Hyvä pulla!!!Faidra sanoi:Terveisiä Vegasista! Sorry, tulee tähän threadiin kun loppuu akku kannettavasta... ollaan vielä Vegasin lentokentällä odottamassa omaa lentoa, mutta pikku tervehdys näin etukäteen.
UPEAT kisat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä pulla!!!Faidra sanoi:Terveisiä Vegasista! Sorry, tulee tähän threadiin kun loppuu akku kannettavasta... ollaan vielä Vegasin lentokentällä odottamassa omaa lentoa, mutta pikku tervehdys näin etukäteen.
UPEAT kisat!
Uskomatonta, aivan järjettömän upea fysiikka!BadTaste sanoi:Melvinin vyötärö!
http://www.ironmancontests.com/photos/184/Men/IMG_8972.jpg
EmJay sanoi:
Tomi sanoi:Uskomatonta, aivan järjettömän upea fysiikka!
Jimbe sanoi:Kynther on kyllä todella komea ja kuvauksellinen kaveri
Kuva on otettu alhaalta päin, joten kyllä siinä pieni takakeno on molemmilla herroilla.KMS sanoi:Nätin näköistä kun leveässä takaa ei tehdä mitään eläimellistä takakenoposea, kuten joskus näkee tehtävän esim. meillä kansallisella tasolla.
Tomi sanoi:Kuva on otettu alhaalta päin, joten kyllä siinä pieni takakeno on molemmilla herroilla.
Niin, no tuomareille päinhän sitä selkää on tarkoitus näyttää, ja esim Turussa se tuomaripöytä oli melkein lavassa kiinni.KMS sanoi:On toki tietysti, tarkoitinkin ylikorostettua takakenoa, joka näyttää siltä vielä alhaaltakin päin. Sellaisiakin näkee, amatööritasolla sangen useinkin vielä.
mikäs gustavon fysiikassa mättää? mun mieleen ainakin ontokkopaisto sanoi:Joo-o, en kysy mitä helevettiä Gustavo Badell tekee 3. sijalla... mutta mutta.
Kysyn nyt sitten vaikka että millä seikoilla se on nostettu 3. sijalle (huom. kysymysten perustavanlaatuinen ero...)?
En rupea tässä kisatuomarin paikalle ja erittelemään kummasteluani mutta mun silmään se näyttää pökkelöltä eikä ollenkaan 3. sijan arvoiselta?
battleaxe sanoi:mikäs gustavon fysiikassa mättää? mun mieleen ainakin on
tokkopaisto sanoi:Joo-o, en kysy mitä helevettiä Gustavo Badell tekee 3. sijalla... mutta mutta.
Kysyn nyt sitten vaikka että millä seikoilla se on nostettu 3. sijalle (huom. kysymysten perustavanlaatuinen ero...)?
En rupea tässä kisatuomarin paikalle ja erittelemään kummasteluani mutta mun silmään se näyttää pökkelöltä eikä ollenkaan 3. sijan arvoiselta?