Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
\o/ eka tänään! baarista kotiin ja kiwaa.. vaikkakin känösessä.. tekee oikeen hyvää dieetille vaikkakin useampi kilo on lähteny :D

Edellellisenä yönä tuli viitisen tuntia nukuttua ja se meinasikin painaa alkuillasta, mutta suosittelen kokeilemaan jos tuntuu että väsyttää ja ois tarkoitus lähteä ryypiskelemään, niin tänään otin tuossa illan aikana yhden mitallisen crea-stackia ja 3 kofu tablettia, eikä väsymyksestä tietoakaan! Suosittelen! :love: Nytkin voisi vielä bilettää, mutta taitaa se olla nukkumatin aika..:kippis1:

Tuutilulla boys and girls, baarit aukee 2 tunnin kuluttua!

Silloin setä iskee paikalliseen ku 1000 Piraiaa!

Tulipa Animal House-leffasta mieleen: Saako Suomesta olut-tynnyreita, eli englanniksi Keg:ejä? En siis puhu niistä tynnyreista jotka ravintolat käyttää (mihin pitää itse laittaa hiilihappoa etc.) vaan semmosista joissa on ihan perus bissee:-). Saisi olla mahdollisimman isoja, eli ~15-20 litraa minimi. En löytänyt googlella, enkä täältä searchilla.

Ryyppääminen on perseestä. Vedin eilen synttärikännit, ja siinä mielestäni onnistuinkin. :kippis1: Kivaa oli siihen saakka kunnes mentiin ravintolaan. Joku kusipää pilas illan haastamalla riitaa jatkuvasti! Sai taas väistellä lentäviä tuoppeja & nuoria jätkiä kun pojat ottaa mittaa kukkotappelun muodossa. Ei saatana mitä touhua! Vielä baarista lähtiessänikin joku raggari tuli haastaan riitaa ulkosalla. Vietä siinä sitten kiva ilta... Eikös ryyppäämisen tarkoitus olisi pitää hauskaa...? Vitun idiootit...

Krapulakin rupee iskemään... :urjo:

PikkuT sanoi:
Ryyppääminen on perseestä. Vedin eilen synttärikännit, ja siinä mielestäni onnistuinkin. :kippis1: Kivaa oli siihen saakka kunnes mentiin ravintolaan. Joku kusipää pilas illan haastamalla riitaa jatkuvasti! Sai taas väistellä lentäviä tuoppeja & nuoria jätkiä kun pojat ottaa mittaa kukkotappelun muodossa. Ei saatana mitä touhua! Vielä baarista lähtiessänikin joku raggari tuli haastaan riitaa ulkosalla. Vietä siinä sitten kiva ilta... Eikös ryyppäämisen tarkoitus olisi pitää hauskaa...? Vitun idiootit...

Krapulakin rupee iskemään... :urjo:

Siellä on aina semmonen meininki!:( Joillekin se kuningas alkoholi ei yksinkertasesti sovi ja piste. Jos yhtään lohduttaa niin ei niiden :david: :ien elämä ole kovinkaan hääviä eikä varsinkaan parane iän myötä.

Otahan tämä päivä rennosti, elä ainakaan salille mene;)

Tässä sunnuntai-iltaa viettelemässä ja kohtapuoliin ois yks naikkonen tulossa kylään. Ottaa kuiteskin jonkun äijän mukaan, joka onkin onneks meille kahelle kuskina. Oon tavannu naisen kerran pienessä huppelissa ja sitten ollaan tekstailtu pieniä rivouksia.

Niin ja kello on kohta 22:00 paikallista aikaa ja vielä en oo edes alotellu. Huomenna pitäis olla sovittu ojentajatreeni 10:45. Kai sitä muutaman viinilasin voi ottaa, ku alotin eilen bulkinkin. Hohhoh. :kippis1:

Mitäköhän tästäkin illasta tulee... :eek: Varmaan se muija lähtee sen kuskin kanssa hommiin... :wall:

No kerron huomenna...

1. Sosiaalisten syiden takia
2. Paljon kaljaa, paljon siideriä ja salmaria
3. No ku kaveritki joi...
4. Sen ku tietäis...
5. Se tyyppi joka painoi liipaisinta :D

p.s. En juo enää ikinä!

Tuli kommelluksia matkaan. Huomista ojentajatreeniä ei pysty siirtämään ja tein legendaariset: Lähetin muijalle viestin, että väsyttää niin pirusti, että katotaan joku toinen päivä. :D Oli varmaan lähteny jo tulemaan tänne. Mut en mä voi tärkeetä treenipäivää jonkun akan takia pilata.

Alkaa mennä huolestuttavaksi tämä punttailu, kun menee jo tämmöstenkin asioitten edelle. :eek:

Topah sanoi:
Tuli kommelluksia matkaan. Huomista ojentajatreeniä ei pysty siirtämään ja tein legendaariset: Lähetin muijalle viestin, että väsyttää niin pirusti, että katotaan joku toinen päivä. :D Oli varmaan lähteny jo tulemaan tänne. Mut en mä voi tärkeetä treenipäivää jonkun akan takia pilata.

Alkaa mennä huolestuttavaksi tämä punttailu, kun menee jo tämmöstenkin asioitten edelle. :eek:
Hahha :D Asenne ainakin kohdillaan :rock:

Itse "saatoin" tytön kotiin taksilla pe&la välisenä yönä. Ei maksanu kuutta kymppiäkään :wall: Elämä on.

Topah sanoi:

Oikein! Esimerkillistä toimintaa. Olet selvästikin juuri sopivaa ainesta kirjoittamaan tänne. :thumbs:

Back
Ylös Bottom