Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Perkale, kännisä kuin sika.

Senkin hulttio.

Minä join töiden jälkeen kaksi olutta. Sinne ne pirulaiset jäivät ryypiskelemään, itse en pysty koska on niin rankkoja työvuoroja edessä koko vkl.
Yliopistonkadulla oli joku repinyt 3 pylvästä irti maasta. Liittäisin kuvan mutta en jaksa, oli aika typerän näköistä.

Vittu mä rypesin ryyppään niinku mä sanoin saatana. Kohta soittoreenit ja mä luulen että olen vähiten kännissä. Aika vekkulia kun bändisä on kaksi ammattimuusikkoa jotka keilkallut mm. kirkan ja dannyn kanssa. Miksi muka se olisi joku meriitti...kirka ja danny....taidan lyödä niitä turpaan ihan vaan huvikseni vittu.
Juu ja juomarien pullo on mukana http://www.google.fi/search?q=jack+...%2F18%2Fmrs-b-meets-jack-daniels%2F;1394;3669

Duunista tullu himaa! Päätä särkeny koko päivän! Ensimmäinen kalja juotu. Kaveri pisti viestii, et tuu joensuuhu. Ajais autol semmosen reilu pari tuntii. Huomenna on vielä töitä... Nyt on jännä paikka.. lähteekkö joensuuhu vai ei..

Ite tissuttelen vähän kotona ku kaikki kaverit on suunnillee lähteny jo eri puolelle suomee, eikä oo ketää ryyppykavereita enää maisemissa.

Nonnin! Kaljan avulla ne suunitelmatkin aina lutviutuu.

Ei tullut lähettyä joensuuhun, eikä työkaverin kanssa keittoo. Lähetää yhen miespuolisen kaverin kanssa tsekkaa kaupungin kerhot. Ja ehkä myös ;) ne kerhot

Back
Ylös Bottom