En jaksa tuon peruskategorian mukaan vedellä tilityksiä joten kokonaisuudessaan ilta oli tässä:
Juomaan lähtöpäätös päiväunilla klo:20.42.
Automaatille 20.58
kauppaan 21.00 (ovet oli vielä just ja just auki)
Koppa kaljaa mukaan ja asuntolan naistenpuolelle :D
Siinä sitten sekoiltiin ja manailtiin tulevaa peliä kaljan, naisten kaljan, vittuilun ja kaljan merkeissä. Päätinpä käydä paikallisten "hikarien" luona tiedustelemassa josko yöseuraa löytyisi ensiyöksi peliä katsomaan ;)
Sitten tuli ensimmäinen aukko enkä muista pätkääkään miten päädyin takaisin asuntolaan takki päässäni turbaaniksi käärittynä ja t-paita kädessä. Polvessakin näyttää olevan hieman erinäisiä "manala + Tanja" yms asiaankuuluvaa textiä, ynnä kikkelin kuvia ja muuta vastaavaa.
Sitten lähdimmekin siirtymään itse kisastudioon lähellä asuvan kaverin kotiin, jossa meno jatkui entistäkin villimpänä. En otsin erinäisiä tapahtumia muista, mutta naisten kanssahan sitä väsellettiin tuulemaan hieman enemmän ja vähemmän.
Itse peliin havahduin lähes täysin. Olo oli mukava lattia sängyllä makoillessa, varusteina 5 keskiolutta ja kaksi tyttöä kainalossa :haart:
Peli voi alkaa!
Itse pelin katsominen olikin sitten sellaista huutoa että oksat pois ja itse puukin matalaksi. Canadan tehdessä toisen maalinsa sitä valittiin 020202, josta ulkomaan suunnaksi (yllätys yllätys) Canada! Ne eivät ikävä kyllä ottaneet Suomesta kaukopuheluita klo.23.00 jälkeen joten toinen palvelu.
En nyt tarkalleen muista miten sitten loppupeleissä sain yhteyden Canadan puhelinpalveluun, mutta Sakikin numero oli ehdottomasti saatava ja jätettävä kunnon "fak juu ääshoul!!! Kanada saks" viesti.
Soitin sitten vielä loppupeleissä Iltasanomien päivystävälle reportterille ja käskin pistää isolla lööpeihin "Canada SUCKs" viestin.
Lupasivat laittaa, mut eipä näkyny :itku: Loppuillasta en muista hölkäsen pöläystä paitsi että jotain kaveria taisin käydä lyömässä kesken nukkumisen kun se piereskeli niin vitusti, ja se tuntui muutenkin hyvältä idealta siinä tilanteessa
Aamulla heräsin kahden tytön sylistä puolikas olutpullo kädessä, ja armoton jysäri takaraivossa. Siitä sitä sitten lähdettiin lukiolle suunnistamaan ja aamupalaa syömään. What a night! :kippis1: