Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Viinabuffet 50 €/ilta – heti tuli tyrmäys. "Konsepti on alkoholilain vastainen. Tietty sisäänpääsyhinta, jolla voi juoda niin paljon kuin haluaa, on mahdoton ajatus, Valviran ryhmäpäällikkö Kari Kunnas sanoo MTV3:lle."

MTV3: Viinabuffet 50 ?/ilta ? heti tuli tyrmäys | Uusi Suomi

Voiskohan tuon kiertää niin että sisäänpääsy on sen 50€ ja juomat maksaa vaikka sentin kappale?
Toki jonoja tuo voisi aiheuttaa tiskeille.

Saunottelua kunnes pää on räkävapaata aluetta. Nestetasapainosta huolehtii salkullinen laadutonta pirkka-olutta. Sitten leffaa ja kanankoipia, jotka nautitaan vain hiukan laadukkaamman Olvin kera.

Jos alkaa kusenmakuiset litkut ahdistamaan niin hätätapauksiin on Franziskanerin Dunkkelia. Jos ei kurkku aukea limasta saunalla niin sitten mennään portaittaan hirvilimu -> Unicum -> Riga black balsam.

Hemmettin hemmetti, kun tuo kalja kusettaa!!!!!
Joka viides minuutti vessaan, mutta toisaalta otan sen vessaan kävelynkin kuntoilun kannalta ja kohta paikalliseen räkälään katsomaan räkälämeininkiä, se on helvatan hyvää viihdeettä, kun ei missään nimessä jaksa mennä tasokkaimpiin soittoruokaloihin, mihin pääsymaksu on noin äkkiä laskettuna noin: Miljoona.

P.S. räkälöistäkin voi pongata/pelastaa jonkun nuoren neitosen! Siis räkälään, niin saa helpommalla pill... siis pilsneriä, oho meinas lipsahtaa.

Työt alkaa maanantaina ja pikkasen huvittais muutenkin viihteelle lähtiä.. Saas nähä löytääkö ittensä keskustasta tänään :D

Minun molemmat murut: elsu ja haidiah kummatki vaa juopottelee :D (Ja palailee exiensä luo ja jättivät mut iha yssin.. :( )

Minun molemmat murut: elsu ja haidiah kummatki vaa juopottelee :D (Ja palailee exiensä luo ja jättivät mut iha yssin.. :( )

no pöh, sua yksin jätetä, vaan sulle etitään joku ihana nainen :) ja tuut sinne risteilylle :D

- - - Updated - - -

Pitää kato siirtyä muihin ketjuihin ;)

kun ei ole enää sinkkuketjua, niin aina on virallinen känniketju :D

Saako ne teidän exänne teidät juopottelee? :wtf: Ei hyvältä vaikuta.. :(

no pöh, sua yksin jätetä, vaan sulle etitään joku ihana nainen :) ja tuut sinne risteilylle :D

Jätittä jo.. Saa nähä, toisaalta kukaa ei lähteny mun kans niin miksi lähtisin nyt heidän kans? :P

Ei hitto, mun on lähettävä nukkuu että jaksaa aamulla nousta pakkaamaan..

Saako ne teidän exänne teidät juopottelee? :wtf: Ei hyvältä vaikuta.. :(

ei :D sitäpaitsi, sit kun on se risteily, nii kaikki tulee tapaamaan mun miehen terminaalis(sit lauantaina, kun sekin lähtee risteilee) öriöriöri... tarvii varmaan lähtee johki pubiin :)

ei :D sitäpaitsi, sit kun on se risteily, nii kaikki tulee tapaamaan mun miehen terminaalis(sit lauantaina, kun sekin lähtee risteilee) öriöriöri... tarvii varmaan lähtee johki pubiin :)

Ai se tällä kertaa pääsee tulee laivalle? :rolleyes: Vai pääsikös se teiän kans viimeks kun piti tulla, kiroilit ettei tulis mutta tarina ei kertonutkaa loppuja?

En mää uskalla tulla sun miestäs kattelee ku oon kuolannu täällä perääs :D Saapa nähä passaako aikataulu sillo, on aika kiirus töissä muistaakseni just tuolla viikolla.

Back
Ylös Bottom