Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
ringside sanoi:
Tässä kohtaa suomalainen mies toteaa yleensä ihan pokkana:

"Ei olisi pitänyt juoda sitä punkkua"

Näinhän se toteaa mutta minä tiedän paremmin: ei olis pitänyt juoda sitä konjakkia:) Tämmönen tavallinen duunari mitään herrojen litkuja kestä..

1. Laitatko raflaan tiukan paidan?
2. Oletko keskimääräistä paremman näköinen?
3. Irtooko tänään?
4. Meinaatko soittaa exälle jos ei irtoo?
5. Mihin baariin meet ekaks?

1. en
2. en
3. kyllä.
4. en.
5. toi noin en tiedä toi noin meen joko treelle tai sit hesaan tai sit poriin. musta ei tiä mihin meen. tiettekö ton tenun? se on aika epeli. mut sil on sellanen homma tuolla... nii joo.

P.R.I.E.S.T sanoi:
3. Irtooko tänään?
.

en
ei
ei
sille valtaa käyttävälle kusipäällekö?
kävin amigossa

P.R.I.E.S.T sanoi:
3. Irtooko tänään?

1. joo
2. En Kai. Sen näkee kuvista!!! ;)
3.Toivottavasti 10 min aikaa lähtöön!!!
4. Ihan varmasti!!!1111!!! (minna?) varo sitä!0
5. Varmaan Be pop... Jos on paska... Niin Nite Train... Jos sekin pasaka niin kotiin todennäköaeati nukkuun! Tai jotain... Katotaan MANTU aamulla!!! :david: :kippis1:

1. Syy miksi olet juonut: Grillibileet
2. Mitä olet juonut: Kaljaa
3. Miksi olet juonut:No viddu..rillipileet! :)
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.: No en mie tiiä...
5. Ja kuka tappoi Kennedyn: no en mie tiiä!

:rock:

1. Laitatko raflaan tiukan paidan? En lähe nyt...
2. Oletko keskimääräistä paremman näköinen? olen :D
3. Irtooko tänään? Ei se kertonu :D
4. Meinaatko soittaa exälle jos ei irtoo? No en...
5. Mihin baariin meet ekaks? No en mie nyt jaksa prkl...huomenna 11 töihin.

8Balls sanoi:
1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn

1. No perkele kun on kaverin synttärit
2. Kaikkea mitä on eteen tuotu...(viskiä ja kaljaa..)
3: En mee tohon... (visiin liian vähän juonut...)
4. Ei oo sit mitään hajuu... viinaa :kippis1:
5. Joku Osvald tai mikä se oli...

Ei tästä tule mitään kun täytyy kaikki kirjoitus mitä kirjoittaa niin tarkistaa moneen kertaan... :rolleyes:

Edit: Huomasin tossa et en tiä oikeen mitä kirjoitin kun luin tota uudelleen... :kippis1:

1. Syy miksi olet juonut
2. Mitä olet juonut
3. Miksi olet juonut
4. Mistä vitusta on ylipäänsä kysymys.
5. Ja kuka tappoi Kennedyn
1. oli tossa hyllyllä pullo viru valgea odottamassa ottajaansa.

2. viru valgea, muutama pitkä kaljateltas/baaris

3. lapualla oli festarit

4. No sinäpä sen sanoit, mistä vitusta on kysymys, niin.. emt

5. Kennedy.. nevöhööd :jahas:

1. Se on hauskaa ja erittäin vaiherikasta ajanhukkaa!
2. Yleensä liikaa kaikkea!
3. 1.
4. No siitä itsestään!
5. The truth must be out there.....somewhere! ( :arvi: )

En minä nyt rupea TAAS noita kyselyitä täyttämään, mutta kerrottakoon tässä taas Lauantain riennoista.

Ilta/päivä oli alkanut lupaavasti ja kaverin kanssa mentiin sitten paikalliseen ravintolaan. Ajattelin suoda itselleni PIENEN oluen, kun kaverikin siinä mukana jo omaa virvokettaan siemaili. Kuinka ollakkaan pari vanhaa kaveriahan siihen sitten istuu seuraan ja ajankuluksi piti siinä kaverien tarjoamat oluet juoda.
No eihän siitä tissuttelusta tullut kuin paha mieli ja seuraava & viimeinen muistikuva onkin sitten että kaupasti lisää kaljaa...

Erillistin henkilöiden kertomana ilta oli kutakuinkin mennyt seuraavasti tuosta kaljanhausta eteenpäin: Kaljat mukaan ja kaverin kämpälle dokaamaan. Hauisten pullistelua yms dorkamaista touhuilua. Takasin baariin ja olutta kupoliin. Jonkun tuntemattoman tieltä pysäytys ja käsky viedä kotiin hakemaan lisää rahua. Takasin baariin ja olutta naamaan. Riidanhaasto vaihde silmään ja uhoamaan jollekkin isolle Metsurin näköiselle körmylle. Herätys baarin edestä polvi auki ja leuka kipeänä. Vittuilua pokelle = porttikielto.
Paikalliselle huoltoasemalle jostainsyystä syömään. Kavereille vittuilu joista yhtä menin lyömään. Etsiskeltiin VISIIRIÄ pitkin kylän pientareita, ettei moottoripyöräjengit hakkaa naamaa hajalle tjs. Pari pissistä talutti meille kotiin. :5: Aamulla tajuton :david: olo

No niin, taas ollaan itse asiassa! Netti humalat on välillä ihan hupaisia.

8Balls sanoi:
No niin, taas ollaan itse asiassa! Netti humalat on välillä ihan hupaisia.

Olen juonut tänään rasvatonta maitoa ja vettä...

Eiks näiden luusereiden hassunhauskaa "kännijutskaa" :down: voisi vaikka siirtää salaisiin kansioihin - pliis tai mihin vaan

Manala sanoi:
En minä nyt rupea TAAS noita kyselyitä täyttämään, mutta kerrottakoon tässä taas Lauantain riennoista.

Ilta/päivä oli alkanut lupaavasti ja kaverin kanssa mentiin sitten paikalliseen ravintolaan. Ajattelin suoda itselleni PIENEN oluen, kun kaverikin siinä mukana jo omaa virvokettaan siemaili. Kuinka ollakkaan pari vanhaa kaveriahan siihen sitten istuu seuraan ja ajankuluksi piti siinä kaverien tarjoamat oluet juoda.
No eihän siitä tissuttelusta tullut kuin paha mieli ja seuraava & viimeinen muistikuva onkin sitten että kaupasti lisää kaljaa...

Erillistin henkilöiden kertomana ilta oli kutakuinkin mennyt seuraavasti tuosta kaljanhausta eteenpäin: Kaljat mukaan ja kaverin kämpälle dokaamaan. Hauisten pullistelua yms dorkamaista touhuilua. Takasin baariin ja olutta kupoliin. Jonkun tuntemattoman tieltä pysäytys ja käsky viedä kotiin hakemaan lisää rahua. Takasin baariin ja olutta naamaan. Riidanhaasto vaihde silmään ja uhoamaan jollekkin isolle Metsurin näköiselle körmylle. Herätys baarin edestä polvi auki ja leuka kipeänä. Vittuilua pokelle = porttikielto.
Paikalliselle huoltoasemalle jostainsyystä syömään. Kavereille vittuilu joista yhtä menin lyömään. Etsiskeltiin VISIIRIÄ pitkin kylän pientareita, ettei moottoripyöräjengit hakkaa naamaa hajalle tjs. Pari pissistä talutti meille kotiin. :5: Aamulla tajuton :david: olo
Sulle tapahtuu kännissä näköjään aina jotai elämää suurempaa :hyper:

muzzi sanoi:
Olen juonut tänään rasvatonta maitoa ja vettä...

Eiks näiden luusereiden hassunhauskaa "kännijutskaa" :down: voisi vaikka siirtää salaisiin kansioihin - pliis tai mihin vaan

Ei kai tätä ole pakko lukea. Ihmeellistä whineämistä :down:

:offtopic:

muzzi sanoi:
Mitä sä pässi ite siinä valitat - whineämistä...voi ziizus, juntti oppinut uuden sanan
Kuka sun tuoppiin on kussu? Kyllä tänne palstalle tekstiä mahtuu, kaikkea ei ole pakko lukea.

tikkuniska sanoi:
Sulle tapahtuu kännissä näköjään aina jotai elämää suurempaa :hyper:

hmph :D tämä nyt on vaan tälläinen harrastus. Musta tuntuu että mun on pakko olla selvinpäin ainakin pari seuraavaa viikkoa, muuten mä en kehtaa enää tulla ulos talosta.
hmm pistäköhän tuonne yleiselle avata ihan oma tälläinen känniseikkailut osio, vai onkohan siellä sellanen jo?

Manala sanoi:
hmph :D tämä nyt on vaan tälläinen harrastus. Musta tuntuu että mun on pakko olla selvinpäin ainakin pari seuraavaa viikkoa, muuten mä en kehtaa enää tulla ulos talosta.
hmm pistäköhän tuonne yleiselle avata ihan oma tälläinen känniseikkailut osio, vai onkohan siellä sellanen jo?

ai juuh ja kuulin/huomasin vasta tänään lisää siitä viime Lauantaista.
Yks muija soitti mulle ja kerto et se oli lyöny mua turpaan sillon Lauantaina, ja sillä oli jääny mun kaulakoru käteen :D se pösilö oli vaan säikähtäny ja jättäny sen siihen maahan :curs: kiva sitä oli sitten käydä enää ettimässä.
Outoa etten aikasemmin huomannu et kaulasta puuttuu ketju :lol2:

rautasydän sanoi:
Nyt en juo vaan kärsin ankaraa kakkusta töissä. Eilinen ilta jatkui aamu viiteen ja juotua tuli kaljaa, konjakkia, single malt viskiä (muut on kuraa!), punkkua ja valkkaria. Voi jestas mikä olo! Ahistaa aivan saatanasti. Vielä reilu tunti ja pääsee kotiin ottamaan vapauttavan oluen..se taivas on vasta se!

Krapula on ankara :( Maisemakonttorissa henki haisee ja homma käy :rock:

Back
Ylös Bottom