Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
beer_32567.webp

Ehkä odin, ehkä en.

^Oispa itelläki menny noin hyvin. Noin sen siis piti mennäkki, vaan sitte klo 24 villivitunyllätys ilmestyi ja alkoikin armoton shottiralli.. Ikinä oo perhana niin paljon shotteja kiskonu yheltä istumalta! Muisti tippui pois pelistä jossai välissä rallia ja kuulemma kaverit oli suunnillee kantanu mut autosta sisälle :D Positiivinen asia oli se, että baariin en missään välissä kerenny mennä rahoja tuhlaamaan.

On tuo rallien katsominen vaan rankkaa puuhaa. Tänäänkin pääsin nukkuun vasta klo 08.00 aamulla. Jokapaikkaa kolottaa, kun piti ruveta painimaan vielä aamu kuuden aikoihin kavereitten kanssa. Polvet ja kyynerpäät sain hienosti auki...

Koko viikonloppu armotonta ryyppäystä ja unta yhteensä ehkä 6 tuntia jossain helvetin kylmässä teltassa.. Olot tuntuu vielä tänäänkin vaikka lauantaiyönä loppu juominen. :zzzz:

Paikallisessa ottamassa ne optimaaliset kolme tuoppia, ettei krapulan pikku pelkotilat yllätä.
Mutta nyt loppui tämä miniputki tähän.

Kyllähän maistuis hyvältä. Voi perkele ku työt haittaa harrastuksia.

Elowehnä? Se on ehkä paras suomalainen vehnäolut.

Mun lempioluttyylit on muutenki vehnäoluet ja IPAt. Elowehnä on hyvää, varsinkin vehnäolutlasista nautittuna. Ens viikonloppuna sitten omaa vehnäolutta lasissa. :)

Itse olen myös tykästynyt ipa ja apa oluisiin. Keisarin 66 on melko voittamaton hinta / laatu suhteeltaan.

Tossa on vaan se ongelma, että illan aikana ehtii hädin tuskin juoda 50e-sisäänpääsymaksun edestä. Jonot tiskille on varmasti tajuttomat ja nuo varmasti antaa vaan yhden juoman per asiakas kerralla.

Edit. Eiku hmm, tossahan jää maksaminen pois, joten jonotus nopeutuu. Pitäisköhän sitä itekin...

Back
Ylös Bottom