssa kovimmat Cutlerin haastajat, Ronnieta ei kumpikaan hätyytä millään tavoin.

Martinez taas on edelleen aivan liian sileä laittaakseen kampoihin kovemmille jampoille.Lisäksi olkapäät ovat melko heikot molemmilla sekä Vihtorilla että Gyntterillä kun Badeliin vertaa. Victorin osakkeita ei myöskään paranna yhtään olemattomat pohkeet,jotka nekin näyttää varsin manipuloiduilta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom