- Ikä
- 40
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maddoxx sanoi:On kyllä jännä nähdä onko Ronsteri saanut keskivartalonsa kuriin niin kuin sanoi tuolla aikaisemmin. Oli niin tai näin, niin kyllähän se taas suurimman pystin kotiin kantaa. Kakkossijasta taistelu tullaan käymään Badellin ja Cutlerin välillä, mahdollisesti Victor Martinez mustana hevosena. Fedorov tuskin edes top 10:ssä.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39701Fridrik sanoi:By the way, näkikö kukaan Genen 1015 paunan penkki yritystä koko Olympiayleisön edessä?
Yritys oli kuulemma kuin joku 60 kiloinen poika olisi yrittänyt nostaa 140kg penkiltä :lol2: , se tanko suorastaan rysähti genen rintakehään.
Triple H oli hauska kommentillaan: "Gene isn't exactley in bench press mode anymore. He just had 1015lbs dropped on his spleen"
Varmasti noloa kuin perkele :lol2:
typhoon sanoi:
Eiköhän se vapaaohjelmaan kuulu..mxm sanoi:liittyikö tuo vapaaohjelmaan, vai ottaako äijä muuten vaan lukua?
Kovin yllätys ehdottomasti. Tolla pituudella (ja rakenteella) pitäis vaan saada vielä enemmän lihaa raajoihin, jotta vois kamppailla voitosta.Jatkuvuus sanoi:Kyntteri oli minun mieleen eniten! Helvetin vakuuttava kunto!
Perkele miksei mulla ikinä ala tulemaan nämä rapidsharen videot... :(typhoon sanoi:http://rapidshare.de/files/6341194/Final_-_BodybuildingDungeon.com.wmv.html
Tuolta löytyy hyvä videopätkä finaalista
Snoopie sanoi:Perkele miksei mulla ikinä ala tulemaan nämä rapidsharen videot... :(
Sehän siinä on vikana, kun ei edes sitä aikaa tule näkymään. Joskus saattanu toimia nuo imutukset mutta yleensä ei.hyrre sanoi:Valitset sen free-vaihtoehdon, seuraavan sivun alalaidassa näkyy jokin aika, yleensä 30s, jonka kuluttua pääset sitten lataamaan sen filun linkistä.
jotenkin keskivartalo näyttää paljon pienemmältä kuin ennenJatkuvuus sanoi:Kyntteri oli minun mieleen eniten! Helvetin vakuuttava kunto!
Zealot sanoi:Onko kellään tietoa äijien kisapainoista?
Tämän tredin alkupuolella.Zealot sanoi:Onko kellään tietoa äijien kisapainoista?