Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Vitun jalka kyllä niin vituttaa

SniffDaddy sanoi:
Täh? :) Mölli taitaa olla kunnon hampuusi. :D
Sen kerran ku vähän lävähtää laana-ojan pientareella....ja pikkasen ummistaa Kantiksen tanssilattialla silmiä..... :kippis1: :D

mölliskö sanoi:
Sen kerran ku vähän lävähtää laana-ojan pientareella....ja pikkasen ummistaa Kantiksen tanssilattialla silmiä..... :kippis1: :D

Uuh, tykkäätkö käydä Kantiksessa? :kippis1: My kind of woman. ;) Hyvä paikka, vaikka neutraali saattaa haukkua mua jyväjemmariksi tästä kommentista. :D

Kermalikööri ja vaniljan makuinen Gainomax sopii hyvin yhteen. Suklaa pitää testata joku toinen vkonloppu. Ämmiä tulee sisään.

OOxä jyväskylästä? Kuka, kun mun paras frendi asu siellä ja tuo sniff datty asuu j-kylässä

Tultiinpa just pubi-illasta jossa oli paljon muita suomalaisia. Tosi kivaa. Mies jo kuukahti sänkyyn. Taidanpa tehdä niin itsekkin. Pakkista on kiva lukea, ainakin kun on vähän kännissä (ja muutenkin:)

SniffDaddy sanoi:
Uuh, tykkäätkö käydä Kantiksessa? :kippis1: My kind of woman. ;) Hyvä paikka, vaikka neutraali saattaa haukkua mua jyväjemmariksi tästä kommentista. :D
Huippu paikka! :rock: :D

Pakko tilittää. Alotin eilen joskus 19.30 ryyppään ja tuli juotua 12 keskiketterää gepardia, jonka jälkeen lähdettiin sitten baariin. Noin tunnin muistan baarissa olosta, jonka jälkeen heräsin vieraassa kämpässä. Paita ja kengät oli hieman oksennuksessa aamulla ja joku ammuskeli tykillä päänsisällä. Ei näin.

Huh huh, tulipahan taas säädettyä eilen. Keksin hyvässä nousussa (joka kesti muuten 16.30-3.30) mm. kosia avoa "todistajien" läsnäollessa, ja kun se sitten neljännenkin yrityksen jälkeen kieltäytyi, kosin kostoksi lähinnä sohvalla istunutta kaveria.. :D :rock: Ei hemmetti, kyllä on ollut hauskaa.. (muilla varsinkin..). :rolleyes:

No, nyt on sellanen olo että juotua tuli. Ei darraa kuitenkaan varsinaisesti, vaan sellanen pieni kohmelo..

Tähtityttö sanoi:
Huh huh, tulipahan taas säädettyä eilen. Keksin hyvässä nousussa (joka kesti muuten 16.30-3.30) mm. kosia avoa "todistajien" läsnäollessa, ja kun se sitten neljännenkin yrityksen jälkeen kieltäytyi, kosin kostoksi lähinnä sohvalla istunutta kaveria.. :D :rock: Ei hemmetti, kyllä on ollut hauskaa.. (muilla varsinkin..). :rolleyes:

No, nyt on sellanen olo että juotua tuli. Ei darraa kuitenkaan varsinaisesti, vaan sellanen pieni kohmelo..
Ensi yö onkin sitten ns. liskojen yö.

Edellispäivänä tuli oltua baarissa. Join erittäin vähän verrattuna siihen mitä kippailin silloin kun tuli aktiivisemmin baareissa käytyä... Nyt muistan minkä takia en o pitkään aikaan juonu. Olen nimittän aivan saatanan tyhmä kännissä. (Tai ehkä todellinen minäni vain pääsee valloilleen....?) :wall: Hauskaa oli, mutta toisaalta, olin sellaisessa seurassa että hauskaa olisi ollut vaikka oltais oltu paskahuussia tyhjentämässä.
Nyt riitti mulle viinanjuonti. Kauan olen uhonnut ryhtyväni absolutistiksi ja nyt sen teen. Hyvä sauma kun alkaa muutenkin olla pakko suorittaa rästissä olevia opintoja, jos meinaan vuoden päästä valmistua. Tässähän menee viikonloput vekkulisti lueskellessa ylimääräisiin tentteihin.. :itku: :urjo: :whip:

eile tuli ryypättyä koko päivä Oulusa ku käytii hifi ja tuning messuilla siel... oli muute pikkase seksyjä naisia siel :kuola::kuola: satuin näkeen muute jonku jätkän joka oli pakkis pipo pääs siel messuil :D

Perjantaina tuli taas käytettyä päihteitä. Lauantainakin piti ottaa, mutta homma jäi sitten neljään kaljaan. Täytyy näköjään alottaa toinen päivä heti terävillä, jos meinaa kunnolla vetää. Toisaalta helvetin hyvä, etten eilen juonutkaan. Kanuuna ei nyt rassaa.

Muahaha, perjantaina olin bileissä mutta enpä juonut kuin yhden bissen :D Pari kuukautta sitten antamani lupaus siittä, että seuraavan kerran vedän kännit uutena vuotena ja helmikuussa kun täytän 18, pitää toistaiseksi :)

Eilen ei tullut edes juotua kovin paljon, mutta oltiin kaveriporukalla ensiks safkalla, ja tuli syötyä liikaa iltamyöhäsellä. Siitä syystä tulikin sitten Virve Rosti ja Liskot kylään jo viime yönä :curs: . Ei oo kyllä oikein toi ryyppääminen enää näin vanhana kivaa, varsinkin kun on tullut harvennettua tahtia-> Kauhee krapula, enkä edes oikeesti dokannu. :(

Uncle Sam sanoi:
Eilen ei tullut edes juotua kovin paljon, mutta oltiin kaveriporukalla ensiks safkalla, ja tuli syötyä liikaa iltamyöhäsellä. Siitä syystä tulikin sitten Virve Rosti ja Liskot kylään jo viime yönä :curs: . Ei oo kyllä oikein toi ryyppääminen enää näin vanhana kivaa, varsinkin kun on tullut harvennettua tahtia-> Kauhee krapula, enkä edes oikeesti dokannu. :(

Älä masenna mua, mä en oo mikään vanha!!
Vaikka samoja oireita oon itessäni huomannut. No, seuraavan kerran otan kunnolla vasta kun on omat synttärit, ja siihen on vielä puoltoista kuukautta. Tosin ehtiihän tässä vielä mieltään muuttaa.. ;)

Hyi paska mikä olo, tallinnasta oli saapuminen juuri äsken, oi mikä luvattu maa se on. Lähtis vielä ei jaksa

Paappakin oli otilla, pitkästä aikaa! Lapsukaiset muistakaa että viunas on shuaatanasta!

Back
Ylös Bottom