Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
huomenna neliveto? Vois kyl tähdätä siihen ja vetää ultimaattisen humalatilan :D

nelivedolla on paljon turvallisempi edetä :D jos sit kohta rupeis virittelee uutta päivää...teemalla mulla ei oo mitään pientä vääryyttä vastaan :kippis1:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Oli sitten henkilokunnan lukuvuoden paatosbileet eilen. Meilla oli mm. moottoripyora baarissa (??!), alaston baarimikko tanssimassa tiskilla ja maksullinen baari joka muuttui maksuttomaksi joskus neljan aikaan yolla. Kukaan ei saanut potkuja :D

mistä toi krapulan taso oikein tulee. vittu sentään ku jussina join ihan helvetisti kajlaa, lonkeroa ja väkeviä ni olo oli vain vähän huono, ei päänsärkyä. eilen vedin 9 kaljaa, siis yhdeksän, ja nyt oon vieläki aivan paskana ilman mitään aivotoimintaa, päätä särkee tuhottomasti ja laatottanutkin olen tossa aamulla. mikä perkele siinä voi olla. ei oo eka kerta ku juon ihan tosi vähän ja sitte on karmee darra.

mitä vanhemmaksi tulee, niin krapulat muuttuu vaan pahemmiksi ja pidemmiksi(nyt darrat kestää sen 3päivää), eikä kunnon krapulan aikaansaamiseksi vaadita edes kauheesti alkoa. Kivaa oli, mut ei tartte vähäänaikaan ottaa uusiksi.

eilen vedin 9 kaljaa, siis yhdeksän...eka kerta ku juon ihan tosi vähän ja sitte on karmee darra.
jep. Aivan epistä että kun ei juo mitään silti saa kankkusen. Jaxuhali.

menehän sinäkin jo siitä vinkumasta vitun lapsukainen.
darra voitettu, hyvät yöunet oli, 8 h. ei edes vauva häirinnyt, eikä ollu niin saatanan kuuma yökään mitä tässä on ollut. aika mielenkiintonen tapaus edelleen, tarttee vissiin alkaa pelätä näitä krapuloita ihan tosissaan..

oon kuullu, että älä opeta isääs nussimaan.

anyway, ehkäpä oon sit amatööri, pitäs varmaan lopettaa kokokaan toi juomine, ei huono vaihtoehto. pointti koko hommassa oli vaan se, että minkä helvetin takia se krapulan kovuus vaihtelee ihan perkeleesti.

edelleen tyyliin aamusta - aamuun vaikka 15bisseä, 5 lonkeroa, puol litraa jägeriä -> huono olo, vähän päätä särkee aamulla.

9 bisseä -> vittu maailmanlopun krapula koko päivän

niin ja tiedän kyl että vanhetessa krapulat kuulemma pahenee.. on tässä jo melkein 15vuotta tullu enemmä tai vähemmän juotua viunaa.

Käytiin eilen syömässä emännän ja muutaman kaverin kanssa.Join siinä kaksi olutta ja kotona käytiin vielä saunassa jonka jälkeen hörppäsin vielä yhden olusen.Aamulla oli jonkin verran kohmeloinen olo.En nyt vanha ole mutta en näköjään ehkä ihan nuorikaan enään :wtf:

Back
Ylös Bottom