Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
NatuSan sanoi:
Huh huh... jokohan tuo ruoka alkaisi pikkuhiljaa maistua... Kiitti Lesnar! Oli hyvät tuparit :kippis1:

Veri velkam mään! Oli kyllä hyvät tuparit, viini virtas ja laulu raikas. Ja lopuksi mustasukkaisuus draamaa ja likaisia tarinoita. :whip:

tulihan tuossa muutama bisse otettua, ja jokunen siiderikin, huomenna taas salille tekemään olkapäät, ei sentään niin paljo tullu juotua että krapulaa pukkais!. EYE OF THE TIGER!!11

Saattanan saattana, huomenna on luokkakokous ja pitihän sitä turvakänni hakea. Jos ei kukaan kommentoi mun lihoja niin vedän turpaan kaikkia.

Möller sanoi:
Jaahas...Tuli taas eilen pöllytettyä viinan kans huolella. Ai niin ja pakko mainita et sain tosi kivaa posliinipillua. :rock: Jah!!!!!
Viddu, kaikki jotka skoraa "tosi kivaa posliinipillua :rock: " on mun idoleita :ukkomies:
Tämä viikonloppu meni sitten aika tärinäksi, pian korkataan rohkasukaljat illan rendez-vous'ta varten.

Jahans, on päässyt hiukan ilta venähtämään. Kaverin muutossa meni kirjaimellisesti koko päivä ja siinä kun käytiin illallinen syömässä niin tuli hieman nautittua sampanjaa ja viiniä. Kotiin kun pääsi niin rupes tekemään viskiä sen verran mieli että oli pakko hieman maistella, nyt onkin tullut maisteltua ihan kivasti:D
Kaverin kanssa olis periaatteessa reeni sunnitteilla huomiselle muttei ainakaan kovin aikasin viitti salille asti innostua...

Ja taas perus setti. Kaveri lupas antaa ekalle pojalleen nimeks Kasper Jesper Joonatan.... Onneks rahaa ei mennyt juurikaan.

Kuningasideoita pienessä...
Oikeasti ajattelin, et taidan olla onnellinen, kun olen tämän vuoden epäsäännöllisessä vuorotyössä. Kuinkakohan moni olis vetäny itsensä hyvään ylikuntoon, jos omassa omakotitalossaan olis puntit? Katselin ( jekun voimalla tietenkin ) noita reenipäiviä ja tulin siihen tulokseen et hyvin on menny. Säännöllisesti 3-5 krt / vko "salilla". Välillä viikon taukoa reeneistä, kun on yövuoroja, mutta hyvää tekee ja safka maistuu...
"Pienessä" nousuhumalassa on oikke mukavaa... Toista jekkuu en taida tosin raaskia aukasta, joten juodaan virolaisten kaljat pois... Elämä hymyilee. Aamuun asti.

Muistaak's kukaan sitä et: Jos jakomielitautinen uhkaa itsemurhalla, niin onko silloin kyseessä panttivankitilanne...? ***tu, mauton, tosin kuin jägermeister!!

nomen est omen, onneksi mulla ei ole 911:sta!

Voi voi, kepuli on hyvää mut se aina loppuu kesken.

Puuhakausi on ohi ja ottokausi alkaa. Live is a BITCH!

Pointti on ettei ole pointtia.

Jahas ja taas piti käydä baarissa heilumassa, onneks puolen yön jälkeen älys ottaa vesilinjan ku huomen illaks töihin. Protskudrinkit ja safkat naamaan ja kohta nukkumaan. Toivottavasti ei aamulla mitään rapulaa ilmene. Over and out.

Annika, jos luet tätä, zegoilisin NIIN kovaa sun kanssa! Seksikkäin maikka ikinä, ja mua vaan vituttaa, että seukkailu on lupa hannata. Se on väärin. Seukkailu on psyyken rospuutto. :kuumana:

edit, eihän se annika tätä lue saatana

haistakaa paska. yleensä muistan kaiken, mutta nyt ei ole hajualaan miten 15 min. sitten päädyin kotiin. maksoi 100 euroa, en saanut persettä vaikka sänssiä oli vitusti(nmuistin mukaan), ja nyt plen totaali morjes ja persläpi.

Hahaa... Vieläkin pientä krapulaa perjantaisesta ryyppäämisestä. Eilen oli aivan kamala päivä, nyt tuntuu vielä vähän mahassa.

Nimim. En varmasti ryyppää ennen seuraavaa kertaa ;)

Ohho-ohho ja takapyörre muuttuu krapulaksi vai muuttuuko? Arvioisin jämäpromillelukemaksi n. 0.5-1. Ei tullut muistaakseni töppäiltyä. Kyllä tämä tästä, otan nyt vaan iisisti ja koitan syödä ja juoda vettä paljon.

Ei onneksi oo kummempi krapula ku kahen aikaa jo kotiuduin. Käsi ja olkapää vaan kipeenä ku ilmeisesti oon nukkunu käen päälä. suussa maistuu pahalle

Kahden päivän isokänni takana. Muistikuvat on aika hämäriä, mutta eilen ainakin tuli pelailtua biljardia jossain salakapakan tapaisessa paikassa kahden virolaisen ja yhden venäläisen kanssa. Yritin myös jossain vaiheessa jossain päin pokailla naisia mutta siitä ei oikeen tullut mitään koska puhekykyni oli melko vajavainen.

Nyt äitimuorin synttäreille :david:

Back
Ylös Bottom