Virallinen Mr.Olympia 2005 thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jonny
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Sitten rippi Mr. Olympiasta 2005 jakoon heti ku mahdollista! :whip:

Siis näkeekö tuon kisan huomenna livenä netistä??

Tulossa kaikkien aikojen Mr. Olympia!!!!! :rock:

ironteme sanoi:
Ei se keskivartalo tule timmimmäksi, kuin "vetämällä masu sisään", - poikien sisäelimet kasvaneet jo niin suuriksi..

Olis kyllä kiva, jos nähtäisiin esteettisempiä linjoja, ja kovia massoja - vaikea on yhdistelmä!

kyllä siellä jotkut käsittääkseno ovat saaneet massuaan pienennettyä, mm. ronneikohan se nyt oli joka kertoi että oli hillinnyt massakaudella syömistään jolloin gutti oli pysynyt aisoissa. Noh, jää nähtäväksi..

Isolation sanoi:
Sitten rippi Mr. Olympiasta 2005 jakoon heti ku mahdollista! :whip:

Siis näkeekö tuon kisan huomenna livenä netistä??

Tulossa kaikkien aikojen Mr. Olympia!!!!! :rock:

Ei kai sitä kisaa nää livenä ku maksutelkusta Jenkeissä. Eiköhän tuo "jostain"
"ilmaannu"... :D

Jackson, Warren ja Charles yllättävät. Ruhl, Badell ja Cormier floppaavat :)

Muuta kantaa en ota, kun tämäkin veikkaus menee mönkään.

1: coleman
2: jackson
3: cutler
4: cormier
5: james
6: warren

Jay on tosin kuitenkin kakkonen: se on niin selkeästi Colemania huonompi ettei voi mitenkään laittaa ykköseksi, mutta muiden edelle heitetään vaikka väkisin. Tästä on riittävästi kokemusta aiemmista kisoista, esim AC..

S225T sanoi:
2: jackson
3: cutler
4: cormier
5: james
6: warren

Jay on tosin kuitenkin kakkonen: se on niin selkeästi Colemania huonompi ettei voi mitenkään laittaa ykköseksi, mutta muiden edelle heitetään vaikka väkisin. Tästä on riittävästi kokemusta aiemmista kisoista, esim AC..
Ei taida Johnnie-boyn rahkeet ihan kakkospallille riittää... ;)

viiniksi sanoi:
Ei taida Johnnie-boyn rahkeet ihan kakkospallille riittää... ;)

LOL olinpas pihalla!! Ajattelin tietenkin Dexteriä, joka on tietenkin jo kauan sitten julistanut ettei O:ssa kilpaile.
Johnniella ei rahkeet riitä top5:een.

2: cutler
3: cormier
4: james
5: warren

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Eikä sitten spoilata prkl! :D :whip:

Oma veikkaus: 1. Ronska 2. Cutler 3. Rühl :rolleyes: :anssi:

Torrenttia odotellessa. :kuola: :kuola: :kuola: :kuola: :kuola:

Kai munkin täytyy tänne jotain arvausta heittää vaikken mä näistä jutuista mitään tajuakaan.

1. Coleman
2. Cutler
3. Badell
4. Martinez
5. Cormier
6. Warren
7.-10. pari saksalaista ja pari mustaa miestä

Se Fedorovi ei oo edes kymmenen joukossa...

edit: Badell on mun suosikki.. Toivon, että se pärjää.

Mielestäni Branch Warrenissa ei ole kyllä mitään hyvää, kuin ehkä paksut reidet...tylsän näköinen häiskä ja vaikea uskoa että pääsisi edes 10 parhaan joukkoon.
bild04.jpg

Edit: Veikkaan lisäksi että VIIMEISEKSI skabassa tulee herra Michael Sheridan. ;)

JWO sanoi:
Mielestäni Branch Warrenissa ei ole kyllä mitään hyvää, kuin ehkä paksut reidet...tylsän näköinen häiskä ja vaikea uskoa että pääsisi edes 10 parhaan joukkoon.
Erittäin tyylikäs kilpailija, jolla kunto näyttää aina olevan rautaa, lisäksi vielä paksusti lihaa ja hyvä rakenne. Eipä juuri heikkouksia osu silmään (jonkun mielestä ehkä tylsää :rolleyes: ). Tästä osoituksena vielä kaksi pro-voittoa juuri Olympiaa edeltävistä kisoista. Veikkaisin, että sijoilla 4-8.

Mä olen ihan innoissaan... Alkaispa jo! En malta odottaa!

Martinez on mun suosikkeja, joten toivoisin että sais kunnon kohdalleen ja puskis itsensä nätisti top 6 joukkoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom