Virallinen Mr.Olympia 2005 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Jonny sanoi:
Eipähän Pro-Pain ja Pexxi kerinnyt :hyper:

Siitä tämä onkin merkittävä ennakkotapaus. Tämä on ensimmäinen kerta koko Pakkotoiston historiassa kun näin on päässyt käymään. Olen hämilläni. Samalla olen myös hieman pettynyt ProPainiin ja Pexxiin. Pojilla on jo burn out. Ote alkaa selvästi lipsua...

Itse veikkaan voittajaksi Ilkka Nummistoa.

muffy sanoi:
Siitä tämä onkin merkittävä ennakkotapaus. Tämä on ensimmäinen kerta koko Pakkotoiston historiassa kun näin on päässyt käymään. Olen hämilläni. Samalla olen myös hieman pettynyt ProPainiin ja Pexxiin. Pojilla on jo burn out. Ote alkaa selvästi lipsua...

Itse veikkaan voittajaksi Ilkka Nummistoa.

Aamu alkaa pirteästi kun näitä lukee! :hyper:

Jonny sanoi:
Arvasin, että joku mainitsee tästä :)
Ajattelin vain pistää kun nuo sivutkin on auennut ja pitäähän sitä spekulointi aloittaa hybissä ajoin. Eipähän Pro-Pain ja Pexxi kerinnyt :hyper:

Sori hitauteni, mä oon sairaslomalla :lol2: .

Ruhl menee siis huomenna naimisiin ja talonrakennusprojektikin painaa päälle joten Ruhl pitää hiukan hengähdystaukoa kilpailemisesta.

Mr. Olympia–kilpailu juhlistaa tänä vuonna 40–vuotis päiviään.

19 kilpailijaa tähän mennessä:

Ronnie Coleman, Jay Cutler, Gustavo Badell, Markus Ruhl, Gunter Schlierkamp, Alexander Federov, Mike Sheridan, Chris Cormier, Kris Dim, Mustafa Mohammad, Lee Priest, Melvin Anthony, Darrem Charles, Ronny Rockel, Troy Alves, Ahmad Haidar, Victor Martinez, Craig Richardson & Capriese Murray.

Oon kans uhmetellyt että mikä siinä on kun ruhl ei pääse kärkikolmikkoon vaikka massat ovat käsittämättömät ja Äijällä ei erottuvuudestakaan näytä olevan pulaa?

Jääkuningas sanoi:
Oon kans uhmetellyt että mikä siinä on kun ruhl ei pääse kärkikolmikkoon vaikka massat ovat käsittämättömät ja Äijällä ei erottuvuudestakaan näytä olevan pulaa?
Kilpakehonrakennuksessa tarvii muutakin kuin massaa ja erottuvuutta. Hyvällä mallilla pärjää pitkälle, mikäli sellaista sattuu löytymään sen massan ja erottuvuuden lisäksi.

Jääkuningas sanoi:

Markun suurin ongelma saksalaisuuden lisäksi lienee kombo isoin hauis-isoimmat olkapäät- pienin ojentaja, kun huipuista puhutaan.

En muuten ikinä olisin uskonut, että olisin 200 postia jaksanut palstalle kirjoittaa... :D

Gunter käyttää tänä vuonna samaa "formulaa" kuin vuonna 2002. Hän tekee siis yhteistyötä Chad Nicholsin ja Charles Glassin kanssa. Gunter poistatti oikean polven seudulla olleen suonikohjun. Painoa oli tämän kuun puolivälissä n. 148 kiloa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pro-Pain sanoi:
Gunter käyttää tänä vuonna samaa "formulaa" kuin vuonna 2002. Hän tekee siis yhteistyötä Chad Nicholsin ja Charles Glassin kanssa. Gunter poistatti oikean polven seudulla olleen suonikohjun. Painoa oli tämän kuun puolivälissä n. 148 kiloa.

Onnistuessaan Gunther voi hyvinkin olla ensimmäinen... heti Ronnien ja Jayn jälkeen :D. 2002:n jälkeen mieheltä on odotettu kärkisijoja joka kisassa, mutta kertaakaan ei ole tärpännyt. Nyt parin epäonnistuneen vuoden jälkeen olisi korkea aika todistaa ettei Gentle Giant ole pelkkää hypeä.

Big Evil sanoi:
Markun suurin ongelma saksalaisuuden lisäksi lienee kombo isoin hauis-isoimmat olkapäät- pienin ojentaja, kun huipuista puhutaan.

Eh, toki Markuksen ojentajat ovat pienet ja epäbalanssissa muuhun kropppaan verrattuna, mutta IMO hänen suurin ongelmansa on löysä selkäosasto/pakarat .

Tokihan sekin on ongelma, mutta "löysyyttä" voi kompensoida massalla.
Lihasten epätasapainoa et niinkään, siinä massa vain pahentaa joskus asiaa.
Siitä olen kuitenkin toiveikas, että Ruhl saa joskus itsensä sikakireäksi takaa. Ongelma ei ollut edes niin paha silloin kun mies oli pienempi.
IMO

Mun mielestä Coleman on vieläkin symmetrisimpiä bodarei mitä löytyy. Vielä pari pokaalii sille niin kyllä se sitten jo taitaa kupsahtaa. ;)

Gynther ottanu melkoiset massat sitten alkuvuoden kisojen joissa oli mainoshommissa mukana. Joku varmaan löytää kuviakin tuosta alkuvuoden kunnosta.

WILD FRIDAY
Joe Weider’s Olympia Weekend Just Got Bigger!

Woodland Hills, CA: July 27: At this year’s Joe Weider’s Olympia Weekend (October 13-16) the Friday night program of October 14 will showcase a unique evening of Beauty and Muscle. Beauty in the show-stopping shape of the Figure and Fitness Olympia events, and muscle in the rugged form of some of the world’s top pro men bodybuilders battling for a place in the next day’s Mr. Olympia finals.

The latter event will be called the Mr. Olympia Wildcard Showdown and is another exciting innovation by American Media Inc. (AMI) and the International Federation of Bodybuilders (IFBB), co-promoters of the Olympia Weekend.

The Wildcard Showdown constitutes a last-gasp qualifying contest for the Mr. O contest, in which the winner not only goes forward to compete against Ronnie, Jay, Gunter and company 24 hours later but also captures the winner-takes-all cash prize of $10,000.

This eleventh hour chance to qualify for the Mr. Olympia contest underlines the IFBB/AMI combine’s commitment to grow the sport and to add even more excitement and thrills to an already packed Olympia program.

To see who will be the last man standing in the Wildcard Showdown book your ticket to the event now. Full Olympia Weekend ticket details are available at 2005olympia.com. Continue to check that site and Muscle & Fitness and FLEX magazines for Olympia Weekend updates.

The Mr. Olympia Wildcard Showdown is open to IFBB pros who finished in the top ten of their last IFBB Pro contest. Applications must be received by August 15 at which time the promoters will announce the selected line-up. Competitors finishing high at the Europa Super Show on September 17 and Charlotte Pro on October 1 will be considered for participation. All selections are open to the promoters’ discretion and those wishing to enter the Mr. Olympia Wildcard Showdown should contact Robin Chang at Weider Publications, LLC, Tel. 818 884 6800.

Onko Dexter Jackson muuten vielä päättänyt, että osallistuuko se Olympiaan? Vielä jonku aikaa sittenhän mies sanoi harkitsevansa kisaan osallistumista vielä.

PaRadiSe- sanoi:
Onko Dexter Jackson muuten vielä päättänyt, että osallistuuko se Olympiaan? Vielä jonku aikaa sittenhän mies sanoi harkitsevansa kisaan osallistumista vielä.

Ainakin viime kuun MD:n mukaan Dexter saattaa skipata tämän vuoden Olympian suurten bisnesten vuoksi. Mutta asiaa ei ole kuitenkaan lyöty vielä lukkoon.

Tänä vuonna ei ilmeisesti ole yhtään Olympian jälkeistä GP-kisaa!

Kyllä se Dextah jättää väliin Olympian, sääntöuudistusten ja Met-Rx:n sopimusten takia.
Radiohaastattelussa totesi noin ja Mayhemilta taisin vahvistuksen asiasta lukea.
Harmi noiden GP-skabojen puuttuminen..ois voinut vaikka lähtee jonnekin tsiigaa niitä!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom