Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Olen päihtynyt, luen pakkotoistoa, nyt baariin. Hyvät uudet vuodet kaikille, ootte rakkaita juu.

Lammasmaisesti kämpillä vedellään vaniljaa ja odotellaan vuoden vaihtumista. Nyy jiertä vaan kaikille... :kippis1:

5:es siideri menossa ja lie mones wiskipaukku. No viimesiä viedää ja klo on jo 00.20 eli äkkiä loput lärviin ja huomenna paha olo.

Mitenkäs se meni kun clawfingeriä siteerattiin...

I'm the biggest, the best, better than the rest.

Se vaan on näin, en mie tahallani :thumbs:

nyt selvitty kotiin. HUH HUH vittu mikä reissu. Hyvää uuttavuotta pakkotoistolaisille!!11
Vielä on aikaa dogata, mulla loppu drinkit ja hyvät vinkit(oikeen niinku runoo pursuaa) mutta jees krapulaa alkaa pikkuhiljaa tulla eisiin mut ei se mitään kuuluu aashiaan.:whip: :whip:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1.no ku janotti
2.viinaa+verta
3.tavan vuoksi
4.Tultiin Baarista ....... juon öljyä ja syön tunaa ja venyttelen???????????????
5.Teuvo Loman, Remu Aaltonen ja Salkkaretten Ismo....(Salaliittoteoria)

Kyllähän se vuosi tuli nyt vaihdettua ihan hyvän humalan kera. Väkeviä ja drinkkejä juonut koko illan, että rupee tuntumaan tässä vaiheessa jo ihan hyvin. Hitto kun tekis pizzaa mieli mut pitää sit odottaa huomiseen. Sellainen kunnon aura+herkkusieni+salami:kuola:

Hyvää uutta vuotta kaikille!

argh, meni varmaaan 14min kun piti kirjoittaa toi viesti ilman vihreitä :nolo:

Hyvää uuttavuotta kaikille!! Juuri saavuttiin kotiin ja tarkoituksena olisi olla nukkumatta että saa hyvin unta sitten illalla että jaksaa mennä huomenna kouluun. Aika paska ilta oli vaikka olikin ihan hauska taas kallistaa kuppia pitkästä aikaa oikeen urakalla.

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Kaksi edellistä uuttavuotta olin kuskina. Nyt oli aika olla viihteellä.
2. 0,5l Leijona, pullo kaljaa, tequila paukku, joku karkin makuinen drinkki baarissa, snifferi.
3. Tullakseni humalaan eli myönnän humalahakuisen juomisen
4. Alkuillasta olikin kysymys juuri vi***ta, mutta kaiken epäonnen jälkeen keskityin olennaiseen eli:kippis1:
5. Kennedy? olikse joku laulaja???:D

Täytyy sanoa, että nyt on kaksi vaihtoehtoa: joko olen tinassa edelleen tai sitten olen löytänyt viinanjuonnin jalon taidon, jolloin ei kankkunen vaivaa. Hyvää uuttavuotta 2006!!!

Jonny sanoi:
Pitänee vähän käydä vielä viskiä uudenvuoden kunniaksi!

Virheliike. Olo on ihan kauhea. Heräsin 8:lta ja sillon olo tuntu ihan mainiolta, mutta nyt vähän jälkijunassa tulee paha olo. Päähän koskee tosi kovasti ja oksentamassakin tuli käytyä. Nyt semmonen olo etten enää ikinä juo :)

Ilmeisesti hyvä uv kun en pahemmin muista muutakun että tuli lenneltyä aika hyvin rappusissa ja jokapaikassa muutenkin kontattua :kippis1:

Back
Ylös Bottom