Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Mieto känni, tylytin eukkoja--> Hyvä mieli.

Eiku oikeesti naiset on perseest, kuseeevat silmään minkä kerkeeevät. En jaksa niitä. Nyt käyn nukkumaan.

Tänään juodaan, pitkästä aikaa, jee... Tänään tulee niiiiin hauska ilta, lähtölaskenta alkaa parin tunnin päästä. Kaverit kokoon ja ulos, upeeta! :rock:

1. Olen juonut koska minulla on synttärit:hyper:
2.Olen juonut yhden baila banana salmiakkishottipullon, puolikkaan puolen litran teguila pullosta, kaksi kaljaa, yhden ginin, kohta vajaan litran dooleys' likööriä, ja jäljellä champ elysees pullo kuohuviiniä:D pieni pullo siis:rolleyes:
3. siksi edelleen koska mulla on syndet!
4. synttäreistä yleensäkin...!
5. vittu ei mitää havaintoo.....?:eek:

elyseet meni aikaa sitten...hmm...pitäsköhä koht mennä nukkuu:rolleyes: :D

Meah sanoi:
elyseet meni aikaa sitten...hmm...pitäsköhä koht mennä nukkuu:rolleyes: :D

Ja olo on? Noitten litkujen jälkeen meikäläinen ei ihan just pääsis ylös..

Offtoppiccia ku ny vaan huilataan ja huomenna amatöörimäisesti juopotellaan.

Vittu saatana. vielä yli vuoden jälkeen tihrustan yhden naisen perään kännissä. nähtävästi en ole siitä yli päässyt. Kellekkään ei kehtaa kertoa, vaan on yksin ryypätessä surtaval.

Voi pojat oluen juonti on miesten touhua. Yksin on vaihteeksi mukava päihtyä. Toivottavasti ei tule tavaksi. uhg. olen puhunut.

Olen pitänyt tässä joululoman aikaan 2.5vkoa salilta taukoa ja olen juonut uskomattoman paljon sinä aikana. Ja vielä se uusivuosi mikä on jo osaltani alkanut niin siitäkin saa laittaa taas kaksi rastia seinälle. Onneksi kohta on tammikuu ja uudet kujeet.

ebeni sanoi:
Meneekös antibioottikuuri vituiksi jos juopuskelee välissä yhdet perseet ?
Antabusta ei ainakaan kannata ottaa viinan kanssa. Maistuu nimittäin aivan helvetin pahalta. :mattielokuvamatti:

Antibioottikuurin vituiksi meno taitaa olla urbaanilegenda mutta riippuu myös siitä, mikä tauti ja mikä antibiootti. :D

ebeni sanoi:

Nykyään harvat antibiootit on sellasia että viinalla ois niihin mitään vaikutusta, paitsi pillereiden oksentaminen pois. Ohjeissa kyllä lukee alkoholista maininnat. Mutta sähän oot alaikäinen joten lääkäri ei ole välttämättä sulle siitä maininnut eikä sun mitään perseitä tarviikaan vetää.

ebeni sanoi:

Lääkäriltä kysytty:

Ei mene, ainakaan useimmilla kuureilla. Lähinnä dokaaminen ei oo hyväks koska a) unohdat kännissä ottaa napin b) laattaat kännissä napin ulos c) ei oo hyvä olla kipeenä kännissä, rasittaa kroppaa.

Back
Ylös Bottom