Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Otin parit eilen tai oikeestaan pullon viinaa ja baariin. tappiin asti tietty ja sit pitsamestan kautta himaan taisin ottaa pitsan jollain vitun kilon valkosipulilla hiukan haisee meinaan henki. lisäks yöllä varmaan kissa käynyt paskoos suuhun.... mikään ei mene alas ja se mikä menee alas tulee samaa reittiä ylös. nooo kyllä tä tästä.

Tarina siitä mitä tänä iltana tapahtuu eli Kerrostalotuparit featuring hilpeä humala herrasmiestyyliin.

Vastuullani on 7 nuoren naisen viihdytys (ikähaarukka 19-23v) ja koska vastapuolen ylivoima on suuri, niin päätänkin kutsua mukaani hyvän ystäväni Turbo-Taunon. Nimi tulee muuten Turbo ahdetusta Tauno Palosta. Turbo-Tauno on sekoitus Lauri Törniä, pohjalaisen puukkojunkkari leffan Tauno Paloa ja alkusuomalaista suonkävijää. Mainittakoon vielä, että Turbo-Tauno on rehellisyyden perikuva, heikkojen puolustaja, kova viinamies, puhetaidot kuin Runebergillä ja tykkää puhua tappelemisesta, vaikka tietääkin että kaikki eivät siitä jaksakaan puhua. Ainakaan koko aikaa.
Saavumme tyylikkääseen kerrostaloyksiöön ja siellähän tytöt jo mittailevat katseillaan lihaksikkaita vartaloitamme, kun laitamme takit naulakkoon selkälihat hölskyen. Esittelemme itsemme nuorille neideille ja istahdamme varovasti sohvalle. Lausumme tervetuliaissanat illan kauniille emännille ja otamme yhteismaljan. Virittelemme sitten mukavaa keskustelua viime aikaisista päivän polttavista aiheista, kuten vittumaiset Idols-tuomarit ja miten sen ja sen ei olisi pitänyt karsiutua. Samalla kun vaivumme nousuhumalan ihanaan pumpuliin, tunnen kuinka Turbo-Taunoa ei välttämättä kiinnostakaan jotkin laulutaidottomien laulukisat. Siirrymme pian eteiseen tasatahtia ja alamme analysoimaan sitä, miten Normandian maihinnousu olisi saatu lyötyä takaisin. Olemme valtavan liikutuksen tilassa ja Turbo kaivaa munistaan litran kossupullon ja vedämme huikat silmät kiinni. Sitten kuiskaan hänelle eteisen pimeydessä liikuttavat sanat: jos sinä olet minulle Lauri Törni, niin olen sinulle Holger Pitkänen. Silmämme kostuvat ja tervehdimme toisiamme voimakkaalla kädenpuristuksella. Hiljaisuudessa on jotain harrasta. Sitten eräs neideistä tulee eteiseen ja pyytää meitä saapumaan kammarin puolelle, sillä siellä on kovin yksinäistä. Turbo nostaa äänenvoimakkuuden niin lujaksi, että nuoren neidillä on tulla pissa housuun. Siirrymme olohuoneeseen ja Turbo alkaa valmistautua kyykkäysnäytökseen. En ole uskoa silmiäni, kun Turbo laittaa tytön istumaan sohvalla ja alkaa tekemään kyykkyä sohvalla rintaliivit kyykkysiteitään. Siirryn salaman lailla varmistamaan tappituntumalle ja Turbo kykkää puhtaasti seitsemän. Neidit ihailevat pohjolaistan uroitten valtavaa voimaa samalla, kun jo siteeraan partsilla ulkomuistista Yrjö Jylhän runoutta alakerran paskarinkiä ajavien mopopoikien iloksi ja sivistykseksi. No, ottakaa nyt pojat lisää hirvenlihaa, että jaksatte, neidot tirskuvat ja vetäisemme kolmen kilon kimpaleet yhdellä nielaisulla huiviimme. Olo on voimakas ja päätämme tutustua myös naapureihin, sillä olo kohenee munanlämpimän kossun ansiosta. Niinkuin laulukin sanoo, koskenkorva körttikansan nirvanaan vie. Naapuri ei ole oven rynkytyksestö nirvanassa vaan uhkaa soittaa poliisit ja Turbo hermostuu, koska olemmehan vain hyvällä asialla ja uhkaa naapuria postiluukusta muilutuksella. Selvä kommari, analysoi Turbo viiltävästi ja palaamme takaisin tupareihin. Siellä jo tytöt pynttäävät itseään, laittavat lahosuojaa luomeen, vetevät ylleen stayuppeja js strap-oneja. Katselemme Turbon kanssa näkymää suut auki ja tuikkaamme välillä voimajuomaa koneistoomme. Sitten alkaa siirtyminen ravitsemusliikkeisiin.

Ovella on pitkä jono, mutta Turbo johdattaa osastomma suoraan jonon ohi ravintolaan, jossa narikan poket tarjoavatkin meille punkkua piilopullostaan. Kiittelemme kovaluokkaista tarjoilua ja annan molemmille pokeille sydämin varustetut cd:t, joissa on hilpeä kuunnelma: vasemman puntin salaisuus. Poket kysyvät mitä täällä on, vastaan vain salaperäisellä hymyllä ja liihotan paikalta pikkutakki hulmuten. Turbo onkin jo ottanut yhden ison pöydän haltuunsa ja viittoilee siellä jo iloisesti garconia paikalle. Tytöt ja turbo istuvat 23 salmarin ympärillä ja istun pöytään. Nyt juhlitaan komentaa pohjan poika ja vetäsemme ensimmäisen kierroksen luukusta alas. Nyt tanssitaan komentaa Tauno ja painuu keskelle tanssilattiaa ja alkaa vetämään saturday night feveristä imitoituja kuvioitaan. Kyl se Turbo tietää miten naisia kohdellaan totean pöytään jääneille naisille, kun Turbo jo vetää pysty-lambadaa Scorpionsin Still Loving You biisin aikana. Tytöt ovat aivan myytyjä, vaikka yksi oikeustieteen opiskelija onkin shokissa meidän menosta. Loppu jääkin sitten katkonaisen hämärän peittoon.

1. Tuparit
2. Tuparijuomaa
3. Tuparit
4. Tupareista
5. It was not me, it was the onearmed man!

Eugen sanoi:
Tarina siitä mitä tänä iltana tapahtuu eli Kerrostalotuparit featuring hilpeä humala herrasmiestyyliin...
Eli siis ihan normi ilta, Eugenin tyyliin ;)

jaki_ sanoi:
Miksi mä týleenssäki lähdin oli se että en nähnyt tyttöä pe kpulunn loputtua missään että olisin voinut jystä leffana, jotenlähdin kavereiden kanssa ´bileissiiin, ja sitten toivoin näkeävni mutteb nähnyt kään, nohhm , myöhemmuib yuudensrataan

Suomea tässä on ilmeisesti yritetty...

jaki_ sanoi:
Miksi mä týleenssäki lähdin oli se että en nähnyt tyttöä pe kpulunn loputtua missään että olisin voinut jystä leffana, jotenlähdin kavereiden kanssa ´bileissiiin, ja sitten toivoin näkeävni mutteb nähnyt kään, nohhm , myöhemmuib yuudensrataan

Se on kumma homma miten se suomi sujuu muutamaa minuuttia myöhemmin huomattavasti paremmin tuolla laatua pojille osiossa. Vaikkakin tuotit sinne vain yhden lauseen: "ihanan märkää ja kaunista lööv".

Raskolnikov sanoi:
Se on kumma homma miten se suomi sujuu muutamaa minuuttia myöhemmin huomattavasti paremmin tuolla laatua pojille osiossa. Vaikkakin tuotit sinne vain yhden lauseen: "ihanan märkää ja kaunista lööv".
Kattoskun tää threadi on kuin junan röökikoppi. Kun sinne menee, niin ei tartte omaansa sytyttää kun on niin vahva savukerros sisällä. Ilmeisesti tää threadi hohkaa viinahöyryjä linjoja pitkin ja imeytyy limakalvojen läpi :D

Jaahas... Ja tunnin tai parin päästä saunomaan kahden naisen kanssa ja muutama olut ottamaan. Vois ne asiat huonomminkin olla lauantai-iltana.

Turbo Ahdettu Tauno Palo petti minut ja ilmoitti, ettei pääsekään iltamiin, koska on nostamassa suon silmästä traktotia paljain käsin. Vastasin että omapahan on savottas. Loppuilta jää siis pullomaisille harteilleni. Ny ollaan kÄÄÄnniisSS!!

Eugen sanoi:
Turbo Ahdettu Tauno Palo petti minut ja ilmoitti, ettei pääsekään iltamiin, koska on nostamassa suon silmästä traktotia paljain käsin. Vastasin että omapahan on savottas. Loppuilta jää siis pullomaisille harteilleni. Ny ollaan kÄÄÄnniisSS!!

Otatko minut mieheksesi?

:rock:

tykkään susta beibeeh. :haart:

Tänään oli ilta vanhojen kaverien kans. Baariin kävi tie ja kaverit hyytyivät pikkuhiljaa matkan varrella. Ok toinen kippas ittensä kotikuntoon ji klo 12 mut toisen kans jatkettiin yhteen asti. Tämäkin alko putoilee sen B52:n jälkeen. :eek: Mulla just hyvä juttu menossa, eiku jätkä alkaa änkyttämään jotain kotiin lähdööstä... Hitto Joinko mä sit porukat pöydän alle? Ainakin nuo tuntuivat luuseroivan... :(

Voi helevetti. Mä täällä naputan, emäntä menee aamuksi töihin eikä kuulemma halua tulla häirityksi; kaverit ovat "kaatuneet" kovassa kulussa ja mä täällä kukun..
Voi PRKL! Katsellaan :kippis1:

Moro!

Nyt on AT pitkästä aikaa hiNpun verran humalalalalaaaaaatissa!!!

...Kävi kuulkaas semmonen juttu, että.. tuota..

Työskentelin onnellisesti autonkuljettajan roolissa tuonne noin kello yhteen asti. Sit tytöt (!) sano, että: "Käy heittään se autos kotiin.. me maksetaan sulle taksi tänne baariin takasi ja tarjotaan koko loppuilta jos tuut ryyppään meidän kanssa."

No perskeles.. Minkäs tuossa vastaankaan sanot. Vielä kun tuosta noin viiden (+/- 1) tytön porukasta noin neljä (+/- 1) oli hyvin epätoivoisia yh-äitejä joilla oli selvästi kovin kovin hassut suunnitelmat mielessä..

No.. Enhän mä siinä vaiheessa vielä niitä niiden katalia ajatuksia hoksannu. Olin ihan tyytyväinen kun joka suunnasta tarjotaan ilmasta olutta ja kossukolaa ja ties mitä..

No mutta sit... ÄH!!! Emmä jaksa tässä satuilla kännipäissäni enempää. EN SAANU, PERKELE!!!

AT sanoi:
"Käy heittään se autos kotiin.. me maksetaan sulle taksi tänne baariin takasi ja tarjotaan koko loppuilta jos tuut ryyppään meidän kanssa."

Haluaisin vielä lisätä, että ne tosiaan oikeesti sano tollain!!! :eek: :rokkenrolaiheinenvillistivispaavahymiötähänkiitosolkaahyvä:

Eipä muuta..

Oon muuten hiukan humalalalalalaaaaatissa!!

:kippishymiöjuttuhärdellisysteemitähänkiitosolkaahyväeipäkestäj33:

On tää intternetti kyllä ihmeellinen paikka kun voi puhua niin paljon paskaa kun vaan jaksaa.

Pystyisin ihan hyvin väittämään koko pakkotoiston populalle kuinka kova äijä oon! mutta ketä kiinnostaa!

Tosi toimiin äijät!

Pusupuiston tytöille näytin,
mielet odotuksella täytin,
viski päähän paukahti,
tyttö sylissä naurahti,
vitsi ilmaa halkoi,
tuttu silmäpeli alkoi,
ilta päättyi vailla järkee,
nyt vain päätä kovin särkee.

Kumma kyllä, eilen oli ryyppäämisestä suoranaista hyötyä. Tässä on viikko kärsitty kotona (lääkärilläkin pari kertaa käyty) ilman salia yhen perkeleen kurkkukivun takia. Särkylääkkeetkään ei auttanut, mutta kun eilen lähin kaataan niin kyrkkukipu loppu ku seinään eikä oo vieläkään tullu takas. Ilmeisesti alkoholi desinfioi tai jotain. :kippis1:

Pienimuotoinen unofficial Pakkis-miitti tuli Turussa jo pidettyä eilen. Paras ystäväni ja aatetoverini Fridrik nimittäin kutsui minut Ruissalon (Runsala) huvilalleen hätäkokoukseen. Fridrikin oikea koti on Jörgkulla Gård Pedersören lähistöllä. Ruissalossa on vain pieni kesäpaikka siinä legendaarisen ylipuutarhuri Arno Kasvin kasvitieteellisen puutarhan vieressä.

Hätäkokouksen aiheena oli se, että tunnettu kielitieteilijä AKV oli viimeisimmässä tutkimuksessaan todistanut, että kirjaimia R, O, T ja U ei suomen kielessä voi laittaa peräkkäin tuossa mainittuun järjestykseen (kts. myös "Suomenkielen kielletyt sanat" (toim.) Elina Sana, PC Press 2005). Jouduimme siis miettimään vaihtoehtoisia lähestymistapoja. Tervetuliaisiksi Fridrik antoi minun leikkiä sumatralaisen palveluspoikansa kanssa "piupali paupali paimenpoika" -leikkiä. Herrasmiehenä käytin tietenkin kondomia välttääkseni edes teoreettisen mahdollisuuden rotujen sekoittumiseen.

Hätäkokous sujui leppoisissa merkeissä. Itse korostin sitä, että rotujen sijasta tulisi puhua ala-arvoisista kulttuureista. Tällöin haluttu ryhmä, kuten esimerkiksi kettutytöt, kasvissyöjät tai hihhulit voitaisiin tarvittaessa leimata alemmaksi kulttuuriksi. Ja tuhota. Päällimmäisenä mielessäni oli rahkanaaman luokitteleminen alemmaksi kulttuuriksi. Fridrik leikitteli ajatuksella perustaa Jörgkullan kartanon maille pakolaisten vastaanottokeskus. Samalla ratkeaisivat Pohjoismaiden suurimman minkkitarhan työvoima- ja rehuongelmat. Minä voisin sitten hyödyntää luita luuliimatehtaallani. Pidimme kokouksen Fridrikin kirjastossa, joka on aistikkaasi sisustettu matkamuistoilla ympäri maailmaa tehdyiltä metsästysretkiltä. Fridrik on todellakin laajasti matkustellut ja avarakatseinen mies. Trofeiden joukossa on mm. karibu, piisami, etevästi täytetty hottentotti, joka istuu norsunjalkapallilla sekä New Yorkin ghettoneekeri. Juttelun lomassa Fridrikillä oli tapana kohottaa maljansa Odinin palvontamenojen mukaisesti kohti Jamaalia ja lausahtaa: "Yo gangsta man! Skål på din skallen!" Mikä sai minut joka kerta kikattamaan aivan hallitsemattomasti.

Kokouksen jälkeen lähdimme baanalle. Noustessamme taksista Hamburger Börsin edessä tien toiselta puolelta kuuluu tervehdys: "Morjens, reino!" Kappas vain, ace-oohan se siellä kiiruhtaa illan ensimmäisille treffeille. Börsin baaritiskillä oli heti tuttuja. Pyysimme Kanervan Ikeltä hänen tyttärensä puhelinnumeroa, minkä Ike pelimiehenä heti antoikin. Soitimme Julialle, mutta hän ei pystynyt liittymään seuraamme. Kuulemma treffeillä ace-oon kanssa.

Börsistä siirryimme Giglin Marliniin jututtamaan lipunmyyjätyttöä. Ace-ookin siitä pyyhälsi ohitse yläkertaan. Illan kolmannet treffit menossa. Tuurasin lipunmyyjätyttöä sen aikaa, kun hän poikkesi Keijon kanssa pienellä allapidolla siivouskomerossa. Fridrik halusi Kårenille verestämään opiskeluaikojen muistoja, joten hyvästelimme Keijon ja neljänsille treffeilleen kiiruhtavaan ace-oon.

Loppuillasta tuli sitten käytyä vielä terveyskeskuksen päivystyksessä TJJ:tä moikkaamassa. "Enpä olekaan ennen suorittanut mikrokirurgiaa", totesi TJJ leikillisesti ommellessaan irtipurtua kaluani paikoilleen. Tämä vahinko oli vähän Fridrikin syytä. Olin aivan normaalisti tiukentamassa triangelia Åbo Akademin fuksin kaulan ympärille, kun kuulen Fridrikin huudon: "Varo, se on homo, se on homo, se on homo, se on homo!!!" Tällöin guardini petti sen verran, että poika pääsi puremaan pahaan paikkaan. Ompelun aikana meillä oli TJJ:n kanssa mielenkiintoinen keskustelu siitä, kannattaako IP-tilanteessa mennä maahan. Lopuksi TJJ näytti pari katabunkain sovellusta, joilla palleihin pureutuneen vastustajan saa kätevästi irrotettua.

Turku oli kauneimmillaan, kun kävelimme aamuöistä Aurajoen rantaa. Toisella rannalla ace-oo riensi illan viimeisille treffeille. Yllämme lensi jaki kotia kohti vastatuuleen, voimakkaasti selkälihoillaan kauhoen. Aikamoisen mötkyn jaki olikin silakkamarkkinoilta löytänyt. Vai pitäisikö sanoa valasmarkkinoilta. Mammalla oli painoa reilusti toista sataa kiloa. Mutta kyllähän jakilla selässä voimia riittää. Samppalinnanmäeltä kuului hajanaisia Suomi-konepistoolin sarjoja. Lemmikkinsä karkuretkestä surullinen Eugen siellä leikki aikansa kuluksi talvisotaa. Mutta mistä ihmeestä Eugen oli näillä keleillä löytänyt jäätyneen ryssän?

Päästyämme kotiin Fridrik otti kasvoilleen sen ihanan mutruhuuli-ilmeen, jota en ikinä voi vastustaa. "Eikös TJJ suositellut kuntoutukseen fysikaalista hoitoa", Fridu kysyi ilkikurisesti. Ja sen jälkeen kaikki olikin yhtä purppuranpunaista kiihkoa ja hekumaa.

reino sanoi:
Pienimuotoinen unofficial Pakkis-miitti tuli Turussa jo pidettyä eilen......tekstiä.....lisää tekstiä...

Eikä!!! :lol2: :lol2: :lol2:

Back
Ylös Bottom