Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Kaljaa!
42_1beer4.jpg

Myöhemmin sit viskiä.

Arskaa, kaljaa/viinaa, grillissä kilo härkää ja sauna! Kaveriporukassa tietenki! Illasta vois polkee kaupunkii ku täällä nuo rompepäivät, nii on kaapunnissa melkosen hienoo pyörää ja autoo!

baariin vai ei? Pikkubudjetilla sais mennä, mut siellä niitä muijia ainaki näkis? Mitä?

Elowehnä? Se on ehkä paras suomalainen vehnäolut.

Mun lempioluttyylit on muutenki vehnäoluet ja IPAt. Elowehnä on hyvää, varsinkin vehnäolutlasista nautittuna. Ens viikonloppuna sitten omaa vehnäolutta lasissa. :)

Kovin taistelin, mutta ratkesin :kippis1:

Elowehnä? Se on ehkä paras suomalainen vehnäolut.

Mun lempioluttyylit on muutenki vehnäoluet ja IPAt. Elowehnä on hyvää, varsinkin vehnäolutlasista nautittuna. Ens viikonloppuna sitten omaa vehnäolutta lasissa. :)

Juu elowehnä. Ja ipat toki on parasta mitä ihminen voi tuopista nauttia. Sääli vaan, että kunnolliset ovat täällä kohtuullisen harvinaisia ja hävyttömän hintaisia.

Voi vitura. Kiskoin just ensimmäisen kännini kahdeksaan vuoteen, joten huomenna on todennäköisesti odotettavissa ensimmäinen krapula kahdeksaan vuoteen. Odotan ihan perkeleen innolla millainen Mefistofeleen kauhunäytelmä sieltä on tulossa, ottaen huomioon että mulla oli ennenkin aika kauheita kankkusia.

No voi vittu. Olis voinu ehkä skipata tän illan. Paitsi et näin ihan törkeest tuttui joita en oo nähny pitkään aikaa. Et sillee jees. Mut ne ämmät.......... tai niiden puute. No kyl joku viel saalistaa mut koska oon kyl oikeesti vitun komee.

Vähän safkaa ja sit unille. Katellaa jäbät.

Back
Ylös Bottom