Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Perjantaina oli firman pikkujoulut. Lähti hiukan rasasta ja kuulemma oltiin aloittelupaikan illallisen ja sauna jälkeen lähdetty kaupunkiin, mistä ei kyllä ole muistikuvan palaakaan. Eilinen päivä oli "hiukan" hönö olo, tänään olen halannut posliinia ja örissyt sängyn pohjalta. Voi helvetti näitä monen päivän krapuloita, vittu saatana.

Pikkujoulut on saatanasta... lauantaina viihteellä ja vielä joutuu harjottelee norjan kieltä.....
[EDIT] siis vielä tänään joutuu harjottelee norjaa....

-nimimerkillä kävi äsken tekemässä puhelun norjaan vessan pöntöltä

Täytyy ihan kysyä että tuliko loivennettua yhtään? Ei mulla ole norjaksi mennyt kuin seuraavana päivänä. Ei kertaakaan vaikka olo nyt on paska vielä kolme päivää. Eilen tuli muisteltua Norjan sanoja ja taas on fiilis ettei pariin kuukauteen tippaakaan!

oivoi voi voi
kauhee känni päällä, tää on nii tätä lääkiksen vaikutusta viattomaan 86-malliseen sälliin. Veikkaampa, että tossa päivällä voi olla vähän hilijasta poekaa xD.

edit: kohta seuranee ogrsh perässä :D

Ogrsh sanoi:
yök. krapula jo valmiiksi. mä en enää ikinä pelaa bilistä känninuoriherran kanssa

En ees muista kumpi voitti.:D
Pitää selvittää täs lähiaikoina.:hyper:

Ogrsh sanoi:
joojoo, oke, revanssit sitten taas joskus.. ensivuonna :kippis1:

joo kattellaa :XX
Taidan sanoo täs koht yrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrj :urjo:
huuuh

edittiä: ikinä saa tommosia selkälihoja, epistä :itku: :itku:

pullo rommia (rommikolan:kuola: ) muodossa mennyt ja muutama biisoni kait sitä pitää kohta baariin suunnistaa:kippis1:

Hyvää vappua kaikille pakkislaisille:rock:

Onpas jääny joulu päälle.. :D Huomenna ukon nimpparit, ylihuomenna omat, 30. päivä naapurin ja sit pukkaa jo uus vuos päälle.. ;) Rankkaa on.. Elämä on..

Back
Ylös Bottom