Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Ei kai haittaa et en oo ekaa kertaa tähä vastaamasa..
1)iha läpäl ku kemut oli.
2)kahvilikööri 0,7 21%, 12 kljaa, 80% virolaista pari desiii.
3) no tota ko alkaa väsyttää.. mut se o iha helmee.
4)en muuta sano ku et :kippis1: :kippis1: :)
5)ei kiinnosta..

1) iha läpäl
2)0,7L 21% kahvilikööri, kaljaa 12, 2desii 80% virotuotetta.
3) just jees
4) ei voi muuta sanoo ku et jurris oon, mut :kippis1: :kippis1: :)
5) ei kiinnosta täs vaihees

1. Oli pakko juhlistaa ensimmäistä vanhuuden esiastetta, eli 21v synttäreitä. Olen näköjään alitajuntaisesti pitänyt tätä ikää jonkinlaisena rajapyykkinä teiniyden ja aikuisuuden välillä. Aikuiseksi en tunne itseäni vieläkään, en lähimainkaan, mutta tätä pidän nyt jonkinlaisena näkymättönä rajana, jonka olen juuri murtanut. Tästä eteenpäin jokainen vuosi tulee olemaan vain askel lähemmäksi hautaa, tai ainakin näin dramaattiselta tämä tuntuu juuri nyt. :)

2. Vodkaa ja rommia (Bacardi-Colaa).

3. Alkoholi on tietynlaiseen suomalaiseen viihdekulttuuriin kuuluva nautintoaine, jota ilman ei rehti suomalainen viitsi kuluttaa kallisarvoista aikaansa keskinkertaisessa baarissa, keskinkertaisten neitojen ympäröimänä.

4. Vitusta ei ollut kysymys, vaan puhtaasta hauskanpidosta.

5. Faktisestihan Kennedyä ei tappanut luoti, vaan luodit, joita nykytietämyksen mukaan tuli ainakin kahdelta eri suunnalta. Olen tylsän konservatiivinen, mutta uskoni tuohon aikoinaan sekä vieläkin julkisuuteen esitettyyn teoriaan mahdollisesta Yhdysvaltain keskustiedustelupalvelun ja joidenkin presidenttiä vastustaneiden korkeiden poliittisten tahojen välisestä salaliitosta. Harmi, ettei Ruotsin keskusrikospoliisi ollut aikoinaan selvittämässä Kennedy-casea.

Asiat on taas menneet sille tolalle että olen tarttunut pulloon. Käsissä on puolityhjä JohnnieWalker RedLabel whiskey bottle ja baanalle pitäis kohta lähtä. HIIHOO on tää hauskaa !!!

1. Koska teki mieli kun ei oo vähään aikaa juonu...
2. Koskenkorva Vodkaa
3. No koska teki mieli kun ei oo vähään aikaa juonu...
4. Emmä tiä..
5. Luoti,Ase,Ihminen

Nyt kehissä Napoleon koknakki pullo ja jäljellä helmi pohjalla. Myös sixpack on tullut tuhottua. Kaikki tää vain pienen NHL 2005 Session aikana ....

8Balls sanoi:
Nyt kehissä Napoleon koknakki pullo ja jäljellä helmi pohjalla. Myös sixpack on tullut tuhottua. Kaikki tää vain pienen NHL 2005 Session aikana ....

joo, ainahan sitä syy löytyy. 12 pulloa olutta ja viiinia 2 litraa ku mä oon jumalolento ja ehkä lammas, bäääää . Luuseri sä oot.

Das ist sehr gut. Ja . Halloo.

nyt olen kovahjkossa humalassa kun janotti. kaljaa join. ja hyvää oli .nukkumaan täytynee mennä jo kohta terve vaan pakkisveljet. Aah suutgelin vanhempaa varattua naista oli ihqua jee. tänään ei enää kaljaa, meni monta tuppia ja näkö hämärtää. Kiitops teille nyt menen. ONU voimaa.. Vonkasin vaan ei tulolut kuin kielarigta,.

Jee Mää oon päissään ku paska... litra kossua namaan... mut mäpä sättäilin mukavan englantlaisen tytön kans!?!
oikeesti mä asun avoliitossa... mut kai sitä saa sättäillä?!?

mites muilla menee?!?!

kekexx sanoi:
joo, ainahan sitä syy löytyy. 12 pulloa olutta ja viiinia 2 litraa ku mä oon jumalolento ja ehkä lammas, bäääää . Luuseri sä oot.

Das ist sehr gut. Ja . Halloo.

Tottakai ooT, enhän ole sitä epäillytkään.

Ei ois kannattanu keskustaan mennä kun yksin ei kuitenkaan juttuun pääse. Hyvännäköistä akkaa oli baarikärpäsessä ja mollissa muutama. Nyt koitan nukkua hyvin ja huomenna uuestaan ja paremmalla kännillä, vaikka lostariin. Sielä on outoja akkoja jotka tekee vaikka mitä kuhan keksii mutta kova jono....

Toi kekexxin läppä on aika huvittavaa... :)

kaarihuikkaa kaarihuikkaa.. :urjo: muista hape hengittää välillä...

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Kyllähän sitä pitää aina välillä pitää yllä mielenterveyttään.
2. Kaikkea mahdollista, pääasiassa kuitenkin olutta ja viinaa.
3. :wanha:
4. Kunpa olisikin.
5. Olen täysin vakuuttunut, että se oli selvästi itsemurha.

1. Kaveri pitää tequilapartyt
2. Olutta, viinaa ja pian tequilaa
3. Johan mä sanoin.
4. Hauskan pidosta, toivottavasti...
5. UKK

1. Opiskelukaverteiden kanssa oli pienet pippalot.
2. Siideriä, Sawon Viinaa, Pohjan Poikaa, Jaloviinaa ynnä muita kirkkaita.
3. Katso kohta 1.
4. Ikävä kyllä ei edes siitä.
5. Sisäpiirin sisäinen salaliitto, jogon oli kytköskissä moni suurvalta.

Tapasinpa juuri, kun olin kaveria(miespuolista) saattamassa kotio, erään naisihmisen. Hän astui ulos taksista ja alkoi vain jutella kanssammew. Siis ihan noin vaan.. Olin ihan myyty hänen silmiensä tähden.. Niin absoluuttisen kauniit.. Kuin taivaan tähdet.. Minun on aivan pakko tavata hänet uudelleen mutta en tiedä hänen nimeään tai miten hänet tavoittaa.. Mutta when there is a will thwre is a way.. Ja nyt todellakin on tahtoa..
Öitä!

Geckonen sanoi:
3. Katso kohta 1.

Tapasinpa juuri, kun olin kaveria(miespuolista) saattamassa kotio, erään naisihmisen. Hän astui ulos taksista ja alkoi vain jutella kanssammew. Siis ihan noin vaan.. Olin ihan myyty hänen silmiensä tähden.. Niin absoluuttisen kauniit.. Kuin taivaan tähdet.. Minun on aivan pakko tavata hänet uudelleen mutta en tiedä hänen nimeään tai miten hänet tavoittaa.. Mutta when there is a will thwre is a way.. Ja nyt todellakin on tahtoa..
Öitä!

No miks et kysyny numeroa?

Geckonen sanoi:
3. Katso kohta 1.

Öitä!

Oho, oltiiko sitä niin kännissä että puhelahjat hävisi? ;)

Back
Ylös Bottom