Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
IronMind sanoi:
Oliks tää se sama metsurin näköinen körmy?

Niinpä. Ettei vaan ollut syntynyt seksuaalisuhdetta siihen metsurin näköiseen körmyyn, joka sitten aamulla olikin paljastunut yllättäen naiseksi.

No, sattuuhan sitä.

muzzi sanoi:
Olen juonut tänään rasvatonta maitoa ja vettä...

Eiks näiden luusereiden hassunhauskaa "kännijutskaa" :down: voisi vaikka siirtää salaisiin kansioihin - pliis tai mihin vaan

Vaihda mummi kanavaa ! Samoin kuin tv:n kyttämummot jotka ei oo tajunnu että sen voi tehdä, tai ehkä ne elää todistaakseen miten paheellista elämä voi olla ...

muzzi sanoi:
Olen juonut tänään rasvatonta maitoa ja vettä...

Eiks näiden luusereiden hassunhauskaa "kännijutskaa" :down: voisi vaikka siirtää salaisiin kansioihin - pliis tai mihin vaan

Jos "Winner" on juonu tänään maitoa sekä vettä ja vastaa sen jälkeen känni threadiin, niin suosittelen lääkeri aikaa ja tutumaan menoa.

"We have a winner - Laura Goldfar... , NO .... MUZZIIII!!!!!" ;)

Kai nyt voi vstaa. Eilen meni n. 100e rahaa. Sitten hajosi 6600nokian näytö. Saattii raatikellrii 3kk porttikielto(vaikka huusin vain yhelle hiplle tms. meni hermot pniin aha jaa ulos.). Aaulla sotteli pliisit kuulustelee. Vitun hyvin mennee o ja jatkuu vielä.

IronMind sanoi:
Oliks tää se sama metsurin näköinen körmy?

ei ollu ku kyseessä oli ilmeisesti toinen näistä mut kotiin taluttaneista pissiksistä...Olin kuulemma alkanu ehdottelee jotain kaameaa sille ni se vetäs turpaan :D

Turmelo sanoi:
Kai nyt voi vstaa. Eilen meni n. 100e rahaa. Sitten hajosi 6600nokian näytö. Saattii raatikellrii 3kk porttikielto(vaikka huusin vain yhelle hiplle tms. meni hermot pniin aha jaa ulos.). Aaulla sotteli pliisit kuulustelee. Vitun hyvin mennee o ja jatkuu vielä.

:worship: :worship: :worship:

Turmelo sanoi:

100e on ainakin mulle ihan perus baari-illan hävikki. On muuten vitun hyvä olo. Johtuu tosin siitä, että olen vieläkin kännissä :kippis1:

Hehe, Blue nun. Soft fruity ret vinettäjä. Vutttaako teitä naturisteeja se että meillä kännääjillä on hauskaa? Painukaa sitte vittuun.

Turmelo sanoi:
meni hermot pniin aha jaa ulos.). Aaulla sotteli pliisit kuulustelee. Vitun hyvin mennee o ja jatkuu vielä.

Hyvin kiteytetty. Tsemmppiä.

Miksi muuten pitäisi olettaa, että vaikka puhe sammaltaa humalassa, niin kirjoitustaitokin huononee? voihan sitä aina lukea viestin läpi ennen lähettämistä, että onko siellä hassuja sanoja. :hyper: Ei sitä pidä olla moukka, vaikka humalatila onkin, pientä tasoa känniin!

Edddti: Njiin joo, oon käsnissä.

Eugen sanoi:
1. Onko krapula?
2. Mistä heräsit? Miksi?
3. Joitko liikaa? Miksi?
4. Tuliks piparia?
5. Löytyikö Kennedyn murhaaja?
1. On.
2. Kotoa. Siitäkin huolimatta, että käsilaukku unohtui bussiin, eikä kummallakaan sitten ollut avaimia... ja tietysti samalla hetkellä puhelimestakin loppui akku. Mutta loppu hyvin, kaikki hyvin. :)
3. Join. Ilmainen viina teki tehtävänsä ja resettinappi jumiutu pohjaan vähän liian pitkäksi aikaa.
4. Ei - eikä patonkiakaan.
5. Onko Kennedy murhattu?!? :jahas:

8Balls sanoi:
Jos "Winner" on juonu tänään maitoa sekä vettä ja vastaa sen jälkeen känni threadiin, niin suosittelen lääkeri aikaa ja tutumaan menoa.

"We have a winner - Laura Goldfar... , NO .... MUZZIIII!!!!!" ;)

Hei juntti, mikä tuo "lääkeri aika" on ?

muzzi sanoi:
Hei juntti, mikä tuo "lääkeri aika" on ?

Hienoa, juntti :jahas:.

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. Leikkasin nurmikkoa 5h, palkitsen itseni. Samalla ymmärrän paremmin sen miksi en halua asua omakotitalossa.

2. Olutta kuutisen pulloa.

3. tarkista kohta yksi

4. Ei mistään, ei yksinkertaisesti mistään

5. edelleen minä.

Eugen sanoi:
1. Onko krapula?

Ei vielä.

2. Mistä heräsit? Miksi?

Kotoa, kunhan nyt saisi unta ensin.

3. Joitko liikaa? Miksi?

En, kerrankin join juuri sopivasti, juttu luisti ja en kuitenkaan ollut ördetunnelmissa.

4. Tuliks piparia?

Ei vielä, mikä on aivan mahtavaa koska elämäni nainen ei halunnut yhden illan juttua, vaan halusi että soitan hänelle myöhemmin ja katsomme tuleeko isoa tunnetta kuvioihin. Aivan mahtavaa - hetimullepilluatänne-mimmien kanssa en mitään alkaisi edes virittelemään. :kippis1:

5. Löytyikö Kennedyn murhaaja?

Ketä kiinnostaa, tappakaa kaikki Kennedyt, kunhan seksikäskauniskaikkientunteiden valtiatar vastaa puheluuni ja elämä hyppää muutamaksi viikoksi taas kuuman hekuman raiteelle! Haistakaa pakkisjengi sissijuusto, meikäläisellä on tunteet pinnassa ja laatunainen kierroksessa - ainakin pari viikkoa taas!

IronMind sanoi:
Ei vielä.

Sama homma, kattellaan tossa 10h jälkeen :kippis1:

Kotoa, kunhan nyt saisi unta ensin.
:sama:

En, kerrankin join juuri sopivasti, juttu luisti ja en kuitenkaan ollut ördetunnelmissa.

hiukan lipsahti, ei pahasti.
Ei vielä, mikä on aivan mahtavaa koska elämäni nainen ei halunnut yhden illan juttua, vaan halusi että soitan hänelle myöhemmin ja katsomme tuleeko isoa tunnetta kuvioihin. Aivan mahtavaa - hetimullepilluatänne-mimmien kanssa en mitään alkaisi edes virittelemään. :kippis1:

Ei tullut pesää, ei edes jokinorsuilta :/. Perkele. Toisaalta eipä vituta aamulla.

Ketä kiinnostaa, tappakaa kaikki Kennedyt, kunhan seksikäskauniskaikkientunteiden valtiatar vastaa puheluuni ja elämä hyppää muutamaksi viikoksi taas kuuman hekuman raiteelle! Haistakaa pakkisjengi sissijuusto, meikäläisellä on tunteet pinnassa ja laatunainen kierroksessa - ainakin pari viikkoa taas!

Minä sen tapoin eikö se jo kohta mene kaaliin? :D

Eugen sanoi:
1. Syy miksi olet juonut

Sopiva paussi työ- ja akadeemiokikkailuissa.

2. Mitä olet juonut

Salmaria, litroittain, kerrankin löytyi juoma joka ei sotke meikäläisen suolistoa, vaan voi rauhassa ottaa tilttiä koneeseen.

3. Miksi olet juonut

Miten niin miksi? Huvikseen?

4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.

Naisista.

5. Ja kuka tappoi Kennedyn

Hetkinen, enkös mä juuri vastannut tähän urpokyselyyn, montakos näitä kännithreadejä oikein on?

jahas taas tuli käytyä. noh, kivaa on ollu. on uusia kavereita joiden kanssa otetaan kuppia ja keskustellaan henkeviä. joensuun baarit on JEES :)
törmäillään team joensuu!?

mitkäs ne kysymykset oli .. hmm ..?

Eipä juuri ole darraa.
Himasta.
Aika sopivasti tuli nautittua ja rahaakin jäi
Ei, enkä ees koittanu soittaa eksälle :D
Veikkaan et Kennedy kuoli virtsaputkensyöpään, reikä päässä oli hämäystä.

Back
Ylös Bottom